hur känns det för er kvinnor...
Sex & erotik
  1. Nyfiken man 35
    #1

    hur känns det för er kvinnor...

    Nyfiken man som man är.....har frågat min sambo men det är ju kul att höra hur det är för andra....
    Svåra frågor att förklara kanske men försök att få ner det i text....

    *Hur känns det när ni blir upphetsade, i kroppen å i könet...??
    *Hur känns själva samlaget?
    *Hur känns orgasmen å om killen kommer i er hur känns det??

  2. 1
    hur känns det för er kvinnor... Nyfiken man som man är.....har frågat min sambo men det är ju kul att höra hur det är för andra....
    Svåra frågor att förklara kanske men försök att få ner det i text....

    *Hur känns det när ni blir upphetsade, i kroppen å i könet...??
    *Hur känns själva samlaget?
    *Hur känns orgasmen å om killen kommer i er hur känns det??

  3. Anonym
    #2

    Varför analysera?

    Känns det bra så är det väl bra =). Om jag var nyfiken på hur det kändes för en kille så skulle jag fråga min partner o troligen låta mig nöjas av det svaret...
  4. 2
    Varför analysera? Känns det bra så är det väl bra =). Om jag var nyfiken på hur det kändes för en kille så skulle jag fråga min partner o troligen låta mig nöjas av det svaret...
  5. cec
    #3

    Det är tillåtet att vara nyfiken

    Herrejisses, ens partner står väl inte för all sanning? Det är ju jätteintressant att få höra om hur andra tänker och känner, tycker jag.
  6. 3
    Det är tillåtet att vara nyfiken Herrejisses, ens partner står väl inte för all sanning? Det är ju jätteintressant att få höra om hur andra tänker och känner, tycker jag.
  7. cec
    #4

    Alldeles underbart

    På fråga ett: Det känns som när man har en mycket svag släng av blåskatarr :)
    På fråga två: Går ej att besvara, men ibland känns det som man liksom vill pressa in den längre och längre!
    På fråga tre: Det är nästan bättre än den egna orgasmen. Skulle jag få en orgasm ngn gång samtidigt som det går för min man inuti mig så skulle jag förmodligen dö av lycka! Det känns helt enkelt så fantastiskt nära som man någonsin kan komma en annan människa när han kommer i mig.
  8. 4
    Alldeles underbart På fråga ett: Det känns som när man har en mycket svag släng av blåskatarr :)
    På fråga två: Går ej att besvara, men ibland känns det som man liksom vill pressa in den längre och längre!
    På fråga tre: Det är nästan bättre än den egna orgasmen. Skulle jag få en orgasm ngn gång samtidigt som det går för min man inuti mig så skulle jag förmodligen dö av lycka! Det känns helt enkelt så fantastiskt nära som man någonsin kan komma en annan människa när han kommer i mig.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Kanske...

    ... bara lite trött på alla frågor kring just hur man gör när man onanerar o hur man upplever det ena o det andra... Herrejisses, ut i verkligheten o verkställ isf att sitta här o drömma (o peta på sig själv)... =)
  10. 5
    Kanske... ... bara lite trött på alla frågor kring just hur man gör när man onanerar o hur man upplever det ena o det andra... Herrejisses, ut i verkligheten o verkställ isf att sitta här o drömma (o peta på sig själv)... =)
  11. cec
    #6

    Strunt i att svara då...

    det brukar vara enklast :)
  12. 6
    Strunt i att svara då... det brukar vara enklast :)
  13. Medlem sedan
    Jan 1998
    #7

    Lästips:

    \"Om sättet att tillhopa gå\" - Carl von Linnés sexualföreläsningar från 1700-talet, spridda i avskrifter och utgivna först 1994. Ssk rekommenderas s. 33-42 \"Om bägge könens umgängelse och dess delars tilhopasättande\". Noga beskrivet det du vill veta.

    Annars kan du läsa D.H. Lawrences \"Lady Chatterleys älskare\", där finns en del bra skildringar av \"hur det känns\" för Lady C. Skogvaktarn (=älskaren) är litet dryg och besserwissrig, men det får man stå ut med...

    Hur kunde Lawrence veta, förresten? Hade han googlat? Frågat på KoM? Nä han hade nog frågat en och annan kvinna IRL...
  14. 7
    Lästips: \"Om sättet att tillhopa gå\" - Carl von Linnés sexualföreläsningar från 1700-talet, spridda i avskrifter och utgivna först 1994. Ssk rekommenderas s. 33-42 \"Om bägge könens umgängelse och dess delars tilhopasättande\". Noga beskrivet det du vill veta.

    Annars kan du läsa D.H. Lawrences \"Lady Chatterleys älskare\", där finns en del bra skildringar av \"hur det känns\" för Lady C. Skogvaktarn (=älskaren) är litet dryg och besserwissrig, men det får man stå ut med...

    Hur kunde Lawrence veta, förresten? Hade han googlat? Frågat på KoM? Nä han hade nog frågat en och annan kvinna IRL...
  15. Bypass
    #8

    för mig

    *Hur känns det när ni blir upphetsade, i kroppen å i könet?
    - För mig blir mitt underliv pulserande, värkande, väntar på beröring. Kroppen går på högvarv, pulsen ökar, kroppsvätskor flödar osv.

    *Hur känns själva samlaget?
    - Ofta är själva inträngandet en kulmen på en lång väntan. Förspel med kanske oralsex, smekningar och allt som hör till är ändå för mig en väntan på själva penetreringen. När det väl sker så kan jag nästan komma isamma ögonblick som min partner tränger in i mig. Det är helt underbart!

    *Hur känns orgasmen å om killen kommer i er hur känns det??
    - Menar du hur killens orgams känns i mig som kvinna? Eller menar du min egen orgasm när han är inne mig?
    Kan bara säga att de gånger vi kommer samtidigt oavsett om det vid penetrering eller smekningar/oralsex så är det underbart att få komma samtidigt.

  16. 8
    för mig *Hur känns det när ni blir upphetsade, i kroppen å i könet?
    - För mig blir mitt underliv pulserande, värkande, väntar på beröring. Kroppen går på högvarv, pulsen ökar, kroppsvätskor flödar osv.

    *Hur känns själva samlaget?
    - Ofta är själva inträngandet en kulmen på en lång väntan. Förspel med kanske oralsex, smekningar och allt som hör till är ändå för mig en väntan på själva penetreringen. När det väl sker så kan jag nästan komma isamma ögonblick som min partner tränger in i mig. Det är helt underbart!

    *Hur känns orgasmen å om killen kommer i er hur känns det??
    - Menar du hur killens orgams känns i mig som kvinna? Eller menar du min egen orgasm när han är inne mig?
    Kan bara säga att de gånger vi kommer samtidigt oavsett om det vid penetrering eller smekningar/oralsex så är det underbart att få komma samtidigt.

  17. Anonym
    #9

    Detsamma...

    ... till dig, du behöver ju inte heller svara om det är något som stör dig då?
  18. 9
    Detsamma... ... till dig, du behöver ju inte heller svara om det är något som stör dig då?

Liknande trådar

  1. Undrar hur de känns:-) Känns de?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 18:16
  2. Kvinnor....
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-20, 14:30
  3. Tjejer/Kvinnor..hur känns det?
    By Nyfiken man in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 17:47
  4. Känns tråkig, känns hur ska
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 15:58
  5. Det känns!! Sparkarna känns utanpå!
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar