Snygg barntapet!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Snygg barntapet!

    Funderar på denna i en bit av dotterns rum. Tapeten är ju rätt dyr - så vi limmar i så fall upp den på en spånskiva el dyl och fäster lätt i väggen så att man kan ta med heöla plattan om man switchar sovrum senare.

    http://sh1.ateles.se/epages/maleributiken.storefront/440052c60079a115271d526316e406 1c/Product/View/4_350B/4_350B

    Om inte länken fungerar, sök på Tapeter, välj Fototapet och sen heter tapeten \"Jungle\". En blågrön med fantasidjur.

    Det finns faktiskt en hel del nya och fina fototapeter nu, inte bara romerska pelare, palmer och solnedgångar. Vilken blir din favvo?
  2. 1
    Snygg barntapet! Funderar på denna i en bit av dotterns rum. Tapeten är ju rätt dyr - så vi limmar i så fall upp den på en spånskiva el dyl och fäster lätt i väggen så att man kan ta med heöla plattan om man switchar sovrum senare.

    http://sh1.ateles.se/epages/maleributiken.storefront/440052c60079a115271d526316e406 1c/Product/View/4_350B/4_350B

    Om inte länken fungerar, sök på Tapeter, välj Fototapet och sen heter tapeten \"Jungle\". En blågrön med fantasidjur.

    Det finns faktiskt en hel del nya och fina fototapeter nu, inte bara romerska pelare, palmer och solnedgångar. Vilken blir din favvo?
  3. Anonym
    #2

    Fin!

    Jag har en fototapet som jag inte riktigt vet var jag ska sätta upp, vi köpte den till vår förra lägenhet men så flyttade vi innan vi hann få upp den och nu går jag och funderar på var sjutton jag ska ha den *S*.

    Gillar månmotivet faktiskt, det skulle jag kunna tänka mig i ett barnrum åtminstone!
  4. 2
    Fin! Jag har en fototapet som jag inte riktigt vet var jag ska sätta upp, vi köpte den till vår förra lägenhet men så flyttade vi innan vi hann få upp den och nu går jag och funderar på var sjutton jag ska ha den *S*.

    Gillar månmotivet faktiskt, det skulle jag kunna tänka mig i ett barnrum åtminstone!

Liknande trådar

  1. barntapet
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 02:06
  2. Barntapet/fototapet?
    By *Tina* in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 10:17
  3. Barntapet???
    By tottis in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 20:07
  4. Hjälp med barntapet
    By izac in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 17:49
  5. barntapet med cowboys ??
    By Anna in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar