Någon som testat..
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Någon som testat..

    denna?
    http://www.eleven.se/?1300

    Jag blir väldigt sugen att beställa den när jag läser om den. Men risken finns ju att den kan bli too much.
  2. 1
    Någon som testat.. denna?
    http://www.eleven.se/?1300

    Jag blir väldigt sugen att beställa den när jag läser om den. Men risken finns ju att den kan bli too much.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    har inte testat

    men jag vete tusan, den är säkert grym! Själv kör jag philosophys duschcremer. Den jag använder nu doftar jordgubbsglass. Underbart! De har ju även chokladdoft, pajdoft, äppelciderdoft osv osv. Hur just den där är vet inte jag, så i annat fall är mitt heta tips philosophy! www.cowparfymeri.se
  4. 2
    har inte testat men jag vete tusan, den är säkert grym! Själv kör jag philosophys duschcremer. Den jag använder nu doftar jordgubbsglass. Underbart! De har ju även chokladdoft, pajdoft, äppelciderdoft osv osv. Hur just den där är vet inte jag, så i annat fall är mitt heta tips philosophy! www.cowparfymeri.se
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Vilken lyx!

    Och vilka underbara namn..jag blev sugen på Milkshake Strawberry. =) Hur funkar det med leverans och så därifrån? Nu blev jag ju sugen, bildligt talat alltså ;)
  6. 3
    Vilken lyx! Och vilka underbara namn..jag blev sugen på Milkshake Strawberry. =) Hur funkar det med leverans och så därifrån? Nu blev jag ju sugen, bildligt talat alltså ;)

Liknande trådar

  1. Någon som testat?
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-07, 16:28
  2. Någon som testat någon alternativ...
    By Anonym in forum Astma & allergi - barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 18:43
  3. Har någon testat
    By xzxz in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-08, 15:34
  4. Någon som testat?
    By Aleandra in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 16:29
  5. Någon som har testat...
    By Marie in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 15:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar