Vita hyllplan?
Hem & fritid
  1. Mina
    #1

    Vita hyllplan?

    Jag söker enkla vita typ folierade hyllplan 80 cm breda och 28-30 cm djupa. Ska till IKEA i morgon och jag trodde att de hade men deras vita är 38 cm djupa. Finns det liknande någon annanstans? Någon som vet?
  2. 1
    Vita hyllplan? Jag söker enkla vita typ folierade hyllplan 80 cm breda och 28-30 cm djupa. Ska till IKEA i morgon och jag trodde att de hade men deras vita är 38 cm djupa. Finns det liknande någon annanstans? Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Den där billighetskedjan,

    vad den nu heter? Byggmax, tror jag. De kanske har?
  4. 2
    Den där billighetskedjan, vad den nu heter? Byggmax, tror jag. De kanske har?
  5. Medlem sedan
    Jun 1999
    #3

    Byggvaruhusen har

    Eftersom du ska till kurvan så har du Silvan några 100 meter bort. Annars Coop Forum i Fittja. Och ytterligare längre bort vid Tumbaavfarten; Bauhaus.
  6. 3
    Byggvaruhusen har Eftersom du ska till kurvan så har du Silvan några 100 meter bort. Annars Coop Forum i Fittja. Och ytterligare längre bort vid Tumbaavfarten; Bauhaus.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Kurvan!? Nää....

    Bor i Dalarna och denna gång ska vi faktiskt bege oss ända till Örebro. Brukar åka till Gävle annars. Men det kasnke finns liknande i Örebro också.
    Tack för tipsen!
  8. 4
    Kurvan!? Nää.... Bor i Dalarna och denna gång ska vi faktiskt bege oss ända till Örebro. Brukar åka till Gävle annars. Men det kasnke finns liknande i Örebro också.
    Tack för tipsen!
  9. jenna
    #5

    i örebro

    har vi precis vid ikea både silvan och k-rauta. Vi har även byggmaxi örebro, fast det ligger inte så nära ikea.
  10. 5
    i örebro har vi precis vid ikea både silvan och k-rauta. Vi har även byggmaxi örebro, fast det ligger inte så nära ikea.

Liknande trådar

  1. Måste fråga om hyllplan
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 12:47
  2. Hittade hyllplan hos K-rauta!
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 12:20
  3. Fasta hyllplan i 80 garderob?
    By ElsaB in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-20, 09:37
  4. kantband på hyllplan?
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 00:32
  5. Lösa hyllplan i valnöt?
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar