BUS servetter
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    BUS servetter

    Jag känner mig så blek och glåmig så jag tänkte prova lite BUS i ansiktet. Ni som har testat ansiktsservetterna. Är de bra? Vilket märke är bäst? Är det nåt man ska tänka på innan man använder dem?

    Jag har bara använt BUS nån gång för många år sedan och resultatet blev väl inte sådär jättebra. Min stora fasa är väl att jag ska bli orange eller fläckig i ansiktet.
    Nån som kan hjälpa mig med lite tips?
  2. 1
    BUS servetter Jag känner mig så blek och glåmig så jag tänkte prova lite BUS i ansiktet. Ni som har testat ansiktsservetterna. Är de bra? Vilket märke är bäst? Är det nåt man ska tänka på innan man använder dem?

    Jag har bara använt BUS nån gång för många år sedan och resultatet blev väl inte sådär jättebra. Min stora fasa är väl att jag ska bli orange eller fläckig i ansiktet.
    Nån som kan hjälpa mig med lite tips?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Jag fick

    några av svärmor och de var kanon bra har ingen kvar så jag kan tyvärr inte kolla vad det var för märke men förpackningen var brons färgad. Tycker att det vart jämnt och bra bättre än vänlig BUS på tub/flaska. Men det är kanske en smaksak.
  4. 2
    Jag fick några av svärmor och de var kanon bra har ingen kvar så jag kan tyvärr inte kolla vad det var för märke men förpackningen var brons färgad. Tycker att det vart jämnt och bra bättre än vänlig BUS på tub/flaska. Men det är kanske en smaksak.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Jag gillar dessa:

    http://www.eleven.se/?1005
  6. 3
    Jag gillar dessa: http://www.eleven.se/?1005

Liknande trådar

  1. Enkät om servetter
    By martind in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 13:49
  2. Servetter?
    By aslan1 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 19:32
  3. Servetter!
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 23:20
  4. Servetter?
    By Gizmoo in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 14:54
  5. Brunutansol-servetter
    By Anja in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 07:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar