Ni män/kvinnor som gillar
Sex & erotik
  1. Lilla hjärtat
    #1

    Ni män/kvinnor som gillar

    att slicka. Ta emot (kvinnor)

    Vill ni berätta varför,
    Varför är det värt att testa för den som aldrig gjort det tidigare?

    Blev du positivt överraskad första gången?
    Eller negativt?
    Varför?
  2. 1
    Ni män/kvinnor som gillar att slicka. Ta emot (kvinnor)

    Vill ni berätta varför,
    Varför är det värt att testa för den som aldrig gjort det tidigare?

    Blev du positivt överraskad första gången?
    Eller negativt?
    Varför?
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2

    ja berätta...

    ..jag vill veta...

    jag har nog bara varit med om att det varit ömesesidigt en enda gång... sen har jag iofs varit emot det i tidigare liv.,..
  4. 2
    ja berätta... ..jag vill veta...

    jag har nog bara varit med om att det varit ömesesidigt en enda gång... sen har jag iofs varit emot det i tidigare liv.,..
  5. Anonym mamma
    #3

    Varför??

    Därför att det är otroligt SKÖNT.Naturligtvis ska du prova det!Jag blev positivt överraskad av det första gången,ja.Kan inte tänka mig sex på annat vis.Först det ,sedan samlag..och går det inte för mig då så fortsätter mannen slicka några minuter efteråt..Han älskar det o tycker t.om det är gott.
  6. 3
    Varför?? Därför att det är otroligt SKÖNT.Naturligtvis ska du prova det!Jag blev positivt överraskad av det första gången,ja.Kan inte tänka mig sex på annat vis.Först det ,sedan samlag..och går det inte för mig då så fortsätter mannen slicka några minuter efteråt..Han älskar det o tycker t.om det är gott.
  7. Anonym fegis
    #4

    Visst

    Därför att det är fruktansvärt skönt oftast. Älskar det och skulle tycka det var dödligt tråkigt utan det inslaget i ett förhållande. Behövs dock inte varje gång eller så.
    Däremot var jag inte fullt så förtjust i det i början, när jag var yngre. Vet egentligen inte riktigt varför, med förmodligen en kombination av att jag hade svårt att slappna av och njuta, bland anant för att jag nog var orolig att det skulle smaka dåligt för killen. Och så tyckte jag nog också till en början att det kändes så intensivt mycket, vilket ju kan ha berott på att de killarna i början inte hade lika stor vana vid det och var lite hårda med tungan eller körde modellen av elpisp *hu*.

    Men numera älskar jag det, och det finns nog inget mer effektivt sätt att få mig riktigt superkåt och plaskblöt på. ;)


  8. 4
    Visst Därför att det är fruktansvärt skönt oftast. Älskar det och skulle tycka det var dödligt tråkigt utan det inslaget i ett förhållande. Behövs dock inte varje gång eller så.
    Däremot var jag inte fullt så förtjust i det i början, när jag var yngre. Vet egentligen inte riktigt varför, med förmodligen en kombination av att jag hade svårt att slappna av och njuta, bland anant för att jag nog var orolig att det skulle smaka dåligt för killen. Och så tyckte jag nog också till en början att det kändes så intensivt mycket, vilket ju kan ha berott på att de killarna i början inte hade lika stor vana vid det och var lite hårda med tungan eller körde modellen av elpisp *hu*.

    Men numera älskar jag det, och det finns nog inget mer effektivt sätt att få mig riktigt superkåt och plaskblöt på. ;)


  9. Miss Mess
    #5

    Jaaa...

    En underbar upplevelse.
    Ja, jag blev överraskad ja!
    Det var highway to heaven.

    Jag var själv negativ till det först, men han ville och det gillades ju!
    Skulle aldrig be någon göra det för att jag vill.
    Törs inte det. Så är det bara...
  10. 5
    Jaaa... En underbar upplevelse.
    Ja, jag blev överraskad ja!
    Det var highway to heaven.

    Jag var själv negativ till det först, men han ville och det gillades ju!
    Skulle aldrig be någon göra det för att jag vill.
    Törs inte det. Så är det bara...
  11. Lilla hjärtat
    #6

    Följdfråga till män!

    Hur gör man?
    Kom med era bästa tips snälla!
  12. 6
    Följdfråga till män! Hur gör man?
    Kom med era bästa tips snälla!
  13. Ian G
    #7

    Hur - Vadd?

    När man slickar fitta?
  14. 7
    Hur - Vadd? När man slickar fitta?
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8

    är iofs inte man...

    ..men det bästa tipset tror jag är att man gör det med känsla, att man älskar det... samma sak gäller väl att suga kuk... om man älskar det så blir hela upplevelsen bättre både för givare och tagare...

    Men sen har jag hört om ett tips ang att slicka, att man ska rita siffrorna med tungan från 0-9 det ska tydligen vara poppis... har tyvärr inte fått uppleva det så kan itne säga om det funkar...
  16. 8
    är iofs inte man... ..men det bästa tipset tror jag är att man gör det med känsla, att man älskar det... samma sak gäller väl att suga kuk... om man älskar det så blir hela upplevelsen bättre både för givare och tagare...

    Men sen har jag hört om ett tips ang att slicka, att man ska rita siffrorna med tungan från 0-9 det ska tydligen vara poppis... har tyvärr inte fått uppleva det så kan itne säga om det funkar...
  17. Ian G
    #9

    Nuffrorna ska jag pröva. *imt*

  18. 9
    Nuffrorna ska jag pröva. *imt*
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10

    :-P åhhh

    lyllo nån då *S* du får meddela hur det uppskattades :o)

  20. 10
    :-P åhhh lyllo nån då *S* du får meddela hur det uppskattades :o)

  21. Lilla hjärtat
    #11

    Lite

    fulare uttryckt ja
  22. 11
    Lite fulare uttryckt ja
  23. kanske
    #12

    Och...

    med alfabetet räcker nöjet än längre...
  24. 12
    Och... med alfabetet räcker nöjet än längre...
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13

    åh wow...

    ..ännu bättre ide :o))
  26. 13
    åh wow... ..ännu bättre ide :o))
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14

    Det är ju bara

    så underbart skönt. Kan ju säga att de första gångerna i tonåren var så där nja, men nu - helt oslagbart.
  28. 14
    Det är ju bara så underbart skönt. Kan ju säga att de första gångerna i tonåren var så där nja, men nu - helt oslagbart.
  29. Moonbeam
    #15

    Varför?

    För att det är så obeskrivligt skönt! Första gången var inte så där jättekul, mer en tanke om att \"jaha, var det inte bättre än så här?\" men så var jag bara 16 år också...
    Nu är det det bästa som finns! Och hur man gör? Man gillar det och provar sig fram, så märker man på kvinnan om hon gillar det man gör eller inte. Inte för att jag provat, men talar ur egna erfarenheter.
  30. 15
    Varför? För att det är så obeskrivligt skönt! Första gången var inte så där jättekul, mer en tanke om att \"jaha, var det inte bättre än så här?\" men så var jag bara 16 år också...
    Nu är det det bästa som finns! Och hur man gör? Man gillar det och provar sig fram, så märker man på kvinnan om hon gillar det man gör eller inte. Inte för att jag provat, men talar ur egna erfarenheter.
  31. Aliz
    #16

    Inte man, men TV-tittare

    Har du inte kollat på Sex Inspectors? Där gavs tipset att man ska testa att slicka som man slickar på en glass d v s med mjuk, bred tunga och inte med en hård tungspets. Det tipsade även om att rita siffror eller bokstäver med tungan men det har ju andra redan tipsat om.
  32. 16
    Inte man, men TV-tittare Har du inte kollat på Sex Inspectors? Där gavs tipset att man ska testa att slicka som man slickar på en glass d v s med mjuk, bred tunga och inte med en hård tungspets. Det tipsade även om att rita siffror eller bokstäver med tungan men det har ju andra redan tipsat om.
  33. Susanna
    #17

    Något som är ännu bättre!

    är när man blir slickad och han samtidigt stoppar in fingrar i slidan..men även där bak också!! OJ OJ säger jag bara vilken känsla då man kommer! när han slickar och kör in fingrar både i slidan och anus! Testa! *HÄRLIGT*

  34. 17
    Något som är ännu bättre! är när man blir slickad och han samtidigt stoppar in fingrar i slidan..men även där bak också!! OJ OJ säger jag bara vilken känsla då man kommer! när han slickar och kör in fingrar både i slidan och anus! Testa! *HÄRLIGT*

  35. Medlem sedan
    May 2001
    #18

    Kan tycka att

    det är så särskilt speciellt för att man är så utlämnad, det är ju inte vem som helst man låter dit med tungan, eller... inte jag i alla fall :-) Kan därför tycka att det är en verkligt intim kärlekshandling.

    Varför man ska testa? Tja, för att det _kan_ vara en idiotsäker genväg till orgasm, kanske... Och hur vet man om något inte är \"värt\" det innnan man testat..?! Jag hade väldigt höga förväntningar första gången och blev inte överraskad *ler*

    Det får (mycket!) gärna vara en krydda i sexlivet men är absolut inget som är nödvändigt varje gång. Jag kan tvärtom tycka det är lite svårt och jobbigt att behöva hålla mig från att vara aktiv under tiden, men tycker idag att det som ändå är absolut mest fantastiskt är hur vansinnigt upphetsande det är för mannen, just för att det är så intimt och nära också, och hur han bara _älskar_ hur jag smakar, och hur han får mig att njuta!
  36. 18
    Kan tycka att det är så särskilt speciellt för att man är så utlämnad, det är ju inte vem som helst man låter dit med tungan, eller... inte jag i alla fall :-) Kan därför tycka att det är en verkligt intim kärlekshandling.

    Varför man ska testa? Tja, för att det _kan_ vara en idiotsäker genväg till orgasm, kanske... Och hur vet man om något inte är \"värt\" det innnan man testat..?! Jag hade väldigt höga förväntningar första gången och blev inte överraskad *ler*

    Det får (mycket!) gärna vara en krydda i sexlivet men är absolut inget som är nödvändigt varje gång. Jag kan tvärtom tycka det är lite svårt och jobbigt att behöva hålla mig från att vara aktiv under tiden, men tycker idag att det som ändå är absolut mest fantastiskt är hur vansinnigt upphetsande det är för mannen, just för att det är så intimt och nära också, och hur han bara _älskar_ hur jag smakar, och hur han får mig att njuta!
  37. Loisa
    #19

    inte man men kvinna

    som älskar att bli slickad! :-)

    Jag gillar det mesta faktiskt, bara det är blaskigt och han gillar det. Älskar oxå när han suger på klitoris... då har jag svårt att låta bli att komma!! Upptäckte den verkliga tjusningen med att bli slickad när jag väntade barn nr2 och hade så ont av foglossning att jag knappt kunde röra mig. Så för att få nåt alls så var det oralt som gällde. Och tillslut så tyckte jag att det var bättre nästan *ler*. Min man är dessutom en gud på att slicka... vilket inte gör saken sämre!
    Gillar både mjuka breda tungor och lite hårda tungspetsar, och så suget förstås!! :-)

    Det är iaf sååå underbart härligt....
  38. 19
    inte man men kvinna som älskar att bli slickad! :-)

    Jag gillar det mesta faktiskt, bara det är blaskigt och han gillar det. Älskar oxå när han suger på klitoris... då har jag svårt att låta bli att komma!! Upptäckte den verkliga tjusningen med att bli slickad när jag väntade barn nr2 och hade så ont av foglossning att jag knappt kunde röra mig. Så för att få nåt alls så var det oralt som gällde. Och tillslut så tyckte jag att det var bättre nästan *ler*. Min man är dessutom en gud på att slicka... vilket inte gör saken sämre!
    Gillar både mjuka breda tungor och lite hårda tungspetsar, och så suget förstås!! :-)

    Det är iaf sååå underbart härligt....
  39. Medlem sedan
    Sep 2003
    #20

    Jag har hört att...

    ... man för bästa resultat ska stoppa in båda läpparna (innanför hennes läppar), forma dem ungefär som när man imiterar en fisk eller nåt, och sen ska man liksom \"humma\" Diggi-lo-diggi-ley. Baklänges, dessutom.

    Jag vet, det låter jättekonstigt. Och det är det säkert också.
  40. 20
    Jag har hört att... ... man för bästa resultat ska stoppa in båda läpparna (innanför hennes läppar), forma dem ungefär som när man imiterar en fisk eller nåt, och sen ska man liksom \"humma\" Diggi-lo-diggi-ley. Baklänges, dessutom.

    Jag vet, det låter jättekonstigt. Och det är det säkert också.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad för porr gillar kvinnor då?
    By ullet in forum Sex & erotik
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 11:27
  2. Gillar män prydliga kvinnor?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 18:52
  3. Gillar alla kvinnor att
    By Anonym just nu in forum Sex & erotik
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-05-06, 19:59
  4. Att vi kvinnor gillar att
    By -cat in forum Småbarn
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2006-11-22, 16:39
  5. Till er kvinnor som gillar
    By Jenny in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar