En fråga till er killar/män (tjejer
Sex & erotik
  1. anonym just nu
    #1

    En fråga till er killar/män (tjejer

    får också svara ) Efter att ha varit gravid och gått ner en hel del i vikt så ser och känns inte magen som den gjorde innan barnet, dock är jag hyfsat smal 61,5 kg och 1.68 lång. Magen är inte hängig med den är väldigt mjuk och huden är lite för stor så den är inte helt slät, inte rynkig direkt men som sagt för stor för innehållet, däremot så har jag inte en enda bristning. Skulle ni tända på /tänder ni på en tjej med en sådan mage? Jag har fruktansvärda komplex för detta, jag lever själv sen en tid tillbaka och är livrädd för att träffa en ny man pga mina magkomplex, tänk om han tycker att jag är motbjudande.
  2. 1
    En fråga till er killar/män (tjejer får också svara ) Efter att ha varit gravid och gått ner en hel del i vikt så ser och känns inte magen som den gjorde innan barnet, dock är jag hyfsat smal 61,5 kg och 1.68 lång. Magen är inte hängig med den är väldigt mjuk och huden är lite för stor så den är inte helt slät, inte rynkig direkt men som sagt för stor för innehållet, däremot så har jag inte en enda bristning. Skulle ni tända på /tänder ni på en tjej med en sådan mage? Jag har fruktansvärda komplex för detta, jag lever själv sen en tid tillbaka och är livrädd för att träffa en ny man pga mina magkomplex, tänk om han tycker att jag är motbjudande.
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Kör hårt, livet är kort. [imt]

  4. 2
    Kör hårt, livet är kort. [imt]
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    ja jisses

    du skulle ha följt vår tråd om själförtroende på OÄF... det handlar nog bara om det...

    förstår PRECIS vad du säger, det handlar inte om att du är fin som du är.. för det ÄR du.. utan det handlar om hur du ser dej själv...

    se dej själv som vacker, unik och bäst så blir man det....

    ...förhoppningsvis.. ;o)
  6. 3
    ja jisses du skulle ha följt vår tråd om själförtroende på OÄF... det handlar nog bara om det...

    förstår PRECIS vad du säger, det handlar inte om att du är fin som du är.. för det ÄR du.. utan det handlar om hur du ser dej själv...

    se dej själv som vacker, unik och bäst så blir man det....

    ...förhoppningsvis.. ;o)
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Sånt där kan nog ingen svara..

    det är inte EN sak som gör att man tänder på någon utan en kombination.. =) o det står nog inte o faller med din mage =)
  8. 4
    Sånt där kan nog ingen svara.. det är inte EN sak som gör att man tänder på någon utan en kombination.. =) o det står nog inte o faller med din mage =)
  9. Miss Mess
    #5

    Pleeeeaaase...

    Söta du...
    Magen är inte det man tänder på..
    Klart man gör...
    Min är BÅDE rynkig, full med bristningar och mjuk...
    Och vet du
    Jag är älskad och en riktig gudinna ändå.. ;-)
    Åtminstone i älsklingens ögon.
    Nä, men allvarligt, oroa dig inte.
    Det mest avtändande är när man skäms över sin kropp tror jag.
    Beter du dig som att du är snygg, då har du halva inne redan! ;)
  10. 5
    Pleeeeaaase... Söta du...
    Magen är inte det man tänder på..
    Klart man gör...
    Min är BÅDE rynkig, full med bristningar och mjuk...
    Och vet du
    Jag är älskad och en riktig gudinna ändå.. ;-)
    Åtminstone i älsklingens ögon.
    Nä, men allvarligt, oroa dig inte.
    Det mest avtändande är när man skäms över sin kropp tror jag.
    Beter du dig som att du är snygg, då har du halva inne redan! ;)
  11. Body to Body
    #6

    Trista och korta svar du ger! (imt)

    ...?
  12. 6
    Trista och korta svar du ger! (imt) ...?
  13. M©ckan
    #7

    Tänk om

    inte om fanns. Lovar dig nästan då, den killen som finner dig nästa gång inte ens kommer o lägga märke till lilla maggen om det är rätt kille. Tror nog de flesta killarna med lite sunt förnuft förstår att kvinnorna ändras lite med åren vilket även killarna gör. Njut av livet du och din kropp är unika så var stolt över den istället.
  14. 7
    Tänk om inte om fanns. Lovar dig nästan då, den killen som finner dig nästa gång inte ens kommer o lägga märke till lilla maggen om det är rätt kille. Tror nog de flesta killarna med lite sunt förnuft förstår att kvinnorna ändras lite med åren vilket även killarna gör. Njut av livet du och din kropp är unika så var stolt över den istället.
  15. Hoppebock
    #8

    Reflekterar respondenten antar jag.

  16. 8
    Reflekterar respondenten antar jag.
  17. Body to Body
    #9

    Nu glömde du ett [imt]!

    ....??
  18. 9
    Nu glömde du ett [imt]! ....??
  19. Medlem sedan
    Aug 2002
    #10

    Har än så länge

    Inte träffat på en man som bryr sig om hur magen ser ut....

    Visst - Rumpa, bröst, ögon mm mm....

    Men magen har ingen sagt någon kommentar om....

    (Nu hade jag helt platt mage med fast hud innan jag blev gravid med femman så jag vet inte om jag är rätt person att säga nåt egentligen.... )

    Dina tankar och dina komplex sitter i din egen skalle och i din egen syn på din kropp och jag är ganska så övertgad om att killar totalt struntar i hur just magen ser ut (om det nu inte handlar om extrema saker men det låter ju knappast som det... )

    Så kör hårt...
  20. 10
    Har än så länge Inte träffat på en man som bryr sig om hur magen ser ut....

    Visst - Rumpa, bröst, ögon mm mm....

    Men magen har ingen sagt någon kommentar om....

    (Nu hade jag helt platt mage med fast hud innan jag blev gravid med femman så jag vet inte om jag är rätt person att säga nåt egentligen.... )

    Dina tankar och dina komplex sitter i din egen skalle och i din egen syn på din kropp och jag är ganska så övertgad om att killar totalt struntar i hur just magen ser ut (om det nu inte handlar om extrema saker men det låter ju knappast som det... )

    Så kör hårt...
  21. Suckar
    #11

    Och hur tröstad blev man

    av det inlägget då?? Rumpan och brösten tittar män på ut och din platta fasta mage har ingen klagat på??
  22. 11
    Och hur tröstad blev man av det inlägget då?? Rumpan och brösten tittar män på ut och din platta fasta mage har ingen klagat på??
  23. Medlem sedan
    Aug 2002
    #12

    Kom på att jag

    Kanske skrev lite för krasst..... Men jag var aningen grinig då jag skrev (hade ont och en massa sammandragningar just då... )

    Det jag menar är att jag aldrig hört nån säga ett pip om magar.... Vare sig till mig eller nån annan kvinna.... OM en man kommenterar kroppsdelar så är det ju i regel bröst och rumpa det handlar om, magen är nog mycket ovanligt att man ens tänker på.....

    (Min kommentar om min egen kropp var för att förklara att jag kanske inte är den bästa att säga nåt - Inget annat... )
  24. 12
    Kom på att jag Kanske skrev lite för krasst..... Men jag var aningen grinig då jag skrev (hade ont och en massa sammandragningar just då... )

    Det jag menar är att jag aldrig hört nån säga ett pip om magar.... Vare sig till mig eller nån annan kvinna.... OM en man kommenterar kroppsdelar så är det ju i regel bröst och rumpa det handlar om, magen är nog mycket ovanligt att man ens tänker på.....

    (Min kommentar om min egen kropp var för att förklara att jag kanske inte är den bästa att säga nåt - Inget annat... )
  25. Hoppebock
    #13

    Fick inte plats [imt]

  26. 13
    Fick inte plats [imt]
  27. cec
    #14

    Min man berömmer betydligt mer...

    min mage än mina bröst faktiskt så det är individuellt.
  28. 14
    Min man berömmer betydligt mer... min mage än mina bröst faktiskt så det är individuellt.
  29. Body to Body
    #15

    Blir du...

    ...aldrig uppsvullen om du äter viss mat, har mens osv då? Är din mage _ständigt_ platt?
  30. 15
    Blir du... ...aldrig uppsvullen om du äter viss mat, har mens osv då? Är din mage _ständigt_ platt?
  31. Body to Body
    #16

    Skrev du inte kort nog? [imt]

    ..??
  32. 16
    Skrev du inte kort nog? [imt] ..??
  33. cec
    #17

    Japp

    Den e ständigt platt, käkar inte mjölmat som gör att magen sväller upp.
  34. 17
    Japp Den e ständigt platt, käkar inte mjölmat som gör att magen sväller upp.
  35. Body to Body
    #18

    Det gör..

    ....inte jag heller, är renlevnadsmänniska, men det spelar ingen roll, nuförtiden tål lilla magen nada....*suck*
  36. 18
    Det gör.. ....inte jag heller, är renlevnadsmänniska, men det spelar ingen roll, nuförtiden tål lilla magen nada....*suck*
  37. Medlem sedan
    Sep 1999
    #19

    Min man

    älskar min mage och den första komplimang han gav nmig när vi just hade träffast var att jag har fin mage.
  38. 19
    Min man älskar min mage och den första komplimang han gav nmig när vi just hade träffast var att jag har fin mage.
  39. Medlem sedan
    Aug 2002
    #20

    Den är alltid platt

    Ja, inte nu då när jag är gravid.... Skall föda om 7 vekor ungefär....

    Men den sväller inte upp av mat, godis, chips eller vid mens..... Utan den är platt....
  40. 20
    Den är alltid platt Ja, inte nu då när jag är gravid.... Skall föda om 7 vekor ungefär....

    Men den sväller inte upp av mat, godis, chips eller vid mens..... Utan den är platt....
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Spruta i ansiktet:fråga till killar
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 15:24
  2. En till fråga till killar innan jag somn
    By mammatillfler in forum Sex & erotik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 08:00
  3. lite pinig fråga till killar..
    By nyfikengul in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 18:56
  4. TJEJER (och killar?)
    By selman_73 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 21:49
  5. Killar en fråga till er..
    By Nybörjaren in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar