Jag är såld!
Hem & fritid
  1. lulu
    #1

    Jag är såld!

    Det här var riktigt snyggt tycker jag!

    http://www.hemnet.se/a.asp?id=3228667&q=1&s=3
  2. 1
    Jag är såld! Det här var riktigt snyggt tycker jag!

    http://www.hemnet.se/a.asp?id=3228667&q=1&s=3
  3. Anso
    #2

    Inte min smak

    Det var lite för mycket rymdskeppskänsla för min del. Men porten var fin:-)
  4. 2
    Inte min smak Det var lite för mycket rymdskeppskänsla för min del. Men porten var fin:-)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    Håller med

    där skulle jag gärna bo, jättefint!
  6. 3
    Håller med där skulle jag gärna bo, jättefint!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    jättefint imt

    .
  8. 4
    jättefint imt .
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5

    Kaminen

    är så läcker!
  10. 5
    Kaminen är så läcker!
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    Fränt men

    inte min smak.
  12. 6
    Fränt men inte min smak.
  13. K m 2
    #7

    Lite mycket

    \"tjusigt hotell\"-känsla och lite lite hemtrevnad, tycker jag. Men ändå SNYGGT, dock inte något jag skulle välja att bo i.
  14. 7
    Lite mycket \"tjusigt hotell\"-känsla och lite lite hemtrevnad, tycker jag. Men ändå SNYGGT, dock inte något jag skulle välja att bo i.
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8

    Grunden är topp!!!...

    ...resten är ju upp till inflyttaren att lyckas pyssla till - men du, det där var troligtvis exempelbilder... Den håller väl på att renoveras, klart 2007 stod det väl, och det där var exempel på hur det _kan_ det se ut... eller?
  16. 8
    Grunden är topp!!!... ...resten är ju upp till inflyttaren att lyckas pyssla till - men du, det där var troligtvis exempelbilder... Den håller väl på att renoveras, klart 2007 stod det väl, och det där var exempel på hur det _kan_ det se ut... eller?
  17. CeKå
    #9

    Bilderna

    Skulle velat ha bilder på hur lägenheten ser ut, nu var det mest inredningen som framhävdes. Fräscht, men inte min smak. Av det lilla man såg av lägenheten verkade den toppen.
  18. 9
    Bilderna Skulle velat ha bilder på hur lägenheten ser ut, nu var det mest inredningen som framhävdes. Fräscht, men inte min smak. Av det lilla man såg av lägenheten verkade den toppen.
  19. AnnaH m Agnes & Anton
    #10

    Kallt

    och för mycket \"utställningskänsla\" om vi talar inredningen. Ett visa-upp-hem utan personlighet enligt mitt tycke.
  20. 10
    Kallt och för mycket \"utställningskänsla\" om vi talar inredningen. Ett visa-upp-hem utan personlighet enligt mitt tycke.
  21. Lotta
    #11

    Kan det bo en vänligvanlig människa

    i en sån omgivning?

    Får American Psycho-vibbar...
  22. 11
    Kan det bo en vänligvanlig människa i en sån omgivning?

    Får American Psycho-vibbar...
  23. Medlem sedan
    Apr 2000
    #12

    Men det är ju inget hem!

    Ser ni inte att det är exempelbilder? Lägenheten finns inte ännu, de håller på och bygger den, och bilderna visar exempel på hur det kan bli. Det är ingen som bor så.
  24. 12
    Men det är ju inget hem! Ser ni inte att det är exempelbilder? Lägenheten finns inte ännu, de håller på och bygger den, och bilderna visar exempel på hur det kan bli. Det är ingen som bor så.
  25. AnnaH m Agnes & Anton
    #13

    Nej fast

    trådstartaren sa bara att h*n tyckte att detta var snyggt. Utgår från att det var stilen man talade om. Och nej, enligt min åsikt är det INTE det.
  26. 13
    Nej fast trådstartaren sa bara att h*n tyckte att detta var snyggt. Utgår från att det var stilen man talade om. Och nej, enligt min åsikt är det INTE det.

Liknande trådar

  1. Jag är såld!!!!
    By ita_g in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 09:07
  2. Nu är den SÅLD...
    By anonymt namn in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 08:55
  3. SÅLD..........................
    By Ulrik@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 18:40
  4. Då va den såld oxå...
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-07, 19:45
  5. Såld!
    By PappaF in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 14:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar