strypsex
Sex & erotik
  1. Rebecca
    #1

    strypsex

    Jag upptäckte igår att jag blir fruktansvärt tänd när min make klämmer åt lite lätt med händerna runt min hals medan vi har sex.

    Är det något som är vanligt? Jag tycker sällan man hör talas om just strypsex, det är lite tabu över det hela.
  2. 1
    strypsex Jag upptäckte igår att jag blir fruktansvärt tänd när min make klämmer åt lite lätt med händerna runt min hals medan vi har sex.

    Är det något som är vanligt? Jag tycker sällan man hör talas om just strypsex, det är lite tabu över det hela.
  3. fruk K
    #2

    Japp!

    Jag vet inte om det är vanligt, men det är härligt! Även när han tar kudden och trycker över mitt ansikte eller håller för min mun och och drar i mitt hår...
  4. 2
    Japp! Jag vet inte om det är vanligt, men det är härligt! Även när han tar kudden och trycker över mitt ansikte eller håller för min mun och och drar i mitt hår...
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Associerar

    till verklig syrebrist och återupplivning då med termen \"strypsex\".

    Klämma/trycka lite lätt kring halsen tycker inte jag (min definition då) är strypning precis. Det är mer ... hm, ja, tändande ja *s*.
  6. 3
    Associerar till verklig syrebrist och återupplivning då med termen \"strypsex\".

    Klämma/trycka lite lätt kring halsen tycker inte jag (min definition då) är strypning precis. Det är mer ... hm, ja, tändande ja *s*.
  7. Rebecca
    #4

    skönt att

    jag inte är ensam. Handen över munnen brukar han ofta ha och det blir jag också oerhört pilsk av, när den gled ner igår blev jag väldigt glatt överraskad.
  8. 4
    skönt att jag inte är ensam. Handen över munnen brukar han ofta ha och det blir jag också oerhört pilsk av, när den gled ner igår blev jag väldigt glatt överraskad.
  9. Rebecca
    #5

    han klämde

    nästan för löst, jag ville ha det ännu hårdare. Visserligen hade jag svårt att andas emellanåt. Kan halsen ta skada på något vis eller är det faran med andningsnöden som är det man behöver oroa sig mest för?
  10. 5
    han klämde nästan för löst, jag ville ha det ännu hårdare. Visserligen hade jag svårt att andas emellanåt. Kan halsen ta skada på något vis eller är det faran med andningsnöden som är det man behöver oroa sig mest för?
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Ingen aning

    men att tuppa av låter inte som någon bra idé.
  12. 6
    Ingen aning men att tuppa av låter inte som någon bra idé.
  13. Guldregnet
    #7

    Låter farligt...

    Hur ska han kunna veta vad som är lagom?
    Syrebrist är en vanlig njutningsform, men lika livsfarlig för det!
  14. 7
    Låter farligt... Hur ska han kunna veta vad som är lagom?
    Syrebrist är en vanlig njutningsform, men lika livsfarlig för det!
  15. tigern
    #8

    andas i varandras munnar

    är väl ett annat sätt att få mindre syre- även om vi kanske inte alltid håller 100 procent tätt (lite ny luft slinker in). Det blir hur som helst väldigt energiskt med hans varma luft - det hettar upp kroppen och reaktonerna. Har bra kondis och tycker sexet blir bättre ju tröttare jag är (efter träning=bäst) och då verkar mindre syre i andningsluften helt klart trötta ut mig fortare...

    Strypning låter för obehagligt för mig (som råkat ut för överfall med bälte runt halsen på riktigt...). Jag skulle panika direkt. Nu lever jag ju med min man men om jag skulle råka på nån ny som provar nåt sånt så är det kört.
  16. 8
    andas i varandras munnar är väl ett annat sätt att få mindre syre- även om vi kanske inte alltid håller 100 procent tätt (lite ny luft slinker in). Det blir hur som helst väldigt energiskt med hans varma luft - det hettar upp kroppen och reaktonerna. Har bra kondis och tycker sexet blir bättre ju tröttare jag är (efter träning=bäst) och då verkar mindre syre i andningsluften helt klart trötta ut mig fortare...

    Strypning låter för obehagligt för mig (som råkat ut för överfall med bälte runt halsen på riktigt...). Jag skulle panika direkt. Nu lever jag ju med min man men om jag skulle råka på nån ny som provar nåt sånt så är det kört.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9

    Det är farligt

    därför att man inte bara stänger av lufttillförseln till lungorna, man stänger dessutom av blodflödet till hjärnan genom att blockera artärerna, och det gör att man tuppar av väldigt snabbt.
    Utan syre (ligger i vatten eller liknande) får man hjärnskador på några minuter, men stänger man av själva blodflödet får man varken syre till skallen eller blod överhuvudtaget, då går det fortare. Man dör rätt snabbt.

    Det här är väl en av de få sakerna som verkligen ÄR farligt att mixtra med. Ungefär i klass med att leka med elektricitet...
  18. 9
    Det är farligt därför att man inte bara stänger av lufttillförseln till lungorna, man stänger dessutom av blodflödet till hjärnan genom att blockera artärerna, och det gör att man tuppar av väldigt snabbt.
    Utan syre (ligger i vatten eller liknande) får man hjärnskador på några minuter, men stänger man av själva blodflödet får man varken syre till skallen eller blod överhuvudtaget, då går det fortare. Man dör rätt snabbt.

    Det här är väl en av de få sakerna som verkligen ÄR farligt att mixtra med. Ungefär i klass med att leka med elektricitet...
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10

    Tungbenet farligt som fan

    Akta så du inte skadar tungbenet.
  20. 10
    Tungbenet farligt som fan Akta så du inte skadar tungbenet.
  21. Medlem sedan
    Nov 2002
    #11

    Ja Gud ja

    Tungbenet, skadar man det så är det slut på sex för livet.

    ;-)
  22. 11
    Ja Gud ja Tungbenet, skadar man det så är det slut på sex för livet.

    ;-)
  23. Medlem sedan
    Jan 2023
    #12
    Sexdejting på nätet - https://victoriamilan.com Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.
  24. 12
    Sexdejting på nätet - https://victoriamilan.com Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

Liknande trådar

  1. Strypsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 12:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar