Självhäftande bokstäver
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Självhäftande bokstäver

    jag letar efter bokstäver i självhäftande plast att klistra på lådor och backar. Någon som sett snygga sådana någonstans?
  2. 1
    Självhäftande bokstäver jag letar efter bokstäver i självhäftande plast att klistra på lådor och backar. Någon som sett snygga sådana någonstans?
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Har inte ordning & reda det?

    Annars finns det på Bokhandlar...
  4. 2
    Har inte ordning & reda det? Annars finns det på Bokhandlar...
  5. ye66
    #3

    Lite pilligt, men jag köpte

    självhäftande plast på rulle och skar sedan ut mina egna bokstäver. Tog det typsnitt och storlek jag ville ha i word, spegelvände och skrev sedan ut på baksidan på den självhäftande plasten. Funkar kanon. Har gjort bokstäver och satt på plastbackarna i tvättstugan (kem, tvätt, skovård, etc), på skåpluckorna i killarnas rum och på brevhållare på väggen i hallen.
  6. 3
    Lite pilligt, men jag köpte självhäftande plast på rulle och skar sedan ut mina egna bokstäver. Tog det typsnitt och storlek jag ville ha i word, spegelvände och skrev sedan ut på baksidan på den självhäftande plasten. Funkar kanon. Har gjort bokstäver och satt på plastbackarna i tvättstugan (kem, tvätt, skovård, etc), på skåpluckorna i killarnas rum och på brevhållare på väggen i hallen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    Pröva pysselaffärer

    t ex Panduro
  8. 4
    Pröva pysselaffärer t ex Panduro
  9. Sofie
    #5

    claes ohlsson

    där köpte jag!
  10. 5
    claes ohlsson där köpte jag!
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6

    Tack för alla svar!

    Jag ska kolla både pysselbutiker och Clas Ohlson efter jobbet idag. Tyvärr finns inte Ordning & reda i vår stad, jag gillar deras prylar.
  12. 6
    Tack för alla svar! Jag ska kolla både pysselbutiker och Clas Ohlson efter jobbet idag. Tyvärr finns inte Ordning & reda i vår stad, jag gillar deras prylar.

Liknande trådar

  1. Självhäftande bokstäver till vägg?
    By virre_ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 21:04
  2. Självhäftande bokstäver ?
    By pw73 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 18:51
  3. Självhäftande bokstäver?
    By virre_ in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 16:55
  4. Självhäftande plast..
    By Mathea in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 11:15
  5. självhäftande reflexband?
    By Elin med Selma in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar