Ang Hyundai Trajet
Bilsnack
  1. Annie
    #1

    Ang Hyundai Trajet

    Vi letar större bil och har kollat in lite olika bland annat Trajeten.

    Maken gillar den men jag är tveksam. Den vi provkörde var nog inte jordens bästa exemplar, inte iordninggjord osv så jag blev tveksam. Gillar Alhambran bättre. Å andra sidan är Trajeten lite billigare....

    Nån som vet om div vanliga fel på Trajeten?
    Finns 3 punkts bälten runt om i hela bilen även på 99: och 00:or? Dyra i drift/reparationer?

    Vad är \"många mil\" på en Trajet? Vi har alltid kört Volvo och är inne på dryga 40 000 mil på gamla 245:an, hur är det med Trajet och Alhambra?
  2. 1
    Ang Hyundai Trajet Vi letar större bil och har kollat in lite olika bland annat Trajeten.

    Maken gillar den men jag är tveksam. Den vi provkörde var nog inte jordens bästa exemplar, inte iordninggjord osv så jag blev tveksam. Gillar Alhambran bättre. Å andra sidan är Trajeten lite billigare....

    Nån som vet om div vanliga fel på Trajeten?
    Finns 3 punkts bälten runt om i hela bilen även på 99: och 00:or? Dyra i drift/reparationer?

    Vad är \"många mil\" på en Trajet? Vi har alltid kört Volvo och är inne på dryga 40 000 mil på gamla 245:an, hur är det med Trajet och Alhambra?
  3. Peter
    #2

    Ej helt säker men 3-punkts

    runt om kom nog på -03 på Trajeten. V6:an är trevlig men har bara 3-växlad automatlåda. 2,0 är slö, undvik den. Om du har otur så kan du få riktigt måndagsex om du köper en Alhambran. Har du tur får du ett OK ex. Om du tittar på Alhambra så kolla på -02 och senare.
  4. 2
    Ej helt säker men 3-punkts runt om kom nog på -03 på Trajeten. V6:an är trevlig men har bara 3-växlad automatlåda. 2,0 är slö, undvik den. Om du har otur så kan du få riktigt måndagsex om du köper en Alhambran. Har du tur får du ett OK ex. Om du tittar på Alhambra så kolla på -02 och senare.

Liknande trådar

  1. Någon med en Trajet?
    By Viktoria m5underbara in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 13:04
  2. Hyundai Trajet???
    By 4abarn in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:30
  3. Hyundai Trajet
    By sol¤ in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 20:22
  4. C8 eller Hyundai Trajet
    By Mango_ in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 22:40
  5. Bil? C8 el Hyundai Trajet?
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar