bord till hörnsoffa?
Hem & fritid
  1. Anna
    #1

    bord till hörnsoffa?

    Jag har köpt en hörnsoffa (ektorp ikea)
    Jag har lite problem med vad jag ska ha för bord till.
    Vill inte he ett för stort och helst med tidningshylla.
    Några förslag?
  2. 1
    bord till hörnsoffa? Jag har köpt en hörnsoffa (ektorp ikea)
    Jag har lite problem med vad jag ska ha för bord till.
    Vill inte he ett för stort och helst med tidningshylla.
    Några förslag?
  3. anja
    #2

    hej

    vi har oxå nyligen köpt hörnsoffa o vi köpte soffbord från IKEA, ett helt fyrkantigt med tidningshylla. Serien heter Stockholm. Vi är mkt nöjda
  4. 2
    hej vi har oxå nyligen köpt hörnsoffa o vi köpte soffbord från IKEA, ett helt fyrkantigt med tidningshylla. Serien heter Stockholm. Vi är mkt nöjda
  5. Anonym
    #3

    Har du bild?

    Nu blev jag nyfiken. Försökte leta på hemsidan, men hittade inte. Har du nån bild? Vad kostade det?
  6. 3
    Har du bild? Nu blev jag nyfiken. Försökte leta på hemsidan, men hittade inte. Har du nån bild? Vad kostade det?
  7. anja
    #4

    hej igen

    förlåt att det dröjer med svar. men gå in på hemsidan, startsidan, o skrolla ner så finns det en underrubrik som handlar om ikeas nya kollektion \'ikea stockholm\'. allt är snyggt o förhållandevis dyrt om man jämför med ikeas vanliga priser. jag tror bordet kostade 2000 kr men det är tungt o rustikt o väl värt pengarna. skriv gärna vad du tycker när du hittat det!
  8. 4
    hej igen förlåt att det dröjer med svar. men gå in på hemsidan, startsidan, o skrolla ner så finns det en underrubrik som handlar om ikeas nya kollektion \'ikea stockholm\'. allt är snyggt o förhållandevis dyrt om man jämför med ikeas vanliga priser. jag tror bordet kostade 2000 kr men det är tungt o rustikt o väl värt pengarna. skriv gärna vad du tycker när du hittat det!

Liknande trådar

  1. Färg till ett bord?
    By Mme_Knorr in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-14, 10:28
  2. Löpare till bord?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 13:58
  3. Sofföverdrag till hörnsoffa?
    By Ammari in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-20, 19:00
  4. ben till bord
    By verne in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 10:38
  5. Sy överdrag till hörnsoffa??
    By hanna in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar