Däck
Sex & erotik
  1. Mysigt
    #1

    Däck

    Jag tänder bara av att ha sex nära traktorn. Särskilt däcken gör mig upphetsad.
    Motorn måste vara på.
    Är jag konstig?
  2. 1
    Däck Jag tänder bara av att ha sex nära traktorn. Särskilt däcken gör mig upphetsad.
    Motorn måste vara på.
    Är jag konstig?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Ovanligt?

    Det är kanske inte jättevanligt, vad vet jag, men någon ska ju hålla till i svansen på normalfördelningen också, för att den ska vara normal. Det är normalt.

    :-D
  4. 2
    Ovanligt? Det är kanske inte jättevanligt, vad vet jag, men någon ska ju hålla till i svansen på normalfördelningen också, för att den ska vara normal. Det är normalt.

    :-D
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Ja.

    Att kräva att motorn är påslagen, det är konstigt. Den dieselstinkande, rostiga och gödseldoftande massiva ståltingesten nedsjunken i lagom svart mylla, är i sig en gestaltning av Manligheten, och att gå igång på det är helt normalt.

    Att däremot kräva att motorn är igång, det är som att bara gå igång på män som runkar. Nejdu.

    Skall traktorn vara igång, skall det vara när den kraftfullt plöjer en spikrak, saftig fåra i bördig jord - att gå igång på den då, det är mer än OK.
  6. 3
    Ja. Att kräva att motorn är påslagen, det är konstigt. Den dieselstinkande, rostiga och gödseldoftande massiva ståltingesten nedsjunken i lagom svart mylla, är i sig en gestaltning av Manligheten, och att gå igång på det är helt normalt.

    Att däremot kräva att motorn är igång, det är som att bara gå igång på män som runkar. Nejdu.

    Skall traktorn vara igång, skall det vara när den kraftfullt plöjer en spikrak, saftig fåra i bördig jord - att gå igång på den då, det är mer än OK.
  7. plura
    #4

    Hahahaaa...

    tack för ett gott skratt!
  8. 4
    Hahahaaa... tack för ett gott skratt!
  9. Camelia
    #5

    Näe inte ett dugg

    Konstig - precis så var killarna i mina barndomstrakter. Messa mig om du vill ha karta med alla bygdegårdarna där inritade!
  10. 5
    Näe inte ett dugg Konstig - precis så var killarna i mina barndomstrakter. Messa mig om du vill ha karta med alla bygdegårdarna där inritade!
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    Tack...

    ... för kvällens asgarv! Du är rätt brilliant ibland vetdu... :)
  12. 6
    Tack... ... för kvällens asgarv! Du är rätt brilliant ibland vetdu... :)
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7

    We Aim 2 Please! IMT

    Allt för dig, sötnos. :-)
  14. 7
    We Aim 2 Please! IMT Allt för dig, sötnos. :-)
  15. Bondens fru
    #8

    Någon som har fattat!

    Tack för det! (Med en glimt i ögat... såklart. Men visst ligger det mycket i det du säger)
  16. 8
    Någon som har fattat! Tack för det! (Med en glimt i ögat... såklart. Men visst ligger det mycket i det du säger)
  17. Mysigt
    #9

    Tack för mobbingen

    Som ni uttrycker det så är jag konstig, då!
    Vad är ni själva då med era klädnypor och knytnävar?
    Beträffande avgaser har vi alltid gasmask på oss när vi myspyser med traktorn!!!
  18. 9
    Tack för mobbingen Som ni uttrycker det så är jag konstig, då!
    Vad är ni själva då med era klädnypor och knytnävar?
    Beträffande avgaser har vi alltid gasmask på oss när vi myspyser med traktorn!!!
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10

    Tur du inte är jag för jag är tål

    inte däck, är allergisk mot däck... Och svart gummi!
  20. 10
    Tur du inte är jag för jag är tål inte däck, är allergisk mot däck... Och svart gummi!
  21. Simba
    #11

    Jaa, jättekonstig !!

    .
  22. 11
    Jaa, jättekonstig !! .

Liknande trådar

  1. För små däck?
    By Omaster in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 09:33
  2. Däck??
    By Ruby in forum Bebissnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 19:35
  3. sälja beg däck
    By Anna med däcken in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 08:05
  4. bil däck
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 21:30
  5. däck
    By Anna in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar