Analsex - Sidan 2
Sex & erotik
  1. Berry Iceglimmer
    #21

    Nej

    aldrig i livet för min del!
    Duger inte rätt hål får det allt vara!
  2. 21
    Nej aldrig i livet för min del!
    Duger inte rätt hål får det allt vara!
  3. snuttetutt
    #22

    Underbart skönt!!!

    Njuter så av det... mmmmmm... Längtar tills nästa gång!!!
  4. 22
    Underbart skönt!!! Njuter så av det... mmmmmm... Längtar tills nästa gång!!!
  5. Anonym under em
    #23

    Kvinnlig intelligens gör mig k*t

    Ovanstående text är skriven av en intelligent kvinna. Jag tänder på intelligenta kvinnor. Synd att hennes böjelse är udda, annars hade jag nog blivit cyberkär.
  6. 23
    Kvinnlig intelligens gör mig k*t Ovanstående text är skriven av en intelligent kvinna. Jag tänder på intelligenta kvinnor. Synd att hennes böjelse är udda, annars hade jag nog blivit cyberkär.
  7. M©ckan
    #24

    Men

    massa skit kommer även ur munnen ibland ;)
  8. 24
    Men massa skit kommer även ur munnen ibland ;)
  9. familjsen
    #25

    människors förmåga att tänka själva

    VET VI JU att den i många fall INTE fungerar, alltför många människor mår dåligt i sina relationer och gör saker mer eller mindre mot sin vilja.

    Självklart har varje person ett eget ansvar att säga ifrån till sådant man inte vill men det finns många faktorer i en relation som komplicerar detta.

    Många män (och kvinnor) har fått för sig att analsex är något som ska ingå i en sexuell relation - en del hotar också att gå till någon annan om de inte \"får det hemma\".

    Min önskan är ju att dessa (oftast) kvinnor inser sitt värde och går vidare i livet mot män som inte får ut något av att tjata och tvinga sin kvinna till sådant hon inte vill men tyvärr stannar många i dessa relationer av skäl som jag nog inte till fullo förstår ( pengar, barn, social press , drömmen om att han kommer att förändrasosv).

    När man tänker på hur många kvinnor som blir slagna av sina män varje dag i Sverige (nästan 100 kvinnor per dag enligt BRÅ och mörkertalet är stort) och stannar hos sina män är det i sammanhanget inte så konstigt om man stannar då man får utföra saker i sängkammaren som man inte trivs med.

    Lägg till det också hur många kvinnor som tar tillbaka sina anmälningar då de blivit slagna av sina män. Analsex blir en bagatell i sammanhanget när man jämför vilker är helt sinnessjukt.

    Naturligtvis finns det en liten andel kvinnor som njuter av analsex också - har dock aldrig träffat någon - de jag träffat har provat en gång efter tjat från killen och det har gjort ont och i en del fall lett fram till inkontinens - sen har de aldrig gjort om det igen men då är det ju så att säga för sent :(
  10. 25
    människors förmåga att tänka själva VET VI JU att den i många fall INTE fungerar, alltför många människor mår dåligt i sina relationer och gör saker mer eller mindre mot sin vilja.

    Självklart har varje person ett eget ansvar att säga ifrån till sådant man inte vill men det finns många faktorer i en relation som komplicerar detta.

    Många män (och kvinnor) har fått för sig att analsex är något som ska ingå i en sexuell relation - en del hotar också att gå till någon annan om de inte \"får det hemma\".

    Min önskan är ju att dessa (oftast) kvinnor inser sitt värde och går vidare i livet mot män som inte får ut något av att tjata och tvinga sin kvinna till sådant hon inte vill men tyvärr stannar många i dessa relationer av skäl som jag nog inte till fullo förstår ( pengar, barn, social press , drömmen om att han kommer att förändrasosv).

    När man tänker på hur många kvinnor som blir slagna av sina män varje dag i Sverige (nästan 100 kvinnor per dag enligt BRÅ och mörkertalet är stort) och stannar hos sina män är det i sammanhanget inte så konstigt om man stannar då man får utföra saker i sängkammaren som man inte trivs med.

    Lägg till det också hur många kvinnor som tar tillbaka sina anmälningar då de blivit slagna av sina män. Analsex blir en bagatell i sammanhanget när man jämför vilker är helt sinnessjukt.

    Naturligtvis finns det en liten andel kvinnor som njuter av analsex också - har dock aldrig träffat någon - de jag träffat har provat en gång efter tjat från killen och det har gjort ont och i en del fall lett fram till inkontinens - sen har de aldrig gjort om det igen men då är det ju så att säga för sent :(
  11. Emmy
    #26

    JAA!

    Kan inte förstå att inte alla älskar det. Det är spännande, läckert och alldeles underbart!
  12. 26
    JAA! Kan inte förstå att inte alla älskar det. Det är spännande, läckert och alldeles underbart!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #27

    Familjsen

    Eftersom du skrev att människors förmåga att tänka själva, i denna tråd på detta snack, undrar jag vad det har med ämnet att göra? Vilka är det som inte kan tänka själva? Just på detta snack tycker jag det verkar vara väldigt starka och självständiga personer som är fullt kapabla att göra aktiva val.

    Det finns utsatta människor javisst, men jag tycker att det är att gå för långt att tala om kvinnor som blir slagna i detta sammanhang. Dessutom undrar jag var du fått siffror ifrån att det endast är en liten del av de kvinnor som har/haft analsex som tycker om det? För inte baserar du det väl på din egen bekantskapskrets?
  14. 27
    Familjsen Eftersom du skrev att människors förmåga att tänka själva, i denna tråd på detta snack, undrar jag vad det har med ämnet att göra? Vilka är det som inte kan tänka själva? Just på detta snack tycker jag det verkar vara väldigt starka och självständiga personer som är fullt kapabla att göra aktiva val.

    Det finns utsatta människor javisst, men jag tycker att det är att gå för långt att tala om kvinnor som blir slagna i detta sammanhang. Dessutom undrar jag var du fått siffror ifrån att det endast är en liten del av de kvinnor som har/haft analsex som tycker om det? För inte baserar du det väl på din egen bekantskapskrets?
  15. polly
    #28

    har testat ett par ggr

    men jag njuter mer av ett finger än en penis, märkte att jag blev lite uttänjd också, och vill inte ha problem med det senare i livet.
    En snopp i fittan och ett finger där bak, är sååååå skönt, mannen tycker också det är extra skönt att känna den extra stimulansen från fingret samtidigt.
  16. 28
    har testat ett par ggr men jag njuter mer av ett finger än en penis, märkte att jag blev lite uttänjd också, och vill inte ha problem med det senare i livet.
    En snopp i fittan och ett finger där bak, är sååååå skönt, mannen tycker också det är extra skönt att känna den extra stimulansen från fingret samtidigt.
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #29

    Alltså familjsen..

    kan du ge mej några siffror på hur många det är som ingår i den lilla andel kvinnor som njuter av analsex? För om du inte har några siffror från en seriös undersökning.. hur kan du då uttala dej på det sätt som du gör?

    Sen så måste jag säga att jag tror det är väldigt ovanligt att man blir inkontinent av ett analt samlag - förutsatt att man nu inte blir våldtagen o spräckt eller liknande..
  18. 29
    Alltså familjsen.. kan du ge mej några siffror på hur många det är som ingår i den lilla andel kvinnor som njuter av analsex? För om du inte har några siffror från en seriös undersökning.. hur kan du då uttala dej på det sätt som du gör?

    Sen så måste jag säga att jag tror det är väldigt ovanligt att man blir inkontinent av ett analt samlag - förutsatt att man nu inte blir våldtagen o spräckt eller liknande..
  19. K
    #30

    Det är BAJS i det hålet

    Och bajs luktar vidrigt! Äckligt om jag får säga det själv.
  20. 30
    Det är BAJS i det hålet Och bajs luktar vidrigt! Äckligt om jag får säga det själv.
  21. Camelia
    #31

    Familjsen

    Jag är bara nyfiken... hur ofta diskuterar du rövknulleriets fröjder med dina väninnor?

    Jag har faktiskt ingen aning om vad mina kompisar gillar och inte gillar i bingen och vill helst inte veta heller.
  22. 31
    Familjsen Jag är bara nyfiken... hur ofta diskuterar du rövknulleriets fröjder med dina väninnor?

    Jag har faktiskt ingen aning om vad mina kompisar gillar och inte gillar i bingen och vill helst inte veta heller.
  23. K
    #32

    Åh gud ja så mysigt

    med bajs! *ironisk* Väldigt läckert!
  24. 32
    Åh gud ja så mysigt med bajs! *ironisk* Väldigt läckert!
  25. polly
    #33

    har aldrig fått bajs på

    varken mig eller mannen när vi testat lite, fast jag har ju inte varit toanödig vid de tillfällena heller.
    Är du moraltant?
  26. 33
    har aldrig fått bajs på varken mig eller mannen när vi testat lite, fast jag har ju inte varit toanödig vid de tillfällena heller.
    Är du moraltant?
  27. analt - ja tack
    #34

    Du har bara bajs där

    så långt \"nere\" om du just är bajsnödig, annars kommer inte bajset så långt!
  28. 34
    Du har bara bajs där så långt \"nere\" om du just är bajsnödig, annars kommer inte bajset så långt!
  29. analt - ja tack
    #35

    Oja!

    Riktigt riktigt najs.. Vet också att mannen gillar det, vilket gör mig ännu k*tare...
  30. 35
    Oja! Riktigt riktigt najs.. Vet också att mannen gillar det, vilket gör mig ännu k*tare...
  31. familjsen
    #36

    Från RFSU:s skolsajt

    \"Barnmorskor har vittnat om flickor som har sprickbildningar i ändtarmen för att de tvingats till analsex, en sexuell teknik som kräver både kunskap och skicklighet för att inte orsaka skador. Den ökade tillgängligheten av porrfilm är orsaken till det ökade trycket på analsex, menar en del.\"
  32. 36
    Från RFSU:s skolsajt \"Barnmorskor har vittnat om flickor som har sprickbildningar i ändtarmen för att de tvingats till analsex, en sexuell teknik som kräver både kunskap och skicklighet för att inte orsaka skador. Den ökade tillgängligheten av porrfilm är orsaken till det ökade trycket på analsex, menar en del.\"
  33. familjsen
    #37

    \"Är du moraltant?\"

    vilka värderingar lägger du i ordet moral-tant?

    Någon med åsikter och värderingar som skiljer sig från kommersialismen och hur vindarna blåser i porrfilmernas värld och i Big Brother?
  34. 37
    \"Är du moraltant?\" vilka värderingar lägger du i ordet moral-tant?

    Någon med åsikter och värderingar som skiljer sig från kommersialismen och hur vindarna blåser i porrfilmernas värld och i Big Brother?
  35. Camelia
    #38

    Men bara för att unga flickor

    Nu inte mår bra av analsex så betyder väl inte det att inga vuxna kvinnor som är mer erfarna och säkra i sin sexualitet inte gör det?

  36. 38
    Men bara för att unga flickor Nu inte mår bra av analsex så betyder väl inte det att inga vuxna kvinnor som är mer erfarna och säkra i sin sexualitet inte gör det?

  37. Medlem sedan
    Mar 2006
    #39

    En miss i resonemanget:

    Vi talar INTE om unga flickor i detta sammanhang...

    Nu är det fotboll! :)
  38. 39
    En miss i resonemanget: Vi talar INTE om unga flickor i detta sammanhang...

    Nu är det fotboll! :)
  39. Medlem sedan
    Apr 2000
    #40

    Ascoolt?

    Näe, det kan jag inte påstå. Det är en sorts sex helt enkelt, varken coolare eller töntigare än någon annan form av sex (blöjsex undantaget kanske, för det tycker _personligen_ ser astöntigt ut).
  40. 40
    Ascoolt? Näe, det kan jag inte påstå. Det är en sorts sex helt enkelt, varken coolare eller töntigare än någon annan form av sex (blöjsex undantaget kanske, för det tycker _personligen_ ser astöntigt ut).
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. analsex.
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 15:51
  2. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar