Dora Utforskaren?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Dora Utforskaren?

    Någon som vet om den går på tv och i såna fall vilken kanal?
  2. 1
    Dora Utforskaren? Någon som vet om den går på tv och i såna fall vilken kanal?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Den brukar

    gå på Nickelodeon tror jag
  4. 2
    Den brukar gå på Nickelodeon tror jag
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    det

    går lördag och söndag morgon på tv4, ruskans tidigt. 6,45 tror jag!
  6. 3
    det går lördag och söndag morgon på tv4, ruskans tidigt. 6,45 tror jag!
  7. Anna L
    #4

    Har sett det i dag...

    ...på Nickelodeon, tror att det var vid halv åtta-tiden.
  8. 4
    Har sett det i dag... ...på Nickelodeon, tror att det var vid halv åtta-tiden.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    Fast

    nu i helgen var det inget varken lö el. sön. :(
    Dottern älskar det...
  10. 5
    Fast nu i helgen var det inget varken lö el. sön. :(
    Dottern älskar det...
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6

    Den går på Nickelodeon

    varje vardag kl 06.30 och 07.30. Min dotter älskar den serien, även sonen gillar den, dock var den mer intressant för ett par år sen för honom, men han tittar gärna ff på den. :)

    Kan stolt meddela att dottern på 3 år räknar till 11 på engelska tack var den serien. :)
  12. 6
    Den går på Nickelodeon varje vardag kl 06.30 och 07.30. Min dotter älskar den serien, även sonen gillar den, dock var den mer intressant för ett par år sen för honom, men han tittar gärna ff på den. :)

    Kan stolt meddela att dottern på 3 år räknar till 11 på engelska tack var den serien. :)
  13. Malin m maja
    #7

    HAHAHA

    Min son 3 år ÄLSKAR att räkna på engelska också, och det tog ett tag innan jag förstod hur det hade gått till... (jag brukar småsova med lillasystern när han tittar på Dora). Men det är en stor favvo här med! Vad de lär sig av dessa program, eller hur?
  14. 7
    HAHAHA Min son 3 år ÄLSKAR att räkna på engelska också, och det tog ett tag innan jag förstod hur det hade gått till... (jag brukar småsova med lillasystern när han tittar på Dora). Men det är en stor favvo här med! Vad de lär sig av dessa program, eller hur?
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    Tips

    Den gick ett slag både på Nickelodeon och TV4 så helgmorgnarna var 0600 Dora på Nick, 0700 Dora på TV4, 0730 Dora på Nick. Nice för oss morgontrötta mammor. Men så började lillskruttan vakna senare - och MISSADE ett eller två avsnitt av Dora. Hemska tanke! Vi har investerat i en HDD och ställde in den på att spela in på Nickelodeon varje morgon ett slag. Sen brände vi ner det på ett antal DVDskivor med fem Dora på varje. Superduperbra. Nu kan ungarna kolla Dora när de vill :)
  16. 8
    Tips Den gick ett slag både på Nickelodeon och TV4 så helgmorgnarna var 0600 Dora på Nick, 0700 Dora på TV4, 0730 Dora på Nick. Nice för oss morgontrötta mammor. Men så började lillskruttan vakna senare - och MISSADE ett eller två avsnitt av Dora. Hemska tanke! Vi har investerat i en HDD och ställde in den på att spela in på Nickelodeon varje morgon ett slag. Sen brände vi ner det på ett antal DVDskivor med fem Dora på varje. Superduperbra. Nu kan ungarna kolla Dora när de vill :)
  17. evaOregon
    #9

    Och här i USA...

    räknar de på spanska.... Dora the explorer är ganska populär hemma hos oss också!
  18. 9
    Och här i USA... räknar de på spanska.... Dora the explorer är ganska populär hemma hos oss också!

Liknande trådar

  1. Dora Utforskaren?
    By Mamm_Ann in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 11:36
  2. Dora utforskaren
    By SmillaMilla in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 10:18
  3. dora utforskaren...
    By jennie in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 18:49
  4. Dora utforskaren
    By Jessica in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 06:55
  5. Dora utforskaren
    By annama in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar