Mitsubishi SpaceWagon ris/ros?
Bilsnack
  1. mia
    #1

    Mitsubishi SpaceWagon ris/ros?

    Nån som kör mitsubishi Spacewagon? Vad tycker ni om bilen? Passar den en tvåbarnsfamilj? (barnen är under 2 år nu) Finns plats för syskonvagn?
  2. 1
    Mitsubishi SpaceWagon ris/ros? Nån som kör mitsubishi Spacewagon? Vad tycker ni om bilen? Passar den en tvåbarnsfamilj? (barnen är under 2 år nu) Finns plats för syskonvagn?
  3. Fd ägare till en
    #2

    Jag har haft en

    Jag har haft många olika bilar och för ungefär tio år sedan just en Space Wagon. Ärligt talat är den en av mina favoriter genom tiderna. Trevlig att köra, höll och gick, gott om plats. Kan inte svara på om det går in en syskonvagn. Ring en återförsäljare och fråga om måtten på bilen så kan du ju mäta.
  4. 2
    Jag har haft en Jag har haft många olika bilar och för ungefär tio år sedan just en Space Wagon. Ärligt talat är den en av mina favoriter genom tiderna. Trevlig att köra, höll och gick, gott om plats. Kan inte svara på om det går in en syskonvagn. Ring en återförsäljare och fråga om måtten på bilen så kan du ju mäta.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    För en tvåbarnsfamilj

    För en tvåbarnsfamilj är det en rymlig bil. Då lyfter du med fördel ut de bakre stolarna och har en femsitsig bil med stort bagageutrymme. Däremot har den bakre raden av säten inte den moderna konstruktionen med bakstolar som är nedfällbara i golvet.

    Den sista karossen av modellen kom 1999 och såg likadan ut fram till 2004 då den ersattes av Grandis.
    -99:orna var av någon underlig anledning sexsitsiga, de tidigare var alla sjusitsiga och fr.o.m år 2000 kunde nybilsköparen välja om denne ville ha den sexsitsiga eller sjusitsiga versionen.
  6. 3
    För en tvåbarnsfamilj För en tvåbarnsfamilj är det en rymlig bil. Då lyfter du med fördel ut de bakre stolarna och har en femsitsig bil med stort bagageutrymme. Däremot har den bakre raden av säten inte den moderna konstruktionen med bakstolar som är nedfällbara i golvet.

    Den sista karossen av modellen kom 1999 och såg likadan ut fram till 2004 då den ersattes av Grandis.
    -99:orna var av någon underlig anledning sexsitsiga, de tidigare var alla sjusitsiga och fr.o.m år 2000 kunde nybilsköparen välja om denne ville ha den sexsitsiga eller sjusitsiga versionen.

Liknande trådar

  1. Mitsubishi lancer -98
    By Havsbris in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 23:08
  2. Mitsubishi grandis!
    By hedvig in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 09:32
  3. Mitsubishi Lancer
    By Kanske ny bil in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-05, 17:20
  4. airbags på Mitsubishi...
    By Gabbi i Botswana in forum Bilsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 11:19
  5. Service på mitsubishi
    By Maria in forum Bilsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 19:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar