Parkering i Stockholm
Resesnack
  1. Lotta
    #1

    Parkering i Stockholm

    Finns det något bra ställe att parkera bilen i Stockholm under ett dygn. Tänkte inte ta den med oss in i stan utan låta den stå utanför, Nackahållet, så det är bra om det går bra förbindelse in till city. Helst inte för dyrt, men det kanske är omöjliga kriterier.
  2. 1
    Parkering i Stockholm Finns det något bra ställe att parkera bilen i Stockholm under ett dygn. Tänkte inte ta den med oss in i stan utan låta den stå utanför, Nackahållet, så det är bra om det går bra förbindelse in till city. Helst inte för dyrt, men det kanske är omöjliga kriterier.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Nacka

    Om du går in på denna sidan: http://www.nacka.se/default/PlatsID.2980/vis.1
    och klickar på Infartsparkeringar så får du en lista och karta över dessa. Jag vet inte vad/om det kostar något och hur länge man får stå. Infartsparkeringarna brukar ligga nära kommunikationer in mot stan.
  4. 2
    Nacka Om du går in på denna sidan: http://www.nacka.se/default/PlatsID.2980/vis.1
    och klickar på Infartsparkeringar så får du en lista och karta över dessa. Jag vet inte vad/om det kostar något och hur länge man får stå. Infartsparkeringarna brukar ligga nära kommunikationer in mot stan.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    Två tips

    Bägerstavägen nedanför Globen mot Enskede Gård till.

    Hela Årsta har gratis parkering på gatan, det tror jag Hammarbyhöjden och även ett antal söderförorter ytterligare har.
  6. 3
    Två tips Bägerstavägen nedanför Globen mot Enskede Gård till.

    Hela Årsta har gratis parkering på gatan, det tror jag Hammarbyhöjden och även ett antal söderförorter ytterligare har.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4

    Inte Nacka

    men gratis, t-bana Örnsberg. Ställ er på Hägerstensvägen. T-banan tar 12-15 minuter tror jag.
  8. 4
    Inte Nacka men gratis, t-bana Örnsberg. Ställ er på Hägerstensvägen. T-banan tar 12-15 minuter tror jag.

Liknande trådar

  1. Parkering KS
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2012-02-21, 14:47
  2. Dyr parkering...
    By Svammelmamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 21:02
  3. Billig parkering i Stockholm??
    By mamma till a&a in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 15:53
  4. parkering på Sturup?
    By Lisa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 18:52
  5. Parkering på ks
    By Busiluran in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 09:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar