Camelia!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Camelia!

    Jag har nu testat Dermalogica i två veckor och jag kan bara konstatera att det är det klart bästa jag nånsin använt! HELT otroligt! :) Så tack tack tack tack tack tack tack för tipset för jag har verkligen haft det struligt med hyn sen ett par år tillbaka.

    Ah, det är skönt att vara vackra Mega igen! ;)
  2. 1
    Camelia! Jag har nu testat Dermalogica i två veckor och jag kan bara konstatera att det är det klart bästa jag nånsin använt! HELT otroligt! :) Så tack tack tack tack tack tack tack för tipset för jag har verkligen haft det struligt med hyn sen ett par år tillbaka.

    Ah, det är skönt att vara vackra Mega igen! ;)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Åh berätta?

    Vad är det för något? Jag har just nu strul med min hy =(
  4. 2
    Åh berätta? Vad är det för något? Jag har just nu strul med min hy =(
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Jo förstår du... :)

    Det är kanonbra produkter! Kolla in på www.dermalogica.com för mer info och sök här i snacket så hittar du mer. Jag tycker som sagt att de är toppen, jag använder mest produkter för känslig hy samt nån ganska uppstramande ögonkräm som är helt underbar! :)
  6. 3
    Jo förstår du... :) Det är kanonbra produkter! Kolla in på www.dermalogica.com för mer info och sök här i snacket så hittar du mer. Jag tycker som sagt att de är toppen, jag använder mest produkter för känslig hy samt nån ganska uppstramande ögonkräm som är helt underbar! :)

Liknande trådar

  1. Camelia
    By SandraB in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 20:33
  2. Camelia!
    By KAJOthegreat in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 19:24
  3. Camelia?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 20:40
  4. Camelia?
    By Zoégas in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 20:14
  5. Camelia!
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-05, 18:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar