packlista
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    packlista

    har letat men inte hittat någon.
    nån som har en som jag bara kan packa efter och pricka av utan att behöva tänka? ;o)
  2. 1
    packlista har letat men inte hittat någon.
    nån som har en som jag bara kan packa efter och pricka av utan att behöva tänka? ;o)
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    såg under fliken RESA här på aff en rese apotekslista som jag tänkte använda.
    Annar har jag åxå tänkt leta en packlista eller börja göra en på datorn så jag bara kan fylla på.

    Kicki
  4. 2
    såg under fliken RESA här på aff en rese apotekslista som jag tänkte använda.
    Annar har jag åxå tänkt leta en packlista eller börja göra en på datorn så jag bara kan fylla på.

    Kicki
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Jag har filat på min länge nu (vi åker om 17 dagar), om du vill kan jag maila dig den (och gärna få kommentarer tillbaka av dig). Senaste tipset jag fått (maken bara suckar) är cykelhjälmar till barnen för alla tuktukfärder. Vi lurar lite på att köpa en tuktuk (vi ska vara 2.5 månader på Koh Lanta.
  6. 3
    Jag har filat på min länge nu (vi åker om 17 dagar), om du vill kan jag maila dig den (och gärna få kommentarer tillbaka av dig). Senaste tipset jag fått (maken bara suckar) är cykelhjälmar till barnen för alla tuktukfärder. Vi lurar lite på att köpa en tuktuk (vi ska vara 2.5 månader på Koh Lanta.

Liknande trådar

  1. Packlista
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-10-24, 16:00
  2. Min packlista
    By Nataluskan & Olga in forum _0906 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 15:38
  3. BB-packlista...
    By annahpo in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 08:45
  4. Packlista
    By MiaMia in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 08:43
  5. Packlista?
    By emma_2006 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar