Bjuden eller ej?
Hem & fritid
  1. bläk
    #1

    Bjuden eller ej?

    Mitt barn blev muntligen bjuden av en dagiskompis på kalas och blev jätteglad, men h*n har inte fått någon officiell inbjudan.De lekar med varandra ibland, flera andra dagiskompisar har fått skriftlig inbjudan Ska vi tolka det som om att h*n inte får komma eller ska vi försöka bjuda in vårt barn genom att kontakta föräldrarna, som vi inte känner? Kalaset är i helgen?
  2. 1
    Bjuden eller ej? Mitt barn blev muntligen bjuden av en dagiskompis på kalas och blev jätteglad, men h*n har inte fått någon officiell inbjudan.De lekar med varandra ibland, flera andra dagiskompisar har fått skriftlig inbjudan Ska vi tolka det som om att h*n inte får komma eller ska vi försöka bjuda in vårt barn genom att kontakta föräldrarna, som vi inte känner? Kalaset är i helgen?
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Jag skulle ringa. Och säga precis som du har gjort här. Att ditt barn säger att h*n är bjuden på kalas till helgen - och att du undrar om det stämmer. Du behöver ju inte nödvändigtvis "veta om" de andra skriftliga inbjudningarna.
  4. 2
    Jag skulle ringa. Och säga precis som du har gjort här. Att ditt barn säger att h*n är bjuden på kalas till helgen - och att du undrar om det stämmer. Du behöver ju inte nödvändigtvis "veta om" de andra skriftliga inbjudningarna.

Liknande trådar

  1. Är du bjuden på dop eller bröllop i somm
    By Eventa Aff in forum Månadens fråga
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 21:04
  2. Bjuden
    By aimma in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 08:52
  3. Bjuden eller ej på kalas?
    By 6002 in forum Mammasnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 10:38
  4. Bjuden eller ej på barnkalas
    By 6002 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 10:34
  5. Bjuden/inte bjuden på barnkalas
    By Hur känner ni andra? in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar