Mat ställe?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Mat ställe?

    nån som kan rekomendera nåt trevligt matställe i sthlm? ska ut med mannen imorrn och äta god mat!
    billigt är ju alltid bra bara de e gott och njutbart!
    Klara med lille John
  2. 1
    Mat ställe? nån som kan rekomendera nåt trevligt matställe i sthlm? ska ut med mannen imorrn och äta god mat!
    billigt är ju alltid bra bara de e gott och njutbart!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Om ni gillar thaimat så är Thaiboat super tycker jag. Kan man få plats i Vip-rummet så är det ännu mysigare *s* http://www.thaiboat.se/
  4. 2
    Om ni gillar thaimat så är Thaiboat super tycker jag. Kan man få plats i Vip-rummet så är det ännu mysigare *s* http://www.thaiboat.se/
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Gillar ni sushi? Då måste jag absolut rekommendera Hattori Sushi Devil, Tegnérgatan precis i hörnet vid Drottninggatan. Amazing. Åt där igår - och vad sägs om bitar som tonfisk med wasabimarinerad flygfiskrom? Havsgösfilé med timjan? Lax med saffransolja? Räka med chilimajonäs? Rullar med rosmarinskinka.. åh, riktigt gott. Svågern är kökschef där, och han är en av Sveriges överlägset bästa sushikockar - vi var fyra sushinybörjare som åt igår, och vi blev frälsta allihop.

    Om du INTE är riktigt sugen på sushi - Aksela på Götgatan har riktigt god mat, hanterbara priser
  6. 3
    Gillar ni sushi? Då måste jag absolut rekommendera Hattori Sushi Devil, Tegnérgatan precis i hörnet vid Drottninggatan. Amazing. Åt där igår - och vad sägs om bitar som tonfisk med wasabimarinerad flygfiskrom? Havsgösfilé med timjan? Lax med saffransolja? Räka med chilimajonäs? Rullar med rosmarinskinka.. åh, riktigt gott. Svågern är kökschef där, och han är en av Sveriges överlägset bästa sushikockar - vi var fyra sushinybörjare som åt igår, och vi blev frälsta allihop.

    Om du INTE är riktigt sugen på sushi - Aksela på Götgatan har riktigt god mat, hanterbara priser
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    nää sushi no good!:P
    men de där axela verkar gott! tror jag vart där och druckigt öl för ett par år sen
  8. 4
    nää sushi no good!:P
    men de där axela verkar gott! tror jag vart där och druckigt öl för ett par år sen
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Eller Koh Phangang (eller ja hur det nu stavas..) på Skånegatan, Söder.
  10. 5
    Eller Koh Phangang (eller ja hur det nu stavas..) på Skånegatan, Söder.

Liknande trådar

  1. Vet ni nåt ställe
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 23:11
  2. Ett ställe
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 15:43
  3. Fel ställe...imt
    By GåPåTå in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 12:08
  4. kan ett ställe få en att må...
    By gladmymlan m tre in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 16:19
  5. Ta sig ut på fel ställe?
    By skruttans mor in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar