Förvaring för ögonskuggor!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Förvaring för ögonskuggor!

    Gjorde ett inlägg för massor med veckor sen ang detta o funderade på ett par olika lösningar för mina 40 ögonskuggor. Slutresultatet blev detta:
    http://content.expressen.se/blog/36/...ges/makeup.jpg

    Fungerar inte länken, gå via bloggen; blogg.expressen.se/birgershus
  2. 1
    Förvaring för ögonskuggor! Gjorde ett inlägg för massor med veckor sen ang detta o funderade på ett par olika lösningar för mina 40 ögonskuggor. Slutresultatet blev detta:
    http://content.expressen.se/blog/36/...ges/makeup.jpg

    Fungerar inte länken, gå via bloggen; blogg.expressen.se/birgershus
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Jisses! Så många ögonskuggor har inte jag *ler* Vad är det för lådor du har som går att stapla så? Smart lösning!
  4. 2
    Jisses! Så många ögonskuggor har inte jag *ler* Vad är det för lådor du har som går att stapla så? Smart lösning!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Det är inte staplat utan det är en lite minibyrå från Muji, säljs på några enstaka Åhlensvaruhus. Tror den kostade 175 kr. Den har små gummipluttar under så den står jättestadigt.
  6. 3
    Det är inte staplat utan det är en lite minibyrå från Muji, säljs på några enstaka Åhlensvaruhus. Tror den kostade 175 kr. Den har små gummipluttar under så den står jättestadigt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #4
    Och minibyrån fanns i en mindre version också, samma höjd på lådorna, fast själva byrån var smalare o mindre djup. Hade jag inte haft skuggor som fyllt ut hela hade jag nog stoppat mer mer annat smink också, eyeliners sorterade efter färg osv. Muji har jättemycket fin förvaring. Om du kollar bloggen finns det en länk där till vilka Åhlensvaruhus som säljer deras grejer.
  8. 4
    Och minibyrån fanns i en mindre version också, samma höjd på lådorna, fast själva byrån var smalare o mindre djup. Hade jag inte haft skuggor som fyllt ut hela hade jag nog stoppat mer mer annat smink också, eyeliners sorterade efter färg osv. Muji har jättemycket fin förvaring. Om du kollar bloggen finns det en länk där till vilka Åhlensvaruhus som säljer deras grejer.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5

    tack för tipset!!! imt

    bbbb
  10. 5
    tack för tipset!!! imt bbbb
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Wow häftigt! Tack!
  12. 6
    Wow häftigt! Tack!
  13. Medlem sedan
    Aug 1999
    #7
    Shit o my god med ögonskuggor! Jag har ...*räknar*5 ögonskuggor!!!
  14. 7
    Shit o my god med ögonskuggor! Jag har ...*räknar*5 ögonskuggor!!!
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Jag har också så!

    Jag har precis samma byrå, men i min rymdes det mer än bara skuggor ;-) Jag köpte även ett matchande pennställ från Muji. Där ryms mascara, pennor, läppglanstuber mm.
  16. 8
    Jag har också så! Jag har precis samma byrå, men i min rymdes det mer än bara skuggor ;-) Jag köpte även ett matchande pennställ från Muji. Där ryms mascara, pennor, läppglanstuber mm.
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9
    Ja, tanken var väl att mer än bara skuggor skulle rymmas men när jag kom hem så... *s*
    Inser också att i originalinlägget längre upp skrev jag "40 ögonskuggor" men om man räknar lite snabbt på bilden är det närmare 60!!! *asg* Tja, nåt ska man väl samla på, eller hur? ;-)
  18. 9
    Ja, tanken var väl att mer än bara skuggor skulle rymmas men när jag kom hem så... *s*
    Inser också att i originalinlägget längre upp skrev jag "40 ögonskuggor" men om man räknar lite snabbt på bilden är det närmare 60!!! *asg* Tja, nåt ska man väl samla på, eller hur? ;-)
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Inte i min stad alltså. Har mailat dem och frågat om man inte kan be ens eget varuhus ta in, men näää då. Kasst.
  20. 10
    Inte i min stad alltså. Har mailat dem och frågat om man inte kan be ens eget varuhus ta in, men näää då. Kasst.

Liknande trådar

  1. Ögonskuggor - vad använder ni?
    By pudding* in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-09, 16:58
  2. Lancomes ögonskuggor...
    By Corinne m. 4 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 13:52
  3. Livslängd på ögonskuggor,
    By LaMa in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 15:10
  4. Hur förvarar ni era ögonskuggor mm?
    By ellba in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 14:50
  5. Om man har tre likadana ögonskuggor
    By LaMa in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 09:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar