Present till 1,5 årig flicka?
Hem & fritid
  1. CynicalGirl
    #1

    Present till 1,5 årig flicka?

    Eftersom jag egentligen inte tycker om barn alls och är totalt nollad vad leksaker beträffar så undrar jag vad en 1,5 årig flicka kan tänkas vilja ha i julklapp? Det är min pojkväns brorsdotter och eftersom jag avskyr hans bror ( som stulit pengar från min pojkvän, men det är en annan historia *suck* ) - därtill har en ansträngd ekonomi - så får leksaken inte kosta över 100-lappen.

    Missförstå mig inte - jag tycker att flickan är riktigt charmig, men jag vill inte köpa något till henne som hennes föräldrar kan ha nytta av (kläder eller dylikt) utan något som enbart HON kan ha roligt med.
  2. 1
    Present till 1,5 årig flicka? Eftersom jag egentligen inte tycker om barn alls och är totalt nollad vad leksaker beträffar så undrar jag vad en 1,5 årig flicka kan tänkas vilja ha i julklapp? Det är min pojkväns brorsdotter och eftersom jag avskyr hans bror ( som stulit pengar från min pojkvän, men det är en annan historia *suck* ) - därtill har en ansträngd ekonomi - så får leksaken inte kosta över 100-lappen.

    Missförstå mig inte - jag tycker att flickan är riktigt charmig, men jag vill inte köpa något till henne som hennes föräldrar kan ha nytta av (kläder eller dylikt) utan något som enbart HON kan ha roligt med.
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2
    En sådan här kanske?
    http://www11.br-leksaker.se/Store?Su...FT&menu=DUKDUK

    Har jag gett bort till tjej i den åldern och det var väldigt poppis :-)
  4. 2
    En sådan här kanske?
    http://www11.br-leksaker.se/Store?Su...FT&menu=DUKDUK

    Har jag gett bort till tjej i den åldern och det var väldigt poppis :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Låtsasmat kanske?

    Så'n i plast. Det brukar inte vara så dyrt, och min son har verkligen älskat att leka med sin plastmat.
    Libra
  6. 3
    Låtsasmat kanske? Så'n i plast. Det brukar inte vara så dyrt, och min son har verkligen älskat att leka med sin plastmat.
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Duplo (lego för småbarn), enkelt pussel (med knoppar), bok (t.ex. Max), boll, gosedjur, magnetisk rittavla, badleksaker, lastbil eller annan leksaksbil, eller bäst av allt: någon plastleksak med knappar och rattar som framkallar ljud och ljus vilket barnen älskar och förädrarna hatar.
  8. 4
    Duplo (lego för småbarn), enkelt pussel (med knoppar), bok (t.ex. Max), boll, gosedjur, magnetisk rittavla, badleksaker, lastbil eller annan leksaksbil, eller bäst av allt: någon plastleksak med knappar och rattar som framkallar ljud och ljus vilket barnen älskar och förädrarna hatar.

Liknande trådar

  1. Present till en 12-årig flicka.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 11:51
  2. Present till 6-årig flicka?
    By marie_70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 10:19
  3. Present till 11 årig flicka?
    By Tufa in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 16:30
  4. Present till 4 årig flicka?
    By singoalla in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 12:25
  5. Present till 4 årig flicka?
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar