Julklapp till 18-årig kille?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    Julklapp till 18-årig kille?

    Svåraste julklappen är helt klart den till min brorson på 18 år. Vi brukar köpa för 100-150 kronor, och de står still i skallen. I höstas när han fyllde år fick han ett bilvårdskit med hink, svamp, polish mm. Förra året fick han en stor korg med godis, popcorn, dricka, frukt, tandborste, tandkräm, tidning mm. Och innan det fick han en fin kokbok och biocheck. Vad tusan ska jag hitta på i jul? Han går sista året på gymnasiet. Han är ett datafreak, och "fixar" alla dataspel, filmer och skivor på egen hand. Han spelar innebandy nån gång i veckan. SVÅRT!!!! Ska det behöva bli biocheck även denna gång?

    Nån som har handlat nåt kul till en kille mellan 15 och 20 på sistone??? Vad köpte ni????
  2. 1
    Julklapp till 18-årig kille? Svåraste julklappen är helt klart den till min brorson på 18 år. Vi brukar köpa för 100-150 kronor, och de står still i skallen. I höstas när han fyllde år fick han ett bilvårdskit med hink, svamp, polish mm. Förra året fick han en stor korg med godis, popcorn, dricka, frukt, tandborste, tandkräm, tidning mm. Och innan det fick han en fin kokbok och biocheck. Vad tusan ska jag hitta på i jul? Han går sista året på gymnasiet. Han är ett datafreak, och "fixar" alla dataspel, filmer och skivor på egen hand. Han spelar innebandy nån gång i veckan. SVÅRT!!!! Ska det behöva bli biocheck även denna gång?

    Nån som har handlat nåt kul till en kille mellan 15 och 20 på sistone??? Vad köpte ni????
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    brorsans grabb som är 17 ville faktiskt ha flytta hemifrån grejor vilket han såklart kläckte ur sig i helgen när jag redan våndats i veckor och tillslut köpte 2 biobiljetter...

    har han nåt fodral till innebandyklubban!
  4. 2
    brorsans grabb som är 17 ville faktiskt ha flytta hemifrån grejor vilket han såklart kläckte ur sig i helgen när jag redan våndats i veckor och tillslut köpte 2 biobiljetter...

    har han nåt fodral till innebandyklubban!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    En kul väckarklocka, mod till datorn ( ett lysrör man sätter ovanpå, lyser ihop med musiken ,100 kr på C-O), en tröja, spelmus o headset är vad våran 16åring får.
  6. 3
    En kul väckarklocka, mod till datorn ( ett lysrör man sätter ovanpå, lyser ihop med musiken ,100 kr på C-O), en tröja, spelmus o headset är vad våran 16åring får.
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Jag hittade på Maxi ett 6-pack actionfilmer på DVD för 149kr. Tror det fanns tre-fyra olika paket. Det var bra filmer så vi köpte ett sånt..

    Det är kul att få filmer i orginal även om det går att fixa på annat sätt..
  8. 4
    Jag hittade på Maxi ett 6-pack actionfilmer på DVD för 149kr. Tror det fanns tre-fyra olika paket. Det var bra filmer så vi köpte ett sånt..

    Det är kul att få filmer i orginal även om det går att fixa på annat sätt..
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    TACK alla! Jättebra förslag ju!
  10. 5
    TACK alla! Jättebra förslag ju!
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Koppvärmare till datorn, kopplad med USB. En grej min man fick på någon datormässa....
    Se t ex
    http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...k&artnr=490801
  12. 6
    Koppvärmare till datorn, kopplad med USB. En grej min man fick på någon datormässa....
    Se t ex
    http://www.teknikmagasinet.se/nydb/d...k&artnr=490801

Liknande trådar

  1. Julklapp till 8-årig kille?
    By Frutte in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 07:48
  2. Julklapp till 8-årig tjej o 6-årig kille
    By Challe IoP in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-08, 18:10
  3. julklapp till 5-årig kille???
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 11:31
  4. Julklapp till 13-årig kille??
    By Kängu m Ella & Alice in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 20:35
  5. Julklapp till 16 årig tjej..
    By LaOn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar