Minibuss m 6 säten?
Bilsnack
  1. Nike**
    #1

    Minibuss m 6 säten?

    Vilka minibussar har 6 säten?
  2. 1
    Minibuss m 6 säten? Vilka minibussar har 6 säten?
  3. Bilisten
    #2
    Den enda jag känner till som är exakt sexsitsig är Mitsubishi Grandis, så får andra fylla på med andra alternativ. Har inte haft någon själv, men provkört den. Gillar lösningen med sex riktiga säten och ingen soffa i andra raden, vilket ger lite extra plats för prylarna som ska med. Sedan är det ingen "minibuss" per definition, utan snarare en stor kombi = trevligare att köra.
  4. 2
    Den enda jag känner till som är exakt sexsitsig är Mitsubishi Grandis, så får andra fylla på med andra alternativ. Har inte haft någon själv, men provkört den. Gillar lösningen med sex riktiga säten och ingen soffa i andra raden, vilket ger lite extra plats för prylarna som ska med. Sedan är det ingen "minibuss" per definition, utan snarare en stor kombi = trevligare att köra.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Space Wagon

    Grandis företrädare Space Wagon fanns att få i en sexsitsig version. F.ö kan jag berätta att på Grandis av årsmodell -07 har den sexsitsiga modellen utgått ur det svenska programmet då den sålde för dåligt. Nästan alla valde den sjusitsiga.
  6. 3
    Space Wagon Grandis företrädare Space Wagon fanns att få i en sexsitsig version. F.ö kan jag berätta att på Grandis av årsmodell -07 har den sexsitsiga modellen utgått ur det svenska programmet då den sålde för dåligt. Nästan alla valde den sjusitsiga.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    ford galaxy,seat alhambra,Renault har väl 2olika modeller,peugeot har oxå typ 2modeller.........
  8. 4
    ford galaxy,seat alhambra,Renault har väl 2olika modeller,peugeot har oxå typ 2modeller.........
  9. magnolia
    #5
    Kias buss har just 6 säten hörde jag idag.
  10. 5
    Kias buss har just 6 säten hörde jag idag.

Liknande trådar

  1. Hårda säten
    By Omaster in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 05:36
  2. Tar upp två säten??
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-01, 19:15
  3. 6 säten + syskonvagn..??!!
    By Åsa m grek4an in forum Bilsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 12:21
  4. 6 säten
    By sussie72 in forum Bilsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 17:27
  5. behöver 6 säten
    By eva in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 20:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar