Lancomes ögonskuggor...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Lancomes ögonskuggor...

    Någon som har någon åsikt om dem? Pigment, applicerbarhet, sitter bra/dåligt?
    Mamma, titta! Mmmm...jag ser. Men mamma, hur kan man se när man inte tittar?!!
    Lärdom: "BE HERE NOW"!!!!
  2. 1
    Lancomes ögonskuggor... Någon som har någon åsikt om dem? Pigment, applicerbarhet, sitter bra/dåligt?
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2
    Jag köpte en här om sistens, en mörklila som är jätte snygg. Lätt att få på, sitter bra så den kan jag bara rekommendera. Den heter Color design Eyeshadow.
  4. 2
    Jag köpte en här om sistens, en mörklila som är jätte snygg. Lätt att få på, sitter bra så den kan jag bara rekommendera. Den heter Color design Eyeshadow.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Ja, men det låter ju bra. Jag funderar på den här:

    http://www.strawberrynet.com/images/...5698780902.jpg

    Det är ju lite ljusare färger. Kanske inte direkt sådana som passar nu på vintern, men jag fick sommarvittring när jag såg den och blev på så bra humör . Får väl spara till sommaren i så fall.
  6. 3
    Ja, men det låter ju bra. Jag funderar på den här:

    http://www.strawberrynet.com/images/...5698780902.jpg

    Det är ju lite ljusare färger. Kanske inte direkt sådana som passar nu på vintern, men jag fick sommarvittring när jag såg den och blev på så bra humör . Får väl spara till sommaren i så fall.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Jag gillar dom!

    Tycker att dom sitter bra! Men jag gillar ju i princip allt därifrån!

    Men sist jag ville ha en ny blå så hade de ingen utan glitter, då blev jag lite besviken. Men nu kanske det har kommit in nu..
    Jag vill bara ha glitter när jag ska på galej, till vardags vill jag ha matta färger och noll glans eller glitter faktor.
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  8. 4
    Jag gillar dom! Tycker att dom sitter bra! Men jag gillar ju i princip allt därifrån!

    Men sist jag ville ha en ny blå så hade de ingen utan glitter, då blev jag lite besviken. Men nu kanske det har kommit in nu..
    Jag vill bara ha glitter när jag ska på galej, till vardags vill jag ha matta färger och noll glans eller glitter faktor.
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Lancome är ju franskt, så jag har fått för mig att de brukar ha ganska mycket glitter och glamour samt ganska starka färger, i alla fall var det så förr. Inte alltid det passar oss nordbor kanske.

    Jag gillar inte heller glitter, ramlar bara ner på kinderna, däremot gillar jag skimmer. Men så använder jag sällan ögonskugga till vardags heller, inte ens till fest alltid, men de är fina att ha i byrålådan och titta på om inte annat ;-).
  10. 5
    Lancome är ju franskt, så jag har fått för mig att de brukar ha ganska mycket glitter och glamour samt ganska starka färger, i alla fall var det så förr. Inte alltid det passar oss nordbor kanske.

    Jag gillar inte heller glitter, ramlar bara ner på kinderna, däremot gillar jag skimmer. Men så använder jag sällan ögonskugga till vardags heller, inte ens till fest alltid, men de är fina att ha i byrålådan och titta på om inte annat ;-).
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Åh vilka härligt somriga färger! Jag tycker du ska köpa dem så du får lite sommar känsla för det har man då inte här i uppsala för här är det vitt av snön!
  12. 6
    Åh vilka härligt somriga färger! Jag tycker du ska köpa dem så du får lite sommar känsla för det har man då inte här i uppsala för här är det vitt av snön!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7

    Du, jag såg att

    tradera hade flera såna där skuggor du ville ha. Ungefär 140:- måste ju vara prisvärt??
    ~fånga dagen~ ~carpe diem~ ~seize the day~..

    Alla goda ting är tre!
  14. 7
    Du, jag såg att tradera hade flera såna där skuggor du ville ha. Ungefär 140:- måste ju vara prisvärt??
  15. Medlem sedan
    Oct 2001
    #8
    Superbilligt! Ilar dit på en gång. Tack, förresten!
  16. 8
    Superbilligt! Ilar dit på en gång. Tack, förresten!
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Lancome är min favorit helt klart. Sitter kvar framåt kvällen. Lätt att skugga och få bra.
    Prisvärd!
  18. 9
    Lancome är min favorit helt klart. Sitter kvar framåt kvällen. Lätt att skugga och få bra.
    Prisvärd!

Liknande trådar

  1. Lancomes nya mascara..
    By anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 10:14
  2. Är Lancomes nagellack bra?
    By BigFatMama in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 10:59
  3. Lancômes magnetiska nagellack!
    By BigFatMama in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 22:01
  4. Lancomes kajal
    By noel in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-09, 19:02
  5. Om man har tre likadana ögonskuggor
    By LaMa in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 09:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar