Barnbegravning - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #21
    Ja, hon blev CP-skadad vid födseln pga slarv av läkaren. Nu är ett långt lidande slut, men vi alla sörjer det liv hon inte fick som hon hade all rätt till.
  2. 21
    Ja, hon blev CP-skadad vid födseln pga slarv av läkaren. Nu är ett långt lidande slut, men vi alla sörjer det liv hon inte fick som hon hade all rätt till.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #22

    Ja gör det

    bra att du kan göra det,alltid bäst.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 22
    Ja gör det bra att du kan göra det,alltid bäst.
  5. Terese A
    #23
    Jag vet inte..
    Men jag TROR att jag skulle nog inte ens tänka på vad folk hade på sig om det var mitt barn..
  6. 23
    Jag vet inte..
    Men jag TROR att jag skulle nog inte ens tänka på vad folk hade på sig om det var mitt barn..
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #24

    Blev de några

    konsekvenser för sjukhuset eller personalen där?
  8. 24
    Blev de några konsekvenser för sjukhuset eller personalen där?
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #25
    Prickning, Lex Maria och allt möjligt. Nån slags försäkring på 8 milj föll ut.
  10. 25
    Prickning, Lex Maria och allt möjligt. Nån slags försäkring på 8 milj föll ut.
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #26
    Fast för pappans familj är form och etikett mycket viktigt och det vill jag respektera.
  12. 26
    Fast för pappans familj är form och etikett mycket viktigt och det vill jag respektera.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #27

    Bra att det blev

    konsekvenser, det har man ju hört inte alltid funkar, men de där pengarna ger ju inte dottern tillbaka till dem. Usch så sorgligt!
  14. 27
    Bra att det blev konsekvenser, det har man ju hört inte alltid funkar, men de där pengarna ger ju inte dottern tillbaka till dem. Usch så sorgligt!
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #28
    De har inte fått använda pengarna hur de har velat heller. T ex inte till pers assistent på semesterresor utomlands.
    De har god ekonomi så pengarna betyder inget för dem. De vill dock förändra rutinerna vid förlossningsmottagningen och har kämpat hårt för andras säkerhet.
  16. 28
    De har inte fått använda pengarna hur de har velat heller. T ex inte till pers assistent på semesterresor utomlands.
    De har god ekonomi så pengarna betyder inget för dem. De vill dock förändra rutinerna vid förlossningsmottagningen och har kämpat hårt för andras säkerhet.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Dikt/ord till barnbegravning ?
    By saraj in forum Värme & medkänsla
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 09:14
  2. Vad ha på barnbegravning?
    By Svammelmamma in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 12:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar