Nioårig kille på badhuset
Ordet är fritt
  1. -liten-
    #1

    Nioårig kille på badhuset

    Kan jag ta med storebror in på damernas omklädningsrum? Han är nio, och ganska handfallen av sig. Lillebror går ju med mig, kan jag även ta med storebror då?
  2. 1
    Nioårig kille på badhuset Kan jag ta med storebror in på damernas omklädningsrum? Han är nio, och ganska handfallen av sig. Lillebror går ju med mig, kan jag även ta med storebror då?
  3. Medlem sedan
    Nov 1998
    #2
    det där har jag också funderat på..

    Har han varit där förrut? Jag skulle nog låta min gå in själv på herrarnas. Han fyller 9 nästa vecka Men så är han där varannan vecka med skolan, så han känner ju till stället.

    kram
    mamma till fyra
  4. 2
    det där har jag också funderat på..

    Har han varit där förrut? Jag skulle nog låta min gå in själv på herrarnas. Han fyller 9 nästa vecka Men så är han där varannan vecka med skolan, så han känner ju till stället.

    kram
  5. Furiosa
    #3
    Om han själv inte protesterar eller tycker det känns olustigt så visst kan han gå med er.
  6. 3
    Om han själv inte protesterar eller tycker det känns olustigt så visst kan han gå med er.
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Jag hade inte brytt mig om där var en 9-åring med sin mamma. Det är ju ett barn! Jag tror kanske det är han som kommer att vara lite generad
  8. 4
    Jag hade inte brytt mig om där var en 9-åring med sin mamma. Det är ju ett barn! Jag tror kanske det är han som kommer att vara lite generad
  9. -liten-
    #5
    Vi har aldrig varit på det stället innan.. På vårt "stammisbad" klarar han ju sig själv, men här vet jag inte. Får pejla med honom hur han känner när vi kommer fram...

    Tack för era svar!
  10. 5
    Vi har aldrig varit på det stället innan.. På vårt "stammisbad" klarar han ju sig själv, men här vet jag inte. Får pejla med honom hur han känner när vi kommer fram...

    Tack för era svar!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Ja, om han vill. I det fallet tycker jag det är barnet som ska avgöra, för det är där någonstans som känslorna av att det känns som att man är för stor, kommer. Men tycker han det känns okej så absolut. jag skulle aldrig reagera på att ett barn var med sin mamma.
  12. 6
    Ja, om han vill. I det fallet tycker jag det är barnet som ska avgöra, för det är där någonstans som känslorna av att det känns som att man är för stor, kommer. Men tycker han det känns okej så absolut. jag skulle aldrig reagera på att ett barn var med sin mamma.
  13. Gretah
    #7
    Ja det skulle då jag göra i allafall.
  14. 7
    Ja det skulle då jag göra i allafall.
  15. Nape
    #8
    Ja, jag skulle göra det! Du kan ju kika in i omklädningsrummet först, så det inte är några flickor inne- det kan ju vara lite känsligt. Är det bara kvinnor där är det ju lugnt.
  16. 8
    Ja, jag skulle göra det! Du kan ju kika in i omklädningsrummet först, så det inte är några flickor inne- det kan ju vara lite känsligt. Är det bara kvinnor där är det ju lugnt.
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Min 9 åring han skulle vägra.
    För ett år sen var vi och badade med några kompisar och han följde med på damernas under protest . Alternativet var att följa med de större killarna i sällskapet ( 11 år) men det vägrade han, så valet var damernas eller så kunde vi inte bada.
    Men efter det så sa han att aldrig mer*S*

    Är det OK för sonen så ska det vara OK.
  18. 9
    Min 9 åring han skulle vägra.
    För ett år sen var vi och badade med några kompisar och han följde med på damernas under protest . Alternativet var att följa med de större killarna i sällskapet ( 11 år) men det vägrade han, så valet var damernas eller så kunde vi inte bada.
    Men efter det så sa han att aldrig mer*S*

    Är det OK för sonen så ska det vara OK.
  19. Medlem sedan
    Aug 2005
    #10

    Du får pejla läget

    först inne på damernas. Finns det flickor där så är det kanske inte så himla kul för dem.
    Jag tycker inte att det är fel att ta in honom där, men man får ändå tänka på att andra barn kan tycka det är jobbigt.
  20. 10
    Du får pejla läget först inne på damernas. Finns det flickor där så är det kanske inte så himla kul för dem.
    Jag tycker inte att det är fel att ta in honom där, men man får ändå tänka på att andra barn kan tycka det är jobbigt.

Liknande trådar

  1. Kille i badhuset
    By betto in forum Stora barn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 09:24
  2. Nioårig pojke! Vad köper man i julklapp?
    By malin75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-12-04, 23:26
  3. Present till nioårig flicka?
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 18:59
  4. Bok till nioårig flicka?
    By Abigail in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 07:37
  5. Vad vill en nioårig tjej ha?
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar