Lets dance
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Lets dance

    Satt o undrade över hur Lasse lyckades få bara 7 poäng, det måste ju typ bara varit 1 o 2or. (såg inte hela programmet).
    MEn nu när jag såg snabbreprisen förstår jag, snarare förvånad över att han fick så mycket som 7 poäng.
    Sen detta med kräksjukan, det är ju vansinne att dom dansar och är där och smittar andra när dom är sjuka.
    Tidningarna försöker få det med sina rubriker att låta som om dom är så heroiska som dansar fasten dom är sjuka. Om en annan hade gått till jobbet med kräksjuka hade det väl blivit motsatta rubriker, vansinner, smittade ner hel avdelning, anmälan osv...
    Otroligt att det skall vara så heroiskt o va sjuk. Jag tycker det bara är vansinne. Ställ in eller skjut in en vecka. det borde tv bolaget kunnat ordna, skall nu halva publiken och personalsyrkan ligga och kräkas i morgon?
  2. 1
    Lets dance Satt o undrade över hur Lasse lyckades få bara 7 poäng, det måste ju typ bara varit 1 o 2or. (såg inte hela programmet).
    MEn nu när jag såg snabbreprisen förstår jag, snarare förvånad över att han fick så mycket som 7 poäng.
    Sen detta med kräksjukan, det är ju vansinne att dom dansar och är där och smittar andra när dom är sjuka.
    Tidningarna försöker få det med sina rubriker att låta som om dom är så heroiska som dansar fasten dom är sjuka. Om en annan hade gått till jobbet med kräksjuka hade det väl blivit motsatta rubriker, vansinner, smittade ner hel avdelning, anmälan osv...
    Otroligt att det skall vara så heroiskt o va sjuk. Jag tycker det bara är vansinne. Ställ in eller skjut in en vecka. det borde tv bolaget kunnat ordna, skall nu halva publiken och personalsyrkan ligga och kräkas i morgon?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Jag blev oxå arg över det, VAD ska de där at göra när de är sjuka, lasse så ju helt svim/kräkfärdig ut efter att han dansat...

    och allt för att han peter sände förra veckan precis efter att ha varit sjuk, de hae väl kunnat ta in nån extra programledare då istället eller låtit agneta vara själv.. Tyckte synd om agneta som behövde stå och prata med alla, undrar hur många som är sjuka imorrn ja... stackars alla sminare, hårfixare osv...
  4. 2
    Jag blev oxå arg över det, VAD ska de där at göra när de är sjuka, lasse så ju helt svim/kräkfärdig ut efter att han dansat...

    och allt för att han peter sände förra veckan precis efter att ha varit sjuk, de hae väl kunnat ta in nån extra programledare då istället eller låtit agneta vara själv.. Tyckte synd om agneta som behövde stå och prata med alla, undrar hur många som är sjuka imorrn ja... stackars alla sminare, hårfixare osv...
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Har inte sett let´s dance men hörde att han var där och hade kräksjuka och fick samma tankar som du skrev om. Det är ju vansinne att ens vara där.
    Läste på löpsedlarna tidigare i dag och tänkte nog att han kanske varit sjuk i veckan men Agneta sa ju att han hade kräksjuka så då måste det ju varit så
  6. 3
    Har inte sett let´s dance men hörde att han var där och hade kräksjuka och fick samma tankar som du skrev om. Det är ju vansinne att ens vara där.
    Läste på löpsedlarna tidigare i dag och tänkte nog att han kanske varit sjuk i veckan men Agneta sa ju att han hade kräksjuka så då måste det ju varit så
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Ville gärna se mer av Harald.
  8. 4
    Ville gärna se mer av Harald.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    ja me, fattar inte att lasse kan va kvar? men de fattade nog inte han häller...
  10. 5
    ja me, fattar inte att lasse kan va kvar? men de fattade nog inte han häller...
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Nä - det är ett ännu större under...
  12. 6
    Nä - det är ett ännu större under...

Liknande trådar

  1. lets dance...
    By -jenna- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 20:28
  2. Lets Dance
    By Grella in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 08:32
  3. lets dance
    By screamy76 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-18, 13:22
  4. Lets dance..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 16:59
  5. Lets Dance
    By Padre_M in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar