Om man har två konton på msn,
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Om man har två konton på msn,

    ett Hotmailkonto och ett annat för en diskussionsgrupp, kan man då på något sätt fixa så att man har samma inlogg för dessa två, eller borde man ha tänkt på det liiiiiite tidigareeeee?
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  2. 1
    Om man har två konton på msn, ett Hotmailkonto och ett annat för en diskussionsgrupp, kan man då på något sätt fixa så att man har samma inlogg för dessa två, eller borde man ha tänkt på det liiiiiite tidigareeeee?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Jag är ledsen

    men jag förstår inte hur du menar...
    *kliar mitt trötta huvud*
  4. 2
    Jag är ledsen men jag förstår inte hur du menar...
    *kliar mitt trötta huvud*
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Du kan bara ha ett inlogg per msn konto.
  6. 3
    Du kan bara ha ett inlogg per msn konto.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4

    OK, förklarar bättre!

    Först skaffade jag ett medlemsskap (eller vad de nu kallar det nuförtiden) att använda till en diskussionsgrupp på msn. Där har jag ett användarnamn=epostadress och ett lösenord. Senare ville jag skaffa mig en hotmailadress och då valde jag en ny adress, typ [email protected] och ett lösenord till den (som iofs är samma lösenord som jag har på den andra). Nu har jag kommit på att det vore ju väldans praktiskt att kunna gå in på båda ställena och stanna inoggad och inte behöva logga in och ut varje gång. Därför skulle jag vilja ändra så jag har samma användarnamn på båda ställena. Lite svårt att förklara, men hoppas du förstår lite bättre nu.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  8. 4
    OK, förklarar bättre! Först skaffade jag ett medlemsskap (eller vad de nu kallar det nuförtiden) att använda till en diskussionsgrupp på msn. Där har jag ett användarnamn=epostadress och ett lösenord. Senare ville jag skaffa mig en hotmailadress och då valde jag en ny adress, typ [email protected] och ett lösenord till den (som iofs är samma lösenord som jag har på den andra). Nu har jag kommit på att det vore ju väldans praktiskt att kunna gå in på båda ställena och stanna inoggad och inte behöva logga in och ut varje gång. Därför skulle jag vilja ändra så jag har samma användarnamn på båda ställena. Lite svårt att förklara, men hoppas du förstår lite bättre nu.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5

    Som EllaNora säger

    Det går inte...
  10. 5
    Som EllaNora säger Det går inte...
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6

    Ja, det förstår jag

    men här är det snarare det motsatta problemet, att jag vill att två konton ska bli ett liksom, för visst kan man ha flera funktioner, typ hotmailadress, diskussionsgrupper etc, på samma inlogg?
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  12. 6
    Ja, det förstår jag men här är det snarare det motsatta problemet, att jag vill att två konton ska bli ett liksom, för visst kan man ha flera funktioner, typ hotmailadress, diskussionsgrupper etc, på samma inlogg?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Alltså har du en msn kopplad till en mailadress så är det ju din ena msn, du kan alltså inte ha en msn med två olika mailadresser kopplade till den mailadressen.
  14. 7
    Alltså har du en msn kopplad till en mailadress så är det ju din ena msn, du kan alltså inte ha en msn med två olika mailadresser kopplade till den mailadressen.
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8

    Nej, inte så!

    Jag vill ha samma inloggningsadress på båda ställena, alltså att jag som en och samma person både har ett hotmailkonto och är med i en diskussionsgrupp. Jag skulle alltså vilja t ex ändra så att jag loggar in med min hotmailadress på diskussionsgruppen.
    Om du bara gör det du alltid har gjort, kommer du bara att få det du alltid har haft.
  16. 8
    Nej, inte så! Jag vill ha samma inloggningsadress på båda ställena, alltså att jag som en och samma person både har ett hotmailkonto och är med i en diskussionsgrupp. Jag skulle alltså vilja t ex ändra så att jag loggar in med min hotmailadress på diskussionsgruppen.

Liknande trådar

  1. Dubbla konton... på AFF
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2009-05-02, 12:26
  2. Raderat konton
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 10:00
  3. Hur har ni era konton?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-11, 07:42
  4. Vad har ni för konton?
    By Byta bank snart in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 07:56
  5. nån som vet hur man gör pop konton?
    By Malin IGAF in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-25, 08:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar