Sharan - bilstolar
Bilsnack
  1. bilisten
    #1

    Sharan - bilstolar

    Vi täntke köpa en sharan och har i nuläget två barn. Två bilbarnsstolar. En two-way och en Freeway. Airbag fram.
    Funkar det att placera båda stolarna bak och plocka bort bakersta raden med säten?
  2. 1
    Sharan - bilstolar Vi täntke köpa en sharan och har i nuläget två barn. Två bilbarnsstolar. En two-way och en Freeway. Airbag fram.
    Funkar det att placera båda stolarna bak och plocka bort bakersta raden med säten?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Försök hitta en Sharan med inbyggda barnstolar i sätena - dom är SÅÅÅÅ smidiga - annars ser jag ingen anledning till att det inte skulle fungera med de storla ni nämner... och ta bort den sista raden stolar är inget problem. Dom är ju mest i vägen om man inte behöver dem för det blir inte mycket lastutrymme kvar med dem i.
  4. 2
    Försök hitta en Sharan med inbyggda barnstolar i sätena - dom är SÅÅÅÅ smidiga - annars ser jag ingen anledning till att det inte skulle fungera med de storla ni nämner... och ta bort den sista raden stolar är inget problem. Dom är ju mest i vägen om man inte behöver dem för det blir inte mycket lastutrymme kvar med dem i.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Jupp, jag har en väninna som har tre bilbarnstolar i mellersta sätesrade utan problem, och när jag tänker efter så har vi det också (är inte van vid att vara trebarnsmamma ).
    Men som lilla_A skriver leta efter en sharan med integrerade stolar så blir det bara så smidigt, dessa går att använda både bakåtvänt och framåtvänt, så de är precis hur smidiga som helst. Kolla bara att de är e-godkända.
  6. 3
    Jupp, jag har en väninna som har tre bilbarnstolar i mellersta sätesrade utan problem, och när jag tänker efter så har vi det också (är inte van vid att vara trebarnsmamma ).
    Men som lilla_A skriver leta efter en sharan med integrerade stolar så blir det bara så smidigt, dessa går att använda både bakåtvänt och framåtvänt, så de är precis hur smidiga som helst. Kolla bara att de är e-godkända.

Liknande trådar

  1. VW Sharan - synpunkter?!
    By alacs in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-21, 07:36
  2. Sharan el Trajet
    By anonymt namn in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-23, 19:14
  3. Förbättring på Sharan?
    By Minama in forum Bilsnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:29
  4. Fråga om Sharan
    By Gabbi i Botswana in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 19:17
  5. VW Sharan?
    By Annie in forum Bilsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 13:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar