Wild kids är ett PISSprogram!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Wild kids är ett PISSprogram!

    Gick just förbi TVoch fick se en massa storgråtande barn (dottern tittar).
    Jag frågade varför ungarna grät och Greta sa att deras föräldrar, som de tydligen inte sett på veckor, hade fått välja mellan att träffa barnen och att få en bil +penger... och de hade valt pengarna. Resultat: Förtvivlade barn!
    Sen visade det sig att det var ett SKÄMT!

    Skojar man med ungars känslor på det sättet? Fy fan!
    aka Sulan
  2. 1
    Wild kids är ett PISSprogram! Gick just förbi TVoch fick se en massa storgråtande barn (dottern tittar).
    Jag frågade varför ungarna grät och Greta sa att deras föräldrar, som de tydligen inte sett på veckor, hade fått välja mellan att träffa barnen och att få en bil +penger... och de hade valt pengarna. Resultat: Förtvivlade barn!
    Sen visade det sig att det var ett SKÄMT!

    Skojar man med ungars känslor på det sättet? Fy fan!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    jag har bara hört det i bakgrunden men förstod inte vad det handlade om. Och svar nej...så skojar man inte med barn!!
  4. 2
    jag har bara hört det i bakgrunden men förstod inte vad det handlade om. Och svar nej...så skojar man inte med barn!!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Stod i tidningen att de valt bil

    Minstingen tittar på det. Jag har svårt för Olas "dialekt" (förlåt Ola).
  6. 3
    Stod i tidningen att de valt bil

    Minstingen tittar på det. Jag har svårt för Olas "dialekt" (förlåt Ola).
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Va???

    Vilken konstig humor? Speciellt i dagens samhället när föräldrar faktiskt prioriterar sig själva mer än förr.
    Och så sitter flera tusen barn framför TVn nu och ingen vuxen är i närheten?

    Min dotter spelar WoW så hon är redan sabbad.
  8. 4
    Va??? Vilken konstig humor? Speciellt i dagens samhället när föräldrar faktiskt prioriterar sig själva mer än förr.
    Och så sitter flera tusen barn framför TVn nu och ingen vuxen är i närheten?

    Min dotter spelar WoW så hon är redan sabbad.
  9. Medlem sedan
    Apr 1999
    #5
    Vi har just bestämt att sonen (7 år) inte får titta på det mer efter att ha sett dagens avsnitt.
    Han protesterade inte mot det beslutet, tvärtom höll han med och tyckte att det var fruktansvärt.
    Usch vad jag hatar den här typen av förnedrings-TV!
  10. 5
    Vi har just bestämt att sonen (7 år) inte får titta på det mer efter att ha sett dagens avsnitt.
    Han protesterade inte mot det beslutet, tvärtom höll han med och tyckte att det var fruktansvärt.
    Usch vad jag hatar den här typen av förnedrings-TV!
  11. -Sunflower-
    #6
    Skulle inte barnen få 30 tusen var ? eller fattade jag fel? såg inte allt.
  12. 6
    Skulle inte barnen få 30 tusen var ? eller fattade jag fel? såg inte allt.
  13. Nape
    #7
    Ja! Jag såg det precis och är chockad. Alltså, sådär gör man bara inte! Jag började grina..
  14. 7
    Ja! Jag såg det precis och är chockad. Alltså, sådär gör man bara inte! Jag började grina..
  15. Hosanna
    #8
    Men de valde att ta bilen och sälja den ist. för att träffa barnen fast sedan fick de träffa barnen ändå.
  16. 8
    Men de valde att ta bilen och sälja den ist. för att träffa barnen fast sedan fick de träffa barnen ändå.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9

    Vad är Wild Kids?

    Om du nu inte syftar på mina barn som små..

    Verkar vara ytterligare ett uruselt program jag missat utan att sörja över det.

    Sådana skämt borde bara inte få vara tillåtna, stackars ungar...
  18. 9
    Vad är Wild Kids? Om du nu inte syftar på mina barn som små..

    Verkar vara ytterligare ett uruselt program jag missat utan att sörja över det.

    Sådana skämt borde bara inte få vara tillåtna, stackars ungar...
  19. -Sunflower-
    #10
    Ja just det det var så det var!
  20. 10
    Ja just det det var så det var!
  21. Nape
    #11
    Jo, men det fick de veta _efteråt_. Man fick alltså se föräldrarna välja mellan att träffa sina barn, eller få chansen att vinna en bil. Alla, utom sista föräldern, lade ner sin röst. Och så säger sista pappan att han väljer chansen att vinna en bil.

    Alla barnen gråter och jag börjar också grina. Pappan säger att de ska sälja bilen och barnen får dela på pengarna, men barnen (i programmet) som hör det bara gråter. Jag vill inte ha pengar, jag saknar pappa.. *snyft*

    Och _först därefter_ säger programledaren att "trodde ni verkligen jag skulle göra så mot er.." och då får de träffa föräldrarna.
  22. 11
    Jo, men det fick de veta _efteråt_. Man fick alltså se föräldrarna välja mellan att träffa sina barn, eller få chansen att vinna en bil. Alla, utom sista föräldern, lade ner sin röst. Och så säger sista pappan att han väljer chansen att vinna en bil.

    Alla barnen gråter och jag börjar också grina. Pappan säger att de ska sälja bilen och barnen får dela på pengarna, men barnen (i programmet) som hör det bara gråter. Jag vill inte ha pengar, jag saknar pappa.. *snyft*

    Och _först därefter_ säger programledaren att "trodde ni verkligen jag skulle göra så mot er.." och då får de träffa föräldrarna.
  23. Hosanna
    #12
    Förnedringsteve för den uppväxande generationen. *suck*
  24. 12
    Förnedringsteve för den uppväxande generationen. *suck*
  25. Medlem sedan
    Nov 2004
    #13

    Mhääää

    Räckte det inte med puckade vuxna som super sig dyngraka eller slåss om en självdö höna? Vad ska dom på barnen att göra???

    *lägger till ytterligare ett program till icke-titta-listan*
  26. 13
    Mhääää Räckte det inte med puckade vuxna som super sig dyngraka eller slåss om en självdö höna? Vad ska dom på barnen att göra???

    *lägger till ytterligare ett program till icke-titta-listan*
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14

    Ja! MORR! Jag

    är arg än!
    aka Sulan
  28. 14
    Ja! MORR! Jag är arg än!
  29. Medlem sedan
    Dec 2003
    #15

    Greta kom

    och satte sig hos mig och jag fick blinka som sjutton.

    Skitpisscyniska programmakare!
    aka Sulan
  30. 15
    Greta kom och satte sig hos mig och jag fick blinka som sjutton.

    Skitpisscyniska programmakare!
  31. Nape
    #16
    Jag fick en sån där..ledsen känsla och det sitter i än. Gråtfärdig. Det blir bojkott på söndagarna hädanefter!

    Nåja, jag tyckte redan innan det där att jag inte var sååå nöjd. Barnen _svär_ väldigt mycket? Eller är det bara jag som är petig? *s* Jag är inte van att höra barn svära så mycket (ändå jobbar jag som lärare). *s*
  32. 16
    Jag fick en sån där..ledsen känsla och det sitter i än. Gråtfärdig. Det blir bojkott på söndagarna hädanefter!

    Nåja, jag tyckte redan innan det där att jag inte var sååå nöjd. Barnen _svär_ väldigt mycket? Eller är det bara jag som är petig? *s* Jag är inte van att höra barn svära så mycket (ändå jobbar jag som lärare). *s*
  33. Medlem sedan
    Dec 2003
    #17

    ja, BLÄÄÄÄÄH! IMT

    ccc
    aka Sulan
  34. 17
    ja, BLÄÄÄÄÄH! IMT ccc
  35. Nape
    #18
    Usch. Mina pratade med varann och enades om att deras mamma i alla fall skulle valt att träffa dem. *s* Och så kollade sonen av för säkerhets skull.
  36. 18
    Usch. Mina pratade med varann och enades om att deras mamma i alla fall skulle valt att träffa dem. *s* Och så kollade sonen av för säkerhets skull.
  37. Medlem sedan
    Dec 2003
    #19

    Har också reagerat på

    barnens språk-de anstränger sig för att vara så vuxna och häftiga, vad var det en av småttingarna sa om bilen som de trots allt tydligen fick? Assexig eller skitsexig eller nåt. Hallå har ni ingen som KLIPPER programmet liksom?????
    aka Sulan
  38. 19
    Har också reagerat på barnens språk-de anstränger sig för att vara så vuxna och häftiga, vad var det en av småttingarna sa om bilen som de trots allt tydligen fick? Assexig eller skitsexig eller nåt. Hallå har ni ingen som KLIPPER programmet liksom?????
  39. Nape
    #20
    Åh, då är jag inte ensam! *pust* Precis vad jag reagerade på, skitsexig bil?

    Blääh!
  40. 20
    Åh, då är jag inte ensam! *pust* Precis vad jag reagerade på, skitsexig bil?

    Blääh!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Wild kids
    By GittanA in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-08, 19:42
  2. Ang Wild kids
    By QiaS in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 13:30
  3. Wild Kids
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 13:25
  4. Wild kids-fråga,
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 19:23
  5. Wild Kids Kalas!
    By Paddel in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar