Bra tvättmaskin?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Bra tvättmaskin?

    Skir vår maskin har pajjat och vi måste ha en ny omedelbart bums... Men vad ska man köpa? Någon som har ngt att rekomendera? Gärna skapligt pris men framförallt BRA.
    ~Stolt Mamma till Melanie 4 år & Zoe 070707~
  2. 1
    Bra tvättmaskin? Skir vår maskin har pajjat och vi måste ha en ny omedelbart bums... Men vad ska man köpa? Någon som har ngt att rekomendera? Gärna skapligt pris men framförallt BRA.
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Cylinda! I lgh vi hade innan vi flyttade till hus stod det en Cylinda med många snabba program. Typ Mattvätt, normal, snabb normal, snabb och kvick. Den var verkligen snabb och tvättade rent.

    I huset vi köpte stod en nyinköpt Whirlpool Den är URKASS! Tar evigheters evigheter för en tvätt. Sätter man den på snabb tar den två timmar... Och ibland centrifugerar den inte. Då kan man inte bara centrifugera, nädå, man måste skölja och centrifugera vilket tar en dryg halvtimme. Blä!
  4. 2
    Cylinda! I lgh vi hade innan vi flyttade till hus stod det en Cylinda med många snabba program. Typ Mattvätt, normal, snabb normal, snabb och kvick. Den var verkligen snabb och tvättade rent.

    I huset vi köpte stod en nyinköpt Whirlpool Den är URKASS! Tar evigheters evigheter för en tvätt. Sätter man den på snabb tar den två timmar... Och ibland centrifugerar den inte. Då kan man inte bara centrifugera, nädå, man måste skölja och centrifugera vilket tar en dryg halvtimme. Blä!
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Bosch gör alltid bra maskiner! Men något jag saknar på min är resttidsvisning; det skulle jag ha om jag skulle skaffa en ny + AAA-klasning
  6. 3
    Bosch gör alltid bra maskiner! Men något jag saknar på min är resttidsvisning; det skulle jag ha om jag skulle skaffa en ny + AAA-klasning
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Vi hade en AEG som höll i 15 år.. nu har vi en Elektrolux som kostade 3000 kr.
  8. 4
    Vi hade en AEG som höll i 15 år.. nu har vi en Elektrolux som kostade 3000 kr.
  9. Gnagarn
    #5

    Whirlpool

    awo 3760 har vi haft snart 1 år och är supernöjd
  10. 5
    Whirlpool awo 3760 har vi haft snart 1 år och är supernöjd
  11. Medlem sedan
    Dec 1999
    #6
    ska du köpa ny eller?? vi har alltid faft whirlpool och dom funkar kanon

    var i landet bor du
  12. 6
    ska du köpa ny eller?? vi har alltid faft whirlpool och dom funkar kanon

    var i landet bor du
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Miele är bäst alla kategorier! Men om den känns för dyr (fast den är värd varje öre) så är AEG också tokbra. Absolut inte Whirlpool (ligger etta på reklamationstoppen).
  14. 7
    Miele är bäst alla kategorier! Men om den känns för dyr (fast den är värd varje öre) så är AEG också tokbra. Absolut inte Whirlpool (ligger etta på reklamationstoppen).
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Ja vi ska köpa ny, och vi bor i Linköping
  16. 8
    Ja vi ska köpa ny, och vi bor i Linköping
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Lite roligt är det allt att ni alla har så olik smak
    Alla tycker ni olika, hihi.

    Tack för snabba åsikter iallafall.
  18. 9
    Lite roligt är det allt att ni alla har så olik smak
    Alla tycker ni olika, hihi.

    Tack för snabba åsikter iallafall.
  19. Medlem sedan
    Sep 2001
    #10
    Jag kan nästan lova dig att om du frågar en vitvarusäljare så säger han eller hon Miele, iaf om säljaren är oberoende. Men smakar det så kostar det. Jag känner lite folk på Elgiganten i Linköping kanske borde be någon där hjälpa dig?
  20. 10
    Jag kan nästan lova dig att om du frågar en vitvarusäljare så säger han eller hon Miele, iaf om säljaren är oberoende. Men smakar det så kostar det. Jag känner lite folk på Elgiganten i Linköping kanske borde be någon där hjälpa dig?
  21. Medlem sedan
    Nov 2001
    #11
    Whirlpool AWM 8022 har vi och är supernöjda. Köpt för två år sen.
  22. 11
    Whirlpool AWM 8022 har vi och är supernöjda. Köpt för två år sen.
  23. Gnagarn
    #12

    Vår förra var en miele

    och den höll i 2½ år ....
  24. 12
    Vår förra var en miele och den höll i 2½ år ....

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:24
  4. Tvättmaskin?
    By ameliefrånmontmartre in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-03, 19:11
  5. Fel på min tvättmaskin?
    By jojan in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar