Tvättmaskin?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Tvättmaskin?

    Måste tjacka ny tvättmaskin, nån som har tips på en bra? Helst en med allt i ett alltså med torktumlare också. Gör inget om den är snygg också...
  2. 1
    Tvättmaskin? Måste tjacka ny tvättmaskin, nån som har tips på en bra? Helst en med allt i ett alltså med torktumlare också. Gör inget om den är snygg också...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Jag gillar vår Bosch-tvättmaskin. LÄtt att handha, har barnspärr, möjlighet att senarelägga start, centrifugerar ordentligt torrt och är miljöklassad.
  4. 2
    Jag gillar vår Bosch-tvättmaskin. LÄtt att handha, har barnspärr, möjlighet att senarelägga start, centrifugerar ordentligt torrt och är miljöklassad.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    har den torktumlare också?
  6. 3
    har den torktumlare också?
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Jag gillar också vår Bosch, men den saknar en viktig sak: resttidsvisning! Det ska jag ha på nästa maskin.
  8. 4
    Jag gillar också vår Bosch, men den saknar en viktig sak: resttidsvisning! Det ska jag ha på nästa maskin.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Jag med, det har jag på diskmaskinen och det är ovärderligt (av någon konstig anledning)
  10. 5
    Jag med, det har jag på diskmaskinen och det är ovärderligt (av någon konstig anledning)
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Ja, på diskmaskinen har jag det också! Och på torktumlaren - men inte på tvättmaskinen alltså. Jag tror att man känner att man har kontroll om man vet hur mycket tid som är kvar
  12. 6
    Ja, på diskmaskinen har jag det också! Och på torktumlaren - men inte på tvättmaskinen alltså. Jag tror att man känner att man har kontroll om man vet hur mycket tid som är kvar
  13. magnolia
    #7
    Kan inte alls rekommendera en som är kombinerad. Kan du inte hellre ställa två maskiner ovanpå varandra? Vi har haft AEG och tycker de är kanonbra. Just nu har jag dock en Cylinda och den tvättar bra den med! Bäst är ju dock Miele, det tror jag ingen invänder mot.
  14. 7
    Kan inte alls rekommendera en som är kombinerad. Kan du inte hellre ställa två maskiner ovanpå varandra? Vi har haft AEG och tycker de är kanonbra. Just nu har jag dock en Cylinda och den tvättar bra den med! Bäst är ju dock Miele, det tror jag ingen invänder mot.
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Vår Cylinda FT46 http://www.cylinda.se/produkt.asp?ru...113&prub=52378 är förvisso inte mer än 1 vecka gammal, men hittills verkar den mycket bra! Och är snygg! Vill man lyxa till det lite extra tar man en FT46 i Titanium, men det kändes överkurs för vår del. Till den har vi en torktumlare TK40 http://www.cylinda.se/produkt.asp?ru...111&prub=52367

    Som magnolia säger - en kombinerad TM och TT är aldrig opitmalt!

    /alacs
  16. 8
    Vår Cylinda FT46 http://www.cylinda.se/produkt.asp?ru...113&prub=52378 är förvisso inte mer än 1 vecka gammal, men hittills verkar den mycket bra! Och är snygg! Vill man lyxa till det lite extra tar man en FT46 i Titanium, men det kändes överkurs för vår del. Till den har vi en torktumlare TK40 http://www.cylinda.se/produkt.asp?ru...111&prub=52367

    Som magnolia säger - en kombinerad TM och TT är aldrig opitmalt!

    /alacs
  17. Medlem sedan
    Dec 1999
    #9
    tack för alla svar, känns dock onödigt med två maskiner om man kan ha en liksom...är det heluselt med kombosar?
  18. 9
    tack för alla svar, känns dock onödigt med två maskiner om man kan ha en liksom...är det heluselt med kombosar?
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10
    ps har ni sett smegs grejer? nån som har någon produkt därifrån? www.smeg.se
  20. 10
    ps har ni sett smegs grejer? nån som har någon produkt därifrån? www.smeg.se
  21. Medlem sedan
    Feb 2007
    #11
    Om torktumlaren går sönder så kan ni inte ens tvätta för den måste på lagning. Två maskiner är det enda som funkar om man har plats.
  22. 11
    Om torktumlaren går sönder så kan ni inte ens tvätta för den måste på lagning. Två maskiner är det enda som funkar om man har plats.
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Den du antagligen tittar på har inga bra betyg. Företaget känner jag inte alls till och skulle därför inte köpa något därifrån om jag inte fått höra väldigt bra rekommendationer från många olika håll.
  24. 12
    Den du antagligen tittar på har inga bra betyg. Företaget känner jag inte alls till och skulle därför inte köpa något därifrån om jag inte fått höra väldigt bra rekommendationer från många olika håll.

Liknande trådar

  1. tvättmaskin del 2
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 17:42
  2. Tvättmaskin
    By Gunhilda in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 15:26
  3. Tvättmaskin
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 13:24
  4. Bra tvättmaskin?
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:14
  5. Fel på min tvättmaskin?
    By jojan in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar