Fy för pollen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Fy för pollen

    Fy för pollen, för andra dagen i rad nyser jag i stort sett oavbrutet. Det blir en besvärlig fredag på jobbet när man låter som jag gör nu.
  2. 1
    Fy för pollen Fy för pollen, för andra dagen i rad nyser jag i stort sett oavbrutet. Det blir en besvärlig fredag på jobbet när man låter som jag gör nu.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Aj då!

    Har du inget att ta mot det? Det är många som nyser nu av pollen. Själv är jag turligt nog inte drabbad men förstår att det inte ärkul alls med rinniga ögon och kli överallt. ha en bra (förhoppningsvis nysfri) dag på jobbet!
  4. 2
    Aj då! Har du inget att ta mot det? Det är många som nyser nu av pollen. Själv är jag turligt nog inte drabbad men förstår att det inte ärkul alls med rinniga ögon och kli överallt. ha en bra (förhoppningsvis nysfri) dag på jobbet!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Inget hemma

    Jag har inga preparat hemma att ta mot mina pollenbesvär. De senaste åren har jag klarat mig ganska bra men i år verkar det helt hopplöst.
  6. 3
    Inget hemma Jag har inga preparat hemma att ta mot mina pollenbesvär. De senaste åren har jag klarat mig ganska bra men i år verkar det helt hopplöst.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Har du ingen som kan skaffa grejer till dig då? Om du inte har möjlighet att komma intill ett apotek själv, tänkte jag. För så där kan du väl inte gå idag heller... Stackare.
  8. 4
    Har du ingen som kan skaffa grejer till dig då? Om du inte har möjlighet att komma intill ett apotek själv, tänkte jag. För så där kan du väl inte gå idag heller... Stackare.
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5

    Jag får se

    Jag får se om jag lyckas smita iväg från jobbet för att åka till apoteket.
  10. 5
    Jag får se Jag får se om jag lyckas smita iväg från jobbet för att åka till apoteket.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Det borde väl inte vara några problem egentligen. Vad vill chefen helst ha? En Peter som visserligen är där hela da´n, men som nyser oavbrutet och skrämmer iväg kunderna? Eller en Peter som är borta en timme på förmiddagen, men säljer bilar som aldrig förr resten av dagen?
  12. 6
    Det borde väl inte vara några problem egentligen. Vad vill chefen helst ha? En Peter som visserligen är där hela da´n, men som nyser oavbrutet och skrämmer iväg kunderna? Eller en Peter som är borta en timme på förmiddagen, men säljer bilar som aldrig förr resten av dagen?
  13. Medlem sedan
    Dec 2000
    #7
    Ja fy nu börjas det

    Hoppas du kan ta dej till apoteket och bunkra upp nåt som hjälper!

    Själv brukar jag klara mej till midsommar då bönderna börjar med hö-körningen,jag är mest allergisk mot timotej.

    Inte kul att ha hösnuva på jobbet,hoppas du klarar dagen!
  14. 7
    Ja fy nu börjas det

    Hoppas du kan ta dej till apoteket och bunkra upp nåt som hjälper!

    Själv brukar jag klara mej till midsommar då bönderna börjar med hö-körningen,jag är mest allergisk mot timotej.

    Inte kul att ha hösnuva på jobbet,hoppas du klarar dagen!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8
    Blä vad jobbigt, jag har en vän som fått tag i en jättebra allergiläkare på Sophiahemmet som rekomenderat henne att börja med tabletter och nässpray redan i mars och när hon gör det får hon inga reaktioner alls - kanske ngt att prova inför nästa år?
  16. 8
    Blä vad jobbigt, jag har en vän som fått tag i en jättebra allergiläkare på Sophiahemmet som rekomenderat henne att börja med tabletter och nässpray redan i mars och när hon gör det får hon inga reaktioner alls - kanske ngt att prova inför nästa år?

Liknande trådar

  1. Pollen
    By Stoffis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 10:52
  2. Pollen?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 19:23
  3. Pollen pollen och mera pollen
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 09:19
  4. pollen
    By smultron in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-31, 08:46
  5. Pollen
    By Mima76 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar