Hur är Peugeot 307 SW ?????
Bilsnack
  1. Ev Köpare!?
    #1

    Hur är Peugeot 307 SW ?????

    Vi funderar på denna modell & årsmodell typ 2002-2003 men känner ingen med erfarenhet av denna! Önskar info om vad man skall kolla mm typ ev bil-sjukdomar!? All info är av intresse. MVHPeugeot 307 SW
  2. 1
    Hur är Peugeot 307 SW ????? Vi funderar på denna modell & årsmodell typ 2002-2003 men känner ingen med erfarenhet av denna! Önskar info om vad man skall kolla mm typ ev bil-sjukdomar!? All info är av intresse. MVHPeugeot 307 SW
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hade en sådan 03:a

    och vi var väldigt nöjda.
    Dock var det en del "barnsjukdomar". vår färddator var det en hel del problem med så den fick fixas två tre gånger via garantin.
    Sen upplevde vi den som något bullrig.. och klädseln (tyg) var ingen hit direkt.

    Sålde den efter ca ett år då vi behövde lite större bagageutrymme och mannen ville ha mer motor (vi hade dock ändå den på 2.0), bytte till V70.
    Senare läste man många artiklar i tidningar om att en del bilar av just Peugeot 307 av dessa årsmodeller 2002-2003 oförklarligt börjat brinna. Så de vart ett tag stoppade på vissa campingplatser i Europa.. men jag har inte hört något om det senare, så jag vet inte om det var en tidningsanka.. men kolla upp det om du kan!
  4. 2
    Hade en sådan 03:a och vi var väldigt nöjda.
    Dock var det en del "barnsjukdomar". vår färddator var det en hel del problem med så den fick fixas två tre gånger via garantin.
    Sen upplevde vi den som något bullrig.. och klädseln (tyg) var ingen hit direkt.

    Sålde den efter ca ett år då vi behövde lite större bagageutrymme och mannen ville ha mer motor (vi hade dock ändå den på 2.0), bytte till V70.
    Senare läste man många artiklar i tidningar om att en del bilar av just Peugeot 307 av dessa årsmodeller 2002-2003 oförklarligt börjat brinna. Så de vart ett tag stoppade på vissa campingplatser i Europa.. men jag har inte hört något om det senare, så jag vet inte om det var en tidningsanka.. men kolla upp det om du kan!

Liknande trådar

  1. Värde på en Peugeot 307 sw
    By mammsens in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 13:59
  2. Peugeot Sätra
    By dirk in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 14:01
  3. Peugeot 1007
    By saran igen in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 20:00
  4. Volvo/ Peugeot?
    By addelina in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 17:40
  5. Hur är Peugeot 307?
    By spinucklan in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 23:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar