SUV som spårar??
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2001
    #1

    SUV som spårar??

    Fick höra att en SUV var ett dåligt köp pga att bilen spårar på vägar med hjulspår, typ lite slitna asfaltsvägar. Detta på av att däcken inte passar i hjulspåren?? Kände mig som ett fån för jag har aldrig ens reflekterat över det problemet. Någon som har en åsikt?
  2. 1
    SUV som spårar?? Fick höra att en SUV var ett dåligt köp pga att bilen spårar på vägar med hjulspår, typ lite slitna asfaltsvägar. Detta på av att däcken inte passar i hjulspåren?? Kände mig som ett fån för jag har aldrig ens reflekterat över det problemet. Någon som har en åsikt?
  3. Bilisten
    #2
    Aldrig hört talas om. Beror på vilka däck du sätter på snarare samt hur du kör.
  4. 2
    Aldrig hört talas om. Beror på vilka däck du sätter på snarare samt hur du kör.
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Känns...

    som om det vore tvärtom... Om däcken inte passar i spåren, så fastnar de inte heller där... Eller...?

    Sen behöver man ju inte köra precis i såna spår heller!

    Jag hade i alla fall inte baserat ett bilköp på en sån sak!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Känns... som om det vore tvärtom... Om däcken inte passar i spåren, så fastnar de inte heller där... Eller...?

    Sen behöver man ju inte köra precis i såna spår heller!

    Jag hade i alla fall inte baserat ett bilköp på en sån sak!
  7. SUVan
    #4
    Va? Jag har kört SUV i fem år och detta är inget fenomen jag känner till. Sen finns det ju givetvis en massa anledningar att inte köpa SUV men just detta tycker jag INTE är en sådan.
  8. 4
    Va? Jag har kört SUV i fem år och detta är inget fenomen jag känner till. Sen finns det ju givetvis en massa anledningar att inte köpa SUV men just detta tycker jag INTE är en sådan.
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    Vad har/du haft för SUV? Kör du den fortfarande? Vad tycker du själv om SUVar?

    Ska ärligt säga att kommentaren jag fick mer kändes som "något att gnälla på" istället för att bara säga, "åh vad roligt för er att ni köpt ny bil"....
  10. 5
    Vad har/du haft för SUV? Kör du den fortfarande? Vad tycker du själv om SUVar?

    Ska ärligt säga att kommentaren jag fick mer kändes som "något att gnälla på" istället för att bara säga, "åh vad roligt för er att ni köpt ny bil"....

Liknande trådar

  1. Trådar som spårar ur
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 14:51
  2. Jag spårar ur!!!
    By Anniz82 in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-19, 15:36
  3. Jag spårar ur,
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 20:53
  4. Spårar ur lite här...
    By bibbi_ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 15:50
  5. Det spårar ur för mig :-((( (långt)
    By Marie m A, L & S in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar