adapter till bärbar dator
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    adapter till bärbar dator

    Hej!
    Vi ska ut och resa och tänkte låta barnen se på film på bärbara datorn. Men batteriet räcker inte särskilt länge. Jag har sökt på nätet och förstår att det finns adaptrar att koppla till 12-v-uttaget. Kruxet är att vi ska ha en kylbox kopplad till det uttaget och vi har bara ett. Kan man använda någon slags grenkontakt? Eller laddas batteriet i datorn så man bara behöver köra via adaptern en liten stund och kan byta tillbaka till kylboxen sedan???
  2. 1
    adapter till bärbar dator Hej!
    Vi ska ut och resa och tänkte låta barnen se på film på bärbara datorn. Men batteriet räcker inte särskilt länge. Jag har sökt på nätet och förstår att det finns adaptrar att koppla till 12-v-uttaget. Kruxet är att vi ska ha en kylbox kopplad till det uttaget och vi har bara ett. Kan man använda någon slags grenkontakt? Eller laddas batteriet i datorn så man bara behöver köra via adaptern en liten stund och kan byta tillbaka till kylboxen sedan???
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Det finns grenkontakter för uttaget i bilar, var de säljs vet jag inte men testa med Biltema och Teknikmagasinet.
  4. 2
    Det finns grenkontakter för uttaget i bilar, var de säljs vet jag inte men testa med Biltema och Teknikmagasinet.

Liknande trådar

  1. Bärbar dator till pensionär
    By -Camelia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 20:10
  2. apapter till bärbar dator
    By spinucklan in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-14, 10:15
  3. Bärbar dator till spel??
    By lilla_A in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 19:41
  4. Tangentbord till bärbar dator?
    By Julia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 20:15
  5. Batteri till bärbar dator?
    By Alma02 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar