C8 eller Hyundai Trajet
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    C8 eller Hyundai Trajet

    Har ngn erfarenhet av dessa... Kan inte bestämma mig för vilken?? Har nu en Toyota Corolla Verso som är jätte snygg tycker jag, men lite för liten för vår familj ändå... Den är ju ganska ny... men men...
    -Do what makes you happy, Be with who makes you smile,
    Laugh as much as you breathe, Love as long as you Live....
    ______________________________ _______________________
    fd Moniq36


    105kg som mest januari 2007 - nu 64.7 april '08

    Läs min viktblogg på http://metrobloggen.se/monique
  2. 1
    C8 eller Hyundai Trajet Har ngn erfarenhet av dessa... Kan inte bestämma mig för vilken?? Har nu en Toyota Corolla Verso som är jätte snygg tycker jag, men lite för liten för vår familj ändå... Den är ju ganska ny... men men...
  3. Medlem sedan
    Sep 1998
    #2
    vi har en C8. Fördelen med den är krocksäkerheten, elektriska skjutdörrar, backvarnare och att den är lite annorlunda i designen. Hyfsat med utrymme, vi har tagit ur ett säte precis vid ena bakdörren så att det är lätt för barnen att kliva i och ur, men det är inte mkt till bagageutrymme bakom stolarna. Går i ofs i 3-4 stora pappkassar m mat utan problem, vilket räcker bra för oss
  4. 2
    vi har en C8. Fördelen med den är krocksäkerheten, elektriska skjutdörrar, backvarnare och att den är lite annorlunda i designen. Hyfsat med utrymme, vi har tagit ur ett säte precis vid ena bakdörren så att det är lätt för barnen att kliva i och ur, men det är inte mkt till bagageutrymme bakom stolarna. Går i ofs i 3-4 stora pappkassar m mat utan problem, vilket räcker bra för oss
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Vi har också en C8. Vi funderade på att byta åt andra hållet, till en Toyota Corolla Verso som jag håller med om att den är jättesnygg. Men det var väldigt stor skillnad storleksmässigt, så det blir inget byte!
    Vi är 6 personer och med en stol urplockad har man bra plats för bagage.
  6. 3
    Vi har också en C8. Vi funderade på att byta åt andra hållet, till en Toyota Corolla Verso som jag håller med om att den är jättesnygg. Men det var väldigt stor skillnad storleksmässigt, så det blir inget byte!
    Vi är 6 personer och med en stol urplockad har man bra plats för bagage.
  7. Bilisten
    #4
    Jämför dem utifrån utrustning, körbarhet, ekonomi och säkerhet. Har för mig att Trajet är en ganska omodern bil.
  8. 4
    Jämför dem utifrån utrustning, körbarhet, ekonomi och säkerhet. Har för mig att Trajet är en ganska omodern bil.
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Synd, annars kunde vi ha bytt med varandra!!
  10. 5
    Synd, annars kunde vi ha bytt med varandra!!

Liknande trådar

  1. Någon med en Trajet?
    By Viktoria m5underbara in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 13:04
  2. Hyundai Trajet???
    By 4abarn in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:30
  3. Hyundai Trajet
    By sol¤ in forum Många barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 20:22
  4. Bil? C8 el Hyundai Trajet?
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:30
  5. Ang Hyundai Trajet
    By Annie in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar