Kanske en skum fråga men
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Kanske en skum fråga men

    Har nån utav er hört någon som heter Silea? Finns ens det namnet? Varför jag undrar är för att jag fick ett väldigt underligt telefonsamtal häromdagen från skyddat nummer av just en Silea. Nån telefonförsäljningsgrej, fast vi är nixade. Hon reagerade helt konstigt och jag fick en skum känsla av att det egentligen inte alls handlade om att sälja nåt utan nånting helt annat. Jag har sökt på namnet Silea men det enda jag får träff på är nån jäkla degblandare alternativt en stad i Italien.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  2. 1
    Kanske en skum fråga men Har nån utav er hört någon som heter Silea? Finns ens det namnet? Varför jag undrar är för att jag fick ett väldigt underligt telefonsamtal häromdagen från skyddat nummer av just en Silea. Nån telefonförsäljningsgrej, fast vi är nixade. Hon reagerade helt konstigt och jag fick en skum känsla av att det egentligen inte alls handlade om att sälja nåt utan nånting helt annat. Jag har sökt på namnet Silea men det enda jag får träff på är nån jäkla degblandare alternativt en stad i Italien.
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Tyska eller Italienska?

    Nu får jag ju byta språk...

    SILEA: Seiltänzerin ... Welcome to the home of Silea! Begleiten Sie mich durch einige ... Have a look deep into my work as an international booked artist and ...
    www.silea.de

    Progettazione, produzione, commercializzazione ed assistenza di apparecchiature ... SILEA SpA : via Collegio di Spagna, 34 - 40064 Ozzano Emilia (BO) ITALY - P.IVA: ...
    www.silea.it
  4. 2
    Tyska eller Italienska? Nu får jag ju byta språk...

    SILEA: Seiltänzerin ... Welcome to the home of Silea! Begleiten Sie mich durch einige ... Have a look deep into my work as an international booked artist and ...
    www.silea.de

    Progettazione, produzione, commercializzazione ed assistenza di apparecchiature ... SILEA SpA : via Collegio di Spagna, 34 - 40064 Ozzano Emilia (BO) ITALY - P.IVA: ...
    www.silea.it
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Jag kollade

    och det finns INGET företag i hela landet reistrerad på det. Hittade bara en person som heter "Cilea".
  6. 3
    Jag kollade och det finns INGET företag i hela landet reistrerad på det. Hittade bara en person som heter "Cilea".
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Kan vare sig Tyska eller

    Italienska faktiskt inte ens Thailändska... Så det blir svårt att lista ut vad du menar. Läste Franska i skolan men har förträngt det totalt.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  8. 4
    Kan vare sig Tyska eller Italienska faktiskt inte ens Thailändska... Så det blir svårt att lista ut vad du menar. Läste Franska i skolan men har förträngt det totalt.
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Celea hittade jag

    XXXXXX-XXXX-00001
    Celea Trading
    GRÄNSVÄGEN 21
    175 46 JÄRFÄLLA
  10. 5
    Celea hittade jag XXXXXX-XXXX-00001
    Celea Trading
    GRÄNSVÄGEN 21
    175 46 JÄRFÄLLA
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Aha, kanske hon

    stavade med C. Grejen är att jag känner igen namnet från ett helt annat sammanhang, och det har verkligen inte med telefonförsäljning att göra. Utan med akrobatik.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  12. 6
    Aha, kanske hon stavade med C. Grejen är att jag känner igen namnet från ett helt annat sammanhang, och det har verkligen inte med telefonförsäljning att göra. Utan med akrobatik.
  13. D©lphin
    #7
  14. Medlem sedan
    May 2002
    #8

    Ja, jag vet!

    Det är det som är det sjuka! Men tjejen snackade småländska/ halländska / skånska. Eller kanske Blekingemål. Och jag känner inte nån som heter så heller.
    Är man hjälte på natten får man vara hjälte på dagen- *Gammalt Djungelordspråk*

  15. 8
    Ja, jag vet! Det är det som är det sjuka! Men tjejen snackade småländska/ halländska / skånska. Eller kanske Blekingemål. Och jag känner inte nån som heter så heller.

Liknande trådar

  1. Kanske lite skum fråga...
    By Anonymisen in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 18:24
  2. Skum känsla... + fråga om törst... :)
    By Cesse m.4 in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 22:41
  3. skum handlar fråga
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 19:06
  4. En skum fråga i julpysslandet!
    By Finafiffi in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 21:22
  5. Skum fråga
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 18:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar