Nu känns det bättre
Sex & erotik
  1. Jane Doe
    #1

    Nu känns det bättre

    tack för alla era svar till mig här nedan.

    Har nu kunnat börja släppa detta lite undan för undan. Porren gör inget längre, det är mer löftet han bröt som än svider lite.

    Han har blivit lite mer öm sedan jag blev ledsen och det gillar jag. Lite klappar och smek i förbifarten.

    När vi gick i säng igår så låg vi och kramades för första gången på evigheter och det ledde till mer. Bästa sex på flera år! Och lite nytt blev det - på mitt initativ - och det gillade han i massor, vilket gjorde att jag ville mer också.

    Så vi tar väl och släpper på det där med porren nu - kan ju vara riktigt uppfriskande.
  2. 1
    Nu känns det bättre tack för alla era svar till mig här nedan.

    Har nu kunnat börja släppa detta lite undan för undan. Porren gör inget längre, det är mer löftet han bröt som än svider lite.

    Han har blivit lite mer öm sedan jag blev ledsen och det gillar jag. Lite klappar och smek i förbifarten.

    När vi gick i säng igår så låg vi och kramades för första gången på evigheter och det ledde till mer. Bästa sex på flera år! Och lite nytt blev det - på mitt initativ - och det gillade han i massor, vilket gjorde att jag ville mer också.

    Så vi tar väl och släpper på det där med porren nu - kan ju vara riktigt uppfriskande.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    OJ vad kul att höra...
    Skönt att du är open minded och inte har skugglapparna på.....
    Kan tro att ni går runt med ett leénde nu hela dagarna
  4. 2
    OJ vad kul att höra...
    Skönt att du är open minded och inte har skugglapparna på.....
    Kan tro att ni går runt med ett leénde nu hela dagarna
  5. Jane Doe
    #3
    Ja jag vet inte än om jag vill titta, men ja om han blir glad och det ger oss något mer så....varför inte.

    Vi har tom sagt att vi älskar varandra idag - vilket vi typ aldrig gör.

    Han pillade mig i nacken när vi stod i kön på cafeet också - wow ömhet offentligt - det är inte hans starka sida - även om detta var oskyldigt men för mig var det STORT.

    Har lett hela dagen och längtar nu till vår fredagsmiddag.
  6. 3
    Ja jag vet inte än om jag vill titta, men ja om han blir glad och det ger oss något mer så....varför inte.

    Vi har tom sagt att vi älskar varandra idag - vilket vi typ aldrig gör.

    Han pillade mig i nacken när vi stod i kön på cafeet också - wow ömhet offentligt - det är inte hans starka sida - även om detta var oskyldigt men för mig var det STORT.

    Har lett hela dagen och längtar nu till vår fredagsmiddag.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Jag ler med dig

    Du har kommi tpå grejen att ge lite av sig själv....man får så mycket tillbaka på det...eller hur

    Och inget känns ju härligare än att känna hur bra sexet var...och att man längtar till nästa tillfälle...Känner du inte en viss anorlunda förväntan nu på vad ni ska hitta på nästa gång...Alltså du har börjat längta efter din karl igen
  8. 4
    Jag ler med dig

    Du har kommi tpå grejen att ge lite av sig själv....man får så mycket tillbaka på det...eller hur

    Och inget känns ju härligare än att känna hur bra sexet var...och att man längtar till nästa tillfälle...Känner du inte en viss anorlunda förväntan nu på vad ni ska hitta på nästa gång...Alltså du har börjat längta efter din karl igen
  9. Jane Doe
    #5
    Oja- längtan var ett tag sedan jag kännde. Underbart.

    Men jag känner för att skynda lite långsamt bara. Läsa här räcker just nu - man får en del nya synvinklar
  10. 5
    Oja- längtan var ett tag sedan jag kännde. Underbart.

    Men jag känner för att skynda lite långsamt bara. Läsa här räcker just nu - man får en del nya synvinklar
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Ja absolut....Du har hela livet på dig att utvecklas...jag menar hur roligt hade det varit om allt var fix och färdigt nu
    Du kanske ska hoppa på och skriva lite på novellerna
  12. 6
    Ja absolut....Du har hela livet på dig att utvecklas...jag menar hur roligt hade det varit om allt var fix och färdigt nu
    Du kanske ska hoppa på och skriva lite på novellerna
  13. Jane Doe
    #7
    Har läst den ni skriver på - intressant. Men...jag är inte någon bra skivare så jag läser bara
  14. 7
    Har läst den ni skriver på - intressant. Men...jag är inte någon bra skivare så jag läser bara
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Nä för mig tog det ganska lång tid innan man kunde skriva sånna ord på det sättet....om du förstår vad jag menar...det krävde lite övning att bara kunna skriva kuk och fitta....
  16. 8
    Nä för mig tog det ganska lång tid innan man kunde skriva sånna ord på det sättet....om du förstår vad jag menar...det krävde lite övning att bara kunna skriva kuk och fitta....
  17. Desiree´
    #9
    Jag skulle aldrig acceptera att min man ljög för mig . Och porr , det kan jag bara inte med ! Men det är ju jag det . Det var ju trevligt att det löste sig för dig iallafall och det var ju det som var huvudsaken .
  18. 9
    Jag skulle aldrig acceptera att min man ljög för mig . Och porr , det kan jag bara inte med ! Men det är ju jag det . Det var ju trevligt att det löste sig för dig iallafall och det var ju det som var huvudsaken .
  19. Jane Doe
    #10
    Accepterar inte heller ljug. och det vet han om nu. Men det är ju bara att bearbeta och gå vidare.
  20. 10
    Accepterar inte heller ljug. och det vet han om nu. Men det är ju bara att bearbeta och gå vidare.

Liknande trådar

  1. Det känns bättre nu
    By MimmiMama in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 22:07
  2. nu känns det bättre :-)
    By mille74 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 13:55
  3. I dag känns det bättre
    By beblon in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 18:57
  4. Nu känns det bättre
    By Marica in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 20:55
  5. Nu känns det bättre
    By Marica in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar