bil däck
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    bil däck

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article677506.ab

    jag har fyra helt nya däck för året, hade int dom varit observanta på däckfirman när jag var inne för pyspunka här om veckan hade jag kunnat åka fast i någon av dessa kontroller (bytte två däck i våras och två nu i aug). Har ni koll på konditionern på era däck?
    Mina ögon är ett hav i vilket mina drömmar är reflekterade
  2. 1
    bil däck http://www.aftonbladet.se/nyheter/article677506.ab

    jag har fyra helt nya däck för året, hade int dom varit observanta på däckfirman när jag var inne för pyspunka här om veckan hade jag kunnat åka fast i någon av dessa kontroller (bytte två däck i våras och två nu i aug). Har ni koll på konditionern på era däck?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja. Alltid. Viktigaste på bilen!!
  4. 2
    Ja. Alltid. Viktigaste på bilen!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    japp våra är ok, köpte bilen i juni. måste dock fixa vinterdäck och sälja de gamla, inte rätt dimension och fälgar (olika bilrmärken)
  6. 3
    japp våra är ok, köpte bilen i juni. måste dock fixa vinterdäck och sälja de gamla, inte rätt dimension och fälgar (olika bilrmärken)
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Japp - och tänker byta vinterdäcken vart 5:e år oavsett om det behövs för mönsterdjup eller inte...
  8. 4
    Japp - och tänker byta vinterdäcken vart 5:e år oavsett om det behövs för mönsterdjup eller inte...
  9. Marmelad
    #5
    Jadå, det har man väl koll på? Till och med jag som inte har körkort vet allt om statusen på våra däck . Vi har bytt i år också, hade egentligen behövt göra det förra året, men det sköts på framtiden hela tiden, men nu är det i alla fall fixat! Skönt tycker jag, det är en rätt billig livförsäkring... Tyvärr måste nog vinterdäcken bytas i år också, men det får vi väl kosta på oss.
  10. 5
    Jadå, det har man väl koll på? Till och med jag som inte har körkort vet allt om statusen på våra däck . Vi har bytt i år också, hade egentligen behövt göra det förra året, men det sköts på framtiden hela tiden, men nu är det i alla fall fixat! Skönt tycker jag, det är en rätt billig livförsäkring... Tyvärr måste nog vinterdäcken bytas i år också, men det får vi väl kosta på oss.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Japp. Jag ser till att ha rätt mått av luft i dem också. Påverkar slitage, vägegenskaper (säkerheten) och miljön.
  12. 6
    Japp. Jag ser till att ha rätt mått av luft i dem också. Påverkar slitage, vägegenskaper (säkerheten) och miljön.

Liknande trådar

  1. För små däck?
    By Omaster in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 09:33
  2. Däck??
    By Ruby in forum Bebissnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-06, 19:35
  3. sälja beg däck
    By Anna med däcken in forum Bilsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 08:05
  4. Däck
    By Mysigt in forum Sex & erotik
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 23:32
  5. däck
    By Anna in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar