Ford S-Max
Bilsnack
  1. Nea_
    #1

    Ford S-Max

    Nu står det klart att vi kommer att bli en 3-barnsfamilj :-)

    På sikt tror jag det innebär att vi byter bil till något 7-sitsigt. Redan när vi bytte bil i våras (det blev en V70) kikade vi på en S-Max och fattade lite tycke för den.

    Någon som har erfarenhet eller kunskap om S-Max och har något att berätta - postitivt såväl som negativt?
  2. 1
    Ford S-Max Nu står det klart att vi kommer att bli en 3-barnsfamilj :-)

    På sikt tror jag det innebär att vi byter bil till något 7-sitsigt. Redan när vi bytte bil i våras (det blev en V70) kikade vi på en S-Max och fattade lite tycke för den.

    Någon som har erfarenhet eller kunskap om S-Max och har något att berätta - postitivt såväl som negativt?
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Många verkar golla S-max väldigt bra, och den har ju fått bra i tester och så. Mig föll den absolut inte i smaken, mycket p.g.a fjädringen...jag har lätt att bli åksjuk, och jag blev åksjuk redan på parkeringen
    Men blir man inte åksjuk är den nog trevlig!
  4. 2
    Många verkar golla S-max väldigt bra, och den har ju fått bra i tester och så. Mig föll den absolut inte i smaken, mycket p.g.a fjädringen...jag har lätt att bli åksjuk, och jag blev åksjuk redan på parkeringen
    Men blir man inte åksjuk är den nog trevlig!

Liknande trådar

  1. Ford S-max?
    By Stina3 in forum Bilsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-19, 14:25
  2. Någon som har en Ford S-max?
    By Cesse m.4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-02, 18:54
  3. Gina Ford
    By Sylen in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 21:20
  4. ford s-max!
    By --jimi-- in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 07:31
  5. ford explorer?
    By gladmymlan m tre in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar