I ansiktet då?
Sex & erotik
  1. blanca
    #1

    I ansiktet då?

    Är det verkligen så att de flesta kvinnor tycker att det är förödmjukande och avtändande när mannen kommer över hennes ansikte? Själv tycker jag att det är något av det mest tändande som finns och känner mig väldigt bekräftad varje gång det händer. Å andra sidan blir jag gärna spottad i ansiktet också, så jag kanske inte är representativ vad gäller genomsnittet...?

    Men kladd överhuvudtaget - gillar ni det, tjejer och killar?
  2. 1
    I ansiktet då? Är det verkligen så att de flesta kvinnor tycker att det är förödmjukande och avtändande när mannen kommer över hennes ansikte? Själv tycker jag att det är något av det mest tändande som finns och känner mig väldigt bekräftad varje gång det händer. Å andra sidan blir jag gärna spottad i ansiktet också, så jag kanske inte är representativ vad gäller genomsnittet...?

    Men kladd överhuvudtaget - gillar ni det, tjejer och killar?
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Det enda jag vill ha i ansiktet är kyssar och smek.

    Han får gärna komma över mig på andra ställen men inte spotta på mig.

    Tror däremot att vad man gillar, och varför, är så individuellt. Det du skriver om att känna sig bekräftad stämmer om han tex kommer över mina bröst men inte ansiktet.
  4. 2
    Det enda jag vill ha i ansiktet är kyssar och smek.

    Han får gärna komma över mig på andra ställen men inte spotta på mig.

    Tror däremot att vad man gillar, och varför, är så individuellt. Det du skriver om att känna sig bekräftad stämmer om han tex kommer över mina bröst men inte ansiktet.
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Nej tack!
    Svider ju som f*n om man får det i ögonen...
  6. 3
    Nej tack!
    Svider ju som f*n om man får det i ögonen...
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Nej tack...finns inget tändande eller nått med det...bara kladdigt å jävligt....*usch*

    Han får hålla sig till resten av kroppen
  8. 4
    Nej tack...finns inget tändande eller nått med det...bara kladdigt å jävligt....*usch*

    Han får hålla sig till resten av kroppen
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5

    Nä finns inget som går upp

    när han släpper skottet i mig
  10. 5
    Nä finns inget som går upp när han släpper skottet i mig
  11. anonymt namn
    #6
    nope inget för mig, möjligen över munnen..
  12. 6
    nope inget för mig, möjligen över munnen..
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Jag vill varken bli spottad från mun eller snopp.
    Sprut från snopp rakt i ansiktet ser jag mest som en porrfilmsak.
    Spott vet jag själv, från mitt yrke, att om det träffar fel är direkt livsfarligt. Vet en som dött. Och att spotta på någon öht är ju rätt nedlåtande.

    Men jag vill jättegärna känna när det går för killen och tar emot det var än det kommer förutom ansiktet.
  14. 7
    Jag vill varken bli spottad från mun eller snopp.
    Sprut från snopp rakt i ansiktet ser jag mest som en porrfilmsak.
    Spott vet jag själv, från mitt yrke, att om det träffar fel är direkt livsfarligt. Vet en som dött. Och att spotta på någon öht är ju rätt nedlåtande.

    Men jag vill jättegärna känna när det går för killen och tar emot det var än det kommer förutom ansiktet.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Håller med, men det är kanske inte det allra vanligaste skulle jag tro. Många ser det nog som förnedrande, men om man tänder på förnedring så är det ju helt OK . I like...
  16. 8
    Håller med, men det är kanske inte det allra vanligaste skulle jag tro. Många ser det nog som förnedrande, men om man tänder på förnedring så är det ju helt OK . I like...
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    På vilket sätt kan man dö av spott i ansiktet????
  18. 9
    På vilket sätt kan man dö av spott i ansiktet????
  19. Jenny_75
    #10
    Nej tack, underviker gärna allt kladd. Om det inte vore för att kondom i sig är väldigt avtändande så skulle jag gärna använda det för att fånga upp kladdet och slippa ta hand om det efteråt!! Nejtack, jag undviker gärna kladdet så långt det går, vill inte bli sprutad på nån annanstans än i musen. Och skulle han spotta mig i ansiktet så skulle jag resa mig upp och gå därifrån. Tur att alla är olika! :-)
  20. 10
    Nej tack, underviker gärna allt kladd. Om det inte vore för att kondom i sig är väldigt avtändande så skulle jag gärna använda det för att fånga upp kladdet och slippa ta hand om det efteråt!! Nejtack, jag undviker gärna kladdet så långt det går, vill inte bli sprutad på nån annanstans än i musen. Och skulle han spotta mig i ansiktet så skulle jag resa mig upp och gå därifrån. Tur att alla är olika! :-)
  21. Medlem sedan
    Oct 2007
    #11
    Inte ust ansiktet. Men om det träffar ögat, som bekant sitter i ansiktet.
    Saliv innehåller en stor mängd bakterier. Och vill det sig riktigt illa kan det, genom ögat, nå hjärnan.
    Därför är det faktiskt brottsligt att spotta på andra (självklart inte om det är ömsesidigt). Fast det är väl inte så ofta någon åker dit på det. Eller ens anmäls. Just för att flera inte vet faran kanske.
  22. 11
    Inte ust ansiktet. Men om det träffar ögat, som bekant sitter i ansiktet.
    Saliv innehåller en stor mängd bakterier. Och vill det sig riktigt illa kan det, genom ögat, nå hjärnan.
    Därför är det faktiskt brottsligt att spotta på andra (självklart inte om det är ömsesidigt). Fast det är väl inte så ofta någon åker dit på det. Eller ens anmäls. Just för att flera inte vet faran kanske.
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Sprut i ansiktet tar jag bara som en olyckshändelse och jag har heller aldrig träffat på nån som velat göra det med flit. Kladd på andra ställen hör såklart till och kan väl vara lite mysigt

    Blir lite nyfiken – gillar du bara att bli spottad på eller vill du spotta också? Varför eller varför inte i så fall?
  24. 12
    Sprut i ansiktet tar jag bara som en olyckshändelse och jag har heller aldrig träffat på nån som velat göra det med flit. Kladd på andra ställen hör såklart till och kan väl vara lite mysigt

    Blir lite nyfiken – gillar du bara att bli spottad på eller vill du spotta också? Varför eller varför inte i så fall?
  25. Freaky friday
    #13
    Nja, jag ser bara inte poängen med att få en sats i fejan (inte kul om det kommer i ögat), det är typiskt porrfilm i mitt tycke. Att bli spottad på ser jag nog däremot faktiskt som förnedring, varför skulle någon spotta på mig (el jag spotta på någon), det är väl sånt vissa gör när de är förbannade och vill trycka till någon? För mig har det inget med sex att göra men alla är vi ju olika...
  26. 13
    Nja, jag ser bara inte poängen med att få en sats i fejan (inte kul om det kommer i ögat), det är typiskt porrfilm i mitt tycke. Att bli spottad på ser jag nog däremot faktiskt som förnedring, varför skulle någon spotta på mig (el jag spotta på någon), det är väl sånt vissa gör när de är förbannade och vill trycka till någon? För mig har det inget med sex att göra men alla är vi ju olika...
  27. Kaninan
    #14
    Jag gillar det... upphetsande...
  28. 14
    Jag gillar det... upphetsande...

Liknande trådar

  1. Ont i ansiktet
    By Ett öra rött in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 09:15
  2. Röd i ansiktet :(
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 13:06
  3. Ont i ansiktet
    By cajo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 11:43
  4. Ont i ansiktet
    By cajo in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:28
  5. BUS i ansiktet?!
    By Pia in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar