16 grader inomhus
Ordet är fritt
  1. rubinen
    #1

    16 grader inomhus

    har vi här just nu.

    Fattar inte vad det är för fel på värmepannan

    Sprutar in kalluft genom ventilerna just nu:S
  2. 1
    16 grader inomhus har vi här just nu.

    Fattar inte vad det är för fel på värmepannan

    Sprutar in kalluft genom ventilerna just nu:S
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Brrr...här har de inte satt på värmen ännu heller, men riktigt så kallt har vi inte det..
  4. 2
    Brrr...här har de inte satt på värmen ännu heller, men riktigt så kallt har vi inte det..
  5. rubinen
    #3
    Har satt igång värmen här men något måste vara fel på pannan för det kommer ju ingen värme

    Fick insatt ny värmepanna i januari och tänkte att nu så ska dessa problemen med värmen vara över men det verkar inte så.
  6. 3
    Har satt igång värmen här men något måste vara fel på pannan för det kommer ju ingen värme

    Fick insatt ny värmepanna i januari och tänkte att nu så ska dessa problemen med värmen vara över men det verkar inte så.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Brr.. Jag sitter här och fryser i mina 21 grader med fullt med värmeljus tända.

    Temperaturen bara sjunker för jag har inte fattat vart jag ska hälla i vatten i värmepannan än.
  8. 4
    Brr.. Jag sitter här och fryser i mina 21 grader med fullt med värmeljus tända.

    Temperaturen bara sjunker för jag har inte fattat vart jag ska hälla i vatten i värmepannan än.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Vad har ni för system för uppvärmning... vi har vattenburen värme och är det då för lite vatten i systemet så blir det inte varmt utan svinkallt.
  10. 5
    Vad har ni för system för uppvärmning... vi har vattenburen värme och är det då för lite vatten i systemet så blir det inte varmt utan svinkallt.
  11. rubinen
    #6
    Hälla vatten?

    Vad har du för en värmepump?
  12. 6
    Hälla vatten?

    Vad har du för en värmepump?
  13. rubinen
    #7
    Luftvärme har vi här.
  14. 7
    Luftvärme har vi här.
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Nåt knasigt i källaren?

    Någon ny pryl med massa rör och en mätare som ska stå på "1" men nu är på noll..
    Väntar på att svärfar eventuellt tar sin dagliga runda hit så kan han visa mig hur..
  16. 8
    Nåt knasigt i källaren?

    Någon ny pryl med massa rör och en mätare som ska stå på "1" men nu är på noll..
    Väntar på att svärfar eventuellt tar sin dagliga runda hit så kan han visa mig hur..
  17. rubinen
    #9
    knasigt i källaren hehe och jag har något knasigt i farstun som jag inte fattar mig på
  18. 9
    knasigt i källaren hehe och jag har något knasigt i farstun som jag inte fattar mig på

Liknande trådar

  1. 29 grader inomhus
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-13, 14:30
  2. 13 grader - inomhus!!!
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 17:55
  3. Bin inomhus
    By inga_ in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 08:25
  4. Bin inomhus
    By inga_ in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 11:56
  5. 40 grader feber och 29 grader varmt
    By --Ia-- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 10:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar