Julpyssel
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Julpyssel

    Hej!

    Ny skrivare på den här sidan, men har läst här tidigare. Tycker mycket om julen och det är det tillfället jag verkligen pyntar i massor. Gillar annars lagom/sparsmakat med prydnadssaker.

    Hur mycket julpysslar ni iform av att t ex göra tomtar, änglar, julkort osv?

    Tycker att det är kul och något som barnen oftast kan vara med på. Fick reklam från panduro i dag med massor av färdiga pysselsatser (smidigt om man inte har så många olika pysselmaterial hemma).Kommer nog att beställa några så att jag och barnen kan ha en pysseldag innan jul. Allt för att komma i stämning.

    Annelie
  2. 1
    Julpyssel Hej!

    Ny skrivare på den här sidan, men har läst här tidigare. Tycker mycket om julen och det är det tillfället jag verkligen pyntar i massor. Gillar annars lagom/sparsmakat med prydnadssaker.

    Hur mycket julpysslar ni iform av att t ex göra tomtar, änglar, julkort osv?

    Tycker att det är kul och något som barnen oftast kan vara med på. Fick reklam från panduro i dag med massor av färdiga pysselsatser (smidigt om man inte har så många olika pysselmaterial hemma).Kommer nog att beställa några så att jag och barnen kan ha en pysseldag innan jul. Allt för att komma i stämning.

    Annelie
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    väldigt lite eget pyssel

    Ungarna brukar ju pyssla på skolan så det blir några nya saker ändå varje år. Vi brukar göra smällkarameller till granen bara, av toarullar, godis och silkepapper. Plus ett pepparkakshus (med tema, tror jag har bilder på de två senaste i mitt album det är ett sjörövarskepp och en vulkan).
  4. 2
    väldigt lite eget pyssel Ungarna brukar ju pyssla på skolan så det blir några nya saker ändå varje år. Vi brukar göra smällkarameller till granen bara, av toarullar, godis och silkepapper. Plus ett pepparkakshus (med tema, tror jag har bilder på de två senaste i mitt album det är ett sjörövarskepp och en vulkan).

Liknande trådar

  1. Julpyssel???
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 08:06
  2. Julpyssel
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 16:33
  3. OT Julpyssel
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-01, 22:11
  4. OT Julpyssel
    By skanetjej in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 21:55
  5. Julpyssel
    By Vänamön in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar