Otrogen via datan??
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    Otrogen via datan??

    En vännina ringde mig och var helt förstörd. Hon hade upptäckt att hennes man surfade porr på datan när hon var borta. Han åkte med huvudet ut ur hemmet. Kan förstå att hon blev sårad eftersom han INTE vill ha sex med henne hur mycket hon än försöker så blir hon avvisad och nu visste hon ju varför" jag duger helt enkelt inte".Är det samma sak att vara otrogen som att surfa porr? Vad tycker ni?? Visste inte riktigt vad jag skulle säga....
  2. 1
    Otrogen via datan?? En vännina ringde mig och var helt förstörd. Hon hade upptäckt att hennes man surfade porr på datan när hon var borta. Han åkte med huvudet ut ur hemmet. Kan förstå att hon blev sårad eftersom han INTE vill ha sex med henne hur mycket hon än försöker så blir hon avvisad och nu visste hon ju varför" jag duger helt enkelt inte".Är det samma sak att vara otrogen som att surfa porr? Vad tycker ni?? Visste inte riktigt vad jag skulle säga....
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Nej det är inte otrohet

    deras sexproblem ska de kanske ta till en psykolog eller liknande och prata om.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  4. 2
    Nej det är inte otrohet deras sexproblem ska de kanske ta till en psykolog eller liknande och prata om.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    njaee.

    beror på hur mycket o hur långt det har gått.
    men otrohet kan jag inte kalla det.
  6. 3
    njaee.

    beror på hur mycket o hur långt det har gått.
    men otrohet kan jag inte kalla det.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Inte otrogen på det sättet
    men ändå förtroende löst
  8. 4
    Inte otrogen på det sättet
    men ändå förtroende löst
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5

    Otrogen..

    tycker jag absolut inte han är om han bara har surfat på porr (vad är definitionen för porr förresten?)

    Däremot kan jag förstå om det "blir" ett känsligt kapitel om han inte vill ha sex med sin fru och istället väljer porren. Men att "slänga ut honom" tycker jag är helt åt helsike.....de borde istället sätta sig ner och ta ett snack om sin relation.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 5
    Otrogen.. tycker jag absolut inte han är om han bara har surfat på porr (vad är definitionen för porr förresten?)

    Däremot kan jag förstå om det "blir" ett känsligt kapitel om han inte vill ha sex med sin fru och istället väljer porren. Men att "slänga ut honom" tycker jag är helt åt helsike.....de borde istället sätta sig ner och ta ett snack om sin relation.
  11. Medlem sedan
    Jul 2007
    #6
    Nej det är inte otrohet tycker jag. Det är två skilda ting och ska hållas i sär. Att han inte vill ha sex har säkert en massa andra anledningar än att hon inte skulle duga bara för att han porrsurfar. För hon kan väl helt ärligt inte säga att förhållandet är tipp topp annars förutom att han inte vill ha sex?
  12. 6
    Nej det är inte otrohet tycker jag. Det är två skilda ting och ska hållas i sär. Att han inte vill ha sex har säkert en massa andra anledningar än att hon inte skulle duga bara för att han porrsurfar. För hon kan väl helt ärligt inte säga att förhållandet är tipp topp annars förutom att han inte vill ha sex?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    nejd et tycker jag inte at det är, att titta på porr kan aldrig vara otrohet enligt mig men att titta på webcam och ha känslor det är otrohet.
  14. 7
    nejd et tycker jag inte at det är, att titta på porr kan aldrig vara otrohet enligt mig men att titta på webcam och ha känslor det är otrohet.
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Jag tycker visserligen att otrogen är man när man går över sin partners uppfattning om vad otrohet är, men frågan är ju - med vem har han varit otrogen, utifall han har tittat på porr.

    Så nej, han har inte varit otrogen. Däremot om han väljer porr framför henne - då har de stora problem. Jag skulle nog agera på samma sätt.

    Vad jag förstått så är det normala att det är tvärtom - ju mer han tittar på porr testa större blir suget efter sin partner.
  16. 8
    Jag tycker visserligen att otrogen är man när man går över sin partners uppfattning om vad otrohet är, men frågan är ju - med vem har han varit otrogen, utifall han har tittat på porr.

    Så nej, han har inte varit otrogen. Däremot om han väljer porr framför henne - då har de stora problem. Jag skulle nog agera på samma sätt.

    Vad jag förstått så är det normala att det är tvärtom - ju mer han tittar på porr testa större blir suget efter sin partner.
  17. Medlem sedan
    Nov 2007
    #9
    Det är väl det att han väljer att tillfredställa sig själv vid datan ist för att ha sex med sin fru fast hon försoker dagligen..
  18. 9
    Det är väl det att han väljer att tillfredställa sig själv vid datan ist för att ha sex med sin fru fast hon försoker dagligen..
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Jo..

    tycker fortfarande inte han är otrogen för det men helt klart är det något snett och de borde sätta sig ner och reda ut varför han avskärmar sig.

    Har hon försökt prata med honom??
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Jo.. tycker fortfarande inte han är otrogen för det men helt klart är det något snett och de borde sätta sig ner och reda ut varför han avskärmar sig.

    Har hon försökt prata med honom??
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    detta diskuteras ofta ofta på kvinna man..

    jag anser att det absolut inte är samma sak. men sen kan man ju vara rak om att man tittar på porr, inte låta sig förbjudas av det även om man ska titta på det.
  22. 11
    detta diskuteras ofta ofta på kvinna man..

    jag anser att det absolut inte är samma sak. men sen kan man ju vara rak om att man tittar på porr, inte låta sig förbjudas av det även om man ska titta på det.
  23. Medlem sedan
    Nov 2007
    #12
    Tydligen hade hon kommit på han i sommras men då blåneka han och skyllde på sonen(år) Men jag tycker det är lite konstigt att han tillfredställer sig framför datan när min väninna VILL ha sex. Han väljer ju att inte ha det med sin fru utan ist själv.. Tycker att det låter lite konstigt..
  24. 12
    Tydligen hade hon kommit på han i sommras men då blåneka han och skyllde på sonen(år) Men jag tycker det är lite konstigt att han tillfredställer sig framför datan när min väninna VILL ha sex. Han väljer ju att inte ha det med sin fru utan ist själv.. Tycker att det låter lite konstigt..
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    Man kan fundera hur mkt som helst runt sånt och inte lär man bli klokare.
    Låter helt klart som om din vänninna och man behöver sätta sig ner och allvarligt prata igenom saken. Det är som jag ser det en relationsproblematik och inget man löser bara genom att kasta ut ngn och gå vidare. Om man nu själv inte vill försöka jobba sig igenom problemet.
  26. 13
    Man kan fundera hur mkt som helst runt sånt och inte lär man bli klokare.
    Låter helt klart som om din vänninna och man behöver sätta sig ner och allvarligt prata igenom saken. Det är som jag ser det en relationsproblematik och inget man löser bara genom att kasta ut ngn och gå vidare. Om man nu själv inte vill försöka jobba sig igenom problemet.
  27. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #14

    Nej, inte bara att surfa

    Att registrera sig på singelsiter och stämma träff med potentiella nya partners i hemlighet är däremot otrohet även om deet inte gått så långt som till sex.

    Jag kan förstå att hon blir upprörd däremot om han inte vill ha sex med henne men ändå har behov av sex. Det låter som om de har stora problem i sin relation men otrohet kan jag inte kalla det.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  28. 14
    Nej, inte bara att surfa Att registrera sig på singelsiter och stämma träff med potentiella nya partners i hemlighet är däremot otrohet även om deet inte gått så långt som till sex.

    Jag kan förstå att hon blir upprörd däremot om han inte vill ha sex med henne men ändå har behov av sex. Det låter som om de har stora problem i sin relation men otrohet kan jag inte kalla det.
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    Verkligen inte. Har inte ett dugg med otrohet att göra. Att avsluta relationen pga det tycker jag låter mycket märkligt.

    Det låter givetvis inte bra att han bara vill porrsurfa och inte ha sex med sin fru, men det är sådant som man pratar om, inte sådant man slänger ut någon för.
  30. 15
    Verkligen inte. Har inte ett dugg med otrohet att göra. Att avsluta relationen pga det tycker jag låter mycket märkligt.

    Det låter givetvis inte bra att han bara vill porrsurfa och inte ha sex med sin fru, men det är sådant som man pratar om, inte sådant man slänger ut någon för.
  31. Medlem sedan
    Jan 2006
    #16
    Nej det tycker jag inte. Däremot har dom ju problem eftersom han inte vill ha sex med henne. Men det är en helt annan sak.
  32. 16
    Nej det tycker jag inte. Däremot har dom ju problem eftersom han inte vill ha sex med henne. Men det är en helt annan sak.

Liknande trådar

  1. En gång otrogen alltid otrogen...(Långt)
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-01-12, 23:52
  2. Otrogen/Planerar att vara otrogen?
    By Sonja156 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 09:17
  3. NU ska jag blåsa ut datan !
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 18:43
  4. datan till tv.
    By lady_black in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 12:36
  5. Nu har jag nya datan!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar