induktionshäll?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Feb 1998
    #1

    induktionshäll?

    Ni som har en induktionshäll vad har ni under hällen? försäljaren sa att man måste ha ett luftgaller men vi tycker det låter fult!
  2. 1
    induktionshäll? Ni som har en induktionshäll vad har ni under hällen? försäljaren sa att man måste ha ett luftgaller men vi tycker det låter fult!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Det har vi aldrig haft.
  4. 2
    Det har vi aldrig haft.
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Det som är under hällen syns väl inte? Vi har byggt upp ett par extra cm (ungefär) och har en låda under med kryddor och en del matverktyg. I bakkant finns det öppning/galler så att den varma luften kan cirkulera ut.
  6. 3
    Det som är under hällen syns väl inte? Vi har byggt upp ett par extra cm (ungefär) och har en låda under med kryddor och en del matverktyg. I bakkant finns det öppning/galler så att den varma luften kan cirkulera ut.
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Ehum...

    Vår häll sitter nedsänkt i bänkskivan oh vad jag vet har vi inget under den... Mer än en vanliga bänklåda förstås.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  8. 4
    Ehum... Vår häll sitter nedsänkt i bänkskivan oh vad jag vet har vi inget under den... Mer än en vanliga bänklåda förstås.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Vår häll är nedsänkt i bänkskivan. Och under sitter ugnen. Inget galler vad jag vet...
  10. 5
    Vår häll är nedsänkt i bänkskivan. Och under sitter ugnen. Inget galler vad jag vet...
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Vi har ingenting under (förutom ugnen då, med ett litet mellanrum emellan) och hittills har det inte hänt några katastorfer

    Jag har aldrig hört att det behövs något galler, men ett litet mellanrum mellan hällen och det som finns under är nog bra.
  12. 6
    Vi har ingenting under (förutom ugnen då, med ett litet mellanrum emellan) och hittills har det inte hänt några katastorfer

    Jag har aldrig hört att det behövs något galler, men ett litet mellanrum mellan hällen och det som finns under är nog bra.

Liknande trådar

  1. Induktionshäll och vattenkokare??
    By myskoxen in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-23, 15:08
  2. En fråga om Induktionshäll?!
    By nikki73 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-02, 21:39
  3. Wokpanna för induktionshäll?
    By alacs in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 10:21
  4. Induktionshäll
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 20:29
  5. Induktionshäll
    By johi in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 20:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar