Tillökning.........
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Tillökning.........

    Idag var vi och köpte den gulligaste vi sett. En liten valp vid namn Muffe som bara är 4 veckor gammal så vi får ej honom förräns i slutet av januari. Längtar redan och de gör alla andra i familjen oxå
    ( bild på honom finns i bloggen )
  2. 1
    Tillökning......... Idag var vi och köpte den gulligaste vi sett. En liten valp vid namn Muffe som bara är 4 veckor gammal så vi får ej honom förräns i slutet av januari. Längtar redan och de gör alla andra i familjen oxå
    ( bild på honom finns i bloggen )
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2

    Gudomligt söt!

    Det är en av mina favorithundraser. Utseendemässigt då. Fina både som valpar och vuxna.
  4. 2
    Gudomligt söt! Det är en av mina favorithundraser. Utseendemässigt då. Fina både som valpar och vuxna.
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    Jättesöt

    Muffe är verkligen jättesöt. Jag har haft två Cavalier tidigare och det är supertrevliga hundar. Min förra hund som var av den rasen var ungefär lika gammal som Muffe är idag då jag såg min valp och jag minns hur liten han var.

    Lycka till med den nye familjemedlemmen, jag räknar med och hoppas att du kommer att berätta mycket om honom.
  6. 3
    Jättesöt Muffe är verkligen jättesöt. Jag har haft två Cavalier tidigare och det är supertrevliga hundar. Min förra hund som var av den rasen var ungefär lika gammal som Muffe är idag då jag såg min valp och jag minns hur liten han var.

    Lycka till med den nye familjemedlemmen, jag räknar med och hoppas att du kommer att berätta mycket om honom.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Jättesöt! Önskar vi kunde ha hund... Skulle bli en schnauzer i så fall tror jag.
  8. 4
    Jättesöt! Önskar vi kunde ha hund... Skulle bli en schnauzer i så fall tror jag.
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    En sån har jag haft!

    När jag var 13 år fick jag Columbus, världens sötaste Cavalier valp. Han var en blenheim precis som er.

    Åhh jag förstår att ni längtar.
  10. 5
    En sån har jag haft! När jag var 13 år fick jag Columbus, världens sötaste Cavalier valp. Han var en blenheim precis som er.

    Åhh jag förstår att ni längtar.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Superött, var i Turkiet var ni, vilka åkte ni med, det såg så himla fint ut.
  12. 6
    Superött, var i Turkiet var ni, vilka åkte ni med, det såg så himla fint ut.
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    Vilken supersöting! Vad roligt med en valp! Min mamma fick hem en liten valp för ett par månader sen, han har blivit hela familjens kelgris och är så otroligt söt och rolig.
  14. 7
    Vilken supersöting! Vad roligt med en valp! Min mamma fick hem en liten valp för ett par månader sen, han har blivit hela familjens kelgris och är så otroligt söt och rolig.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Åh, vilken raring! Förstår att ni längtar
  16. 8
    Åh, vilken raring! Förstår att ni längtar
  17. Medlem sedan
    Dec 1997
    #9
    åååå han kan få bo hoss mig medDock bara på bilöd annars blir vi så sjucka i familjen
  18. 9
    åååå han kan få bo hoss mig medDock bara på bilöd annars blir vi så sjucka i familjen
  19. Medlem sedan
    Feb 2004
    #10
    Åh vad söt huden är förstår att ni längtar tills ni får hem den.Söta barn också särskilt den lille brottaren ,mina två killar brottas också.
  20. 10
    Åh vad söt huden är förstår att ni längtar tills ni får hem den.Söta barn också särskilt den lille brottaren ,mina två killar brottas också.
  21. ÅJ67 m 3 kidz
    #11
    Söt så man kan äta upp honom. Grattis till tillökningen!
  22. 11
    Söt så man kan äta upp honom. Grattis till tillökningen!
  23. Medlem sedan
    Feb 2004
    #12
    Det ska såklart stå HUNDEN och inget annat.
  24. 12
    Det ska såklart stå HUNDEN och inget annat.
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    Vi var i Belek på hotell Gloria Serenity och det var så fint där. Försökte ta en massa bilder men inget går upp mot att va där och riktigt se allt.
    Vi var där på en jobbresa ( mannen jobbade ett par fm och vi andra solade ) så vi hade inga vänner med oss men ändå var där många svenskar. Grymt fint, rekommenderas
  26. 13
    Vi var i Belek på hotell Gloria Serenity och det var så fint där. Försökte ta en massa bilder men inget går upp mot att va där och riktigt se allt.
    Vi var där på en jobbresa ( mannen jobbade ett par fm och vi andra solade ) så vi hade inga vänner med oss men ändå var där många svenskar. Grymt fint, rekommenderas
  27. Medlem sedan
    Aug 2006
    #14
    Jag r väldigt förstjust i Turkiet, ja det såg fint ut... Jag har bara varit i Alanya (2 gng) samt I Side.
  28. 14
    Jag r väldigt förstjust i Turkiet, ja det såg fint ut... Jag har bara varit i Alanya (2 gng) samt I Side.
  29. Medlem sedan
    Nov 2001
    #15

    vilken sötnos

    han är

    minns väntan innan dom kom hem, pepsi så gick jag och väntade på att tiken skulle valpa sedan då det hänt var det långa 8veckor, Kiara gick snabbare tiken jag skulle ha ifrån gick tom men jag fick då tips om en 7veckors liten tik som itne var såld och tja en vecka senare var hon hemma hos oss vilket var mycket tidigare än vi tänt men vi ångrar oss inte det minsta. är lite som då man själv väntar barn man går och funderar och ibland tvekar man om man ska klara det åså plötsligt är dom hemma och man är totalförälskad

    lycka till med sötisen får man fråga vilken kennel han kommer ifrån
  30. 15
    vilken sötnos han är

    minns väntan innan dom kom hem, pepsi så gick jag och väntade på att tiken skulle valpa sedan då det hänt var det långa 8veckor, Kiara gick snabbare tiken jag skulle ha ifrån gick tom men jag fick då tips om en 7veckors liten tik som itne var såld och tja en vecka senare var hon hemma hos oss vilket var mycket tidigare än vi tänt men vi ångrar oss inte det minsta. är lite som då man själv väntar barn man går och funderar och ibland tvekar man om man ska klara det åså plötsligt är dom hemma och man är totalförälskad

    lycka till med sötisen får man fråga vilken kennel han kommer ifrån
  31. Medlem sedan
    Apr 2007
    #16

    Åh,guud vilken sötnos!

    Verkligen jättefin!
    Barn är det underbaraste som finns!!!
  32. 16
    Åh,guud vilken sötnos! Verkligen jättefin!
  33. Medlem sedan
    Jun 2002
    #17
    Vi köpte honom på en kennel som heter Glittergården ( www.glittergarden.se ) som ligger längst ner i skåne, Ystad.
  34. 17
    Vi köpte honom på en kennel som heter Glittergården ( www.glittergarden.se ) som ligger längst ner i skåne, Ystad.
  35. Medlem sedan
    Jun 2002
    #18
    Tack alla. Tur att det inte bara är vi som tycker han är söt. Uppfödaren kallade honom för Muffe och jag tror vi behåller det namnet för han passade så bra i det
  36. 18
    Tack alla. Tur att det inte bara är vi som tycker han är söt. Uppfödaren kallade honom för Muffe och jag tror vi behåller det namnet för han passade så bra i det
  37. Medlem sedan
    Jun 2002
    #19
    Vad synd. Vi har oxå lite allergi i familjen dock ej mot hund och vi hoppas att det förblir så
  38. 19
    Vad synd. Vi har oxå lite allergi i familjen dock ej mot hund och vi hoppas att det förblir så
  39. Medlem sedan
    Jun 2002
    #20
    Ja, vi längtar tokmycket redan
    Brottaren Han var så mallig när han fick en medalj för han hade bara brottats kanske sammanlagdt 8 ggr eller nåt. Men det gick bra iallafall. bra träning är det i allafall.
  40. 20
    Ja, vi längtar tokmycket redan
    Brottaren Han var så mallig när han fick en medalj för han hade bara brottats kanske sammanlagdt 8 ggr eller nåt. Men det gick bra iallafall. bra träning är det i allafall.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. tillökning:)
    By Jajja m A&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 22:12
  2. Tillökning!!!!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 13:55
  3. Tillökning!!
    By Lillsmurfen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 17:17
  4. Tillökning
    By littlezoe in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 19:25
  5. Tillökning!
    By Blivande trebarnsmor in forum _0506 Junibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar