Agii Apostoli, hotell Triton
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Agii Apostoli, hotell Triton

    Hej alla resvana!

    Är det någon som har varit i Agii Apostoli och Hotell Triton? Vi funderar nämligen på det hotellet i vår. Barnv änligt? Bra strand som ligger nedanför hotellet? Lekplatser i närheten? Även tips på restauranger mottages tacksamt! För er som inte vet var Agii Apostoli ligger så är det på Kreta!
  2. 1
    Agii Apostoli, hotell Triton Hej alla resvana!

    Är det någon som har varit i Agii Apostoli och Hotell Triton? Vi funderar nämligen på det hotellet i vår. Barnv änligt? Bra strand som ligger nedanför hotellet? Lekplatser i närheten? Även tips på restauranger mottages tacksamt! För er som inte vet var Agii Apostoli ligger så är det på Kreta!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Inte på det hotellet men

    vi bodde på Sirios Village när vi åkte till Agii Apostoli med solresor i somras. Det var en ganska liten ort men vi trivdes bra. Lång fin strand och man kunde ta bussen till Chania om man ville se lite affärer. Vi hade inga måltider inkluderade utan fixade egen frukost. Det lönade sig dåligt för de mataffärer som fanns hade dåligt sortiment och var dyra. Svårt att få tag i färskt gott bröd t ex. Så jag rekommenderar er att välja ett alternativ där det ingår frukost om det går. Restauranger fanns det gott om. De flesta hade en liten lekplats där barnen kunde gunga, åka rutschkana etc. Jättebra. Ska kolla om jag hittar namnet på en jättebra restaurang. Den låg vid huvudgatan kanske 150 m från stranden. De hade inte så många gäster men generösa portioner och färdig meny. Det var en sorts fontän utanför och en mur... Återkommer om jag hittar namnet...
    Det som ev inte är barnvänligt är att det var en jättelång uppförsbacke när man skulle hem från stranden. Vågorna gick ganska höga ibland men de flesta hotell hade pool.
    När åker ni dit?
  4. 2
    Inte på det hotellet men vi bodde på Sirios Village när vi åkte till Agii Apostoli med solresor i somras. Det var en ganska liten ort men vi trivdes bra. Lång fin strand och man kunde ta bussen till Chania om man ville se lite affärer. Vi hade inga måltider inkluderade utan fixade egen frukost. Det lönade sig dåligt för de mataffärer som fanns hade dåligt sortiment och var dyra. Svårt att få tag i färskt gott bröd t ex. Så jag rekommenderar er att välja ett alternativ där det ingår frukost om det går. Restauranger fanns det gott om. De flesta hade en liten lekplats där barnen kunde gunga, åka rutschkana etc. Jättebra. Ska kolla om jag hittar namnet på en jättebra restaurang. Den låg vid huvudgatan kanske 150 m från stranden. De hade inte så många gäster men generösa portioner och färdig meny. Det var en sorts fontän utanför och en mur... Återkommer om jag hittar namnet...
    Det som ev inte är barnvänligt är att det var en jättelång uppförsbacke när man skulle hem från stranden. Vågorna gick ganska höga ibland men de flesta hotell hade pool.
    När åker ni dit?

Liknande trådar

  1. Äta ute på Agii Apostoli på Kreta?
    By Becky64 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 19:52
  2. Hotell Triton på Kreta?
    By karinxxx in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 09:48
  3. Agii Apostoli, Kreta
    By kristinas in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 20:35
  4. Agii Apostoli på Kreta?
    By evelina68 in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 21:49
  5. Agii Apostoli - Sirios Village
    By ingrid29 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 21:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar